בן שנה שלא מצביע

גימל36

New member
בן שנה שלא מצביע

הילדון ב שנה - התפתחות מוטורית תקינה ( יושב , עומד , הולך לבד ) אבל הוא לא מצביע , לא מפנה את הראש כשקוראים לו ( מפנה אבל לא תמיד ) , לא אומר אבא או אמא ( וגם לא הברות דומות) כן אומר "הלו" (לטלפון) ו"כן" (לשאלה ), מוחא כפיים , מרים ידיים ומחקה תנועות של אחרים . לא מגיב לשאלות של איפה אבא? אמא? אור וכו' , כן משחק עם אחיותיו. האם תקין? אני היסטרית? (זה לפחות מה שאמרו בטיפת חלב ) מחפשת סתם סימנים? באיזה גיל אמורים לעשות את כל הפעולות האלו ? ( מאחיותיו אני זוכרת שבגיל הזה כבר הגיבו יותר )
 
גימל שלום

התיאור שלך מעט מעורפל . לדוג: "לא מפנה את הראש כשקוראים לו ( מפנה אבל לא תמיד ) " ולכן יש קושי לתת לך תשובה מוחלטת. יכול להיות שזהו מצב תקין ויכול להיות שאת רואה בעיה שקשה לך לתאר אותה במדויק ולכן הפרטים קצת מעורפלים. . אני מציעה שתי הצעות: 1. ללכ לרופא התפתחותי נוסף ( לא של טיפת חלב) על מנת לקבל חוות דעת נוספת. 2. לבצע בדיקת שמיעה . נשמח לשמוע עדכון
 

גימל36

New member
תודה

התיאור מעורפל כי לפעמים הוא מפנה את הראש ולפעמים לא ( בד"כ לא ) . בדיקת שמיעה עשינו והוא שומע היטב. רופא התפתחותי - נבקש הפניה להתפתחות הילד. מלבד זאת הטריד אותי עניין ההצבעה - האם זה משהו שאנחנו אמורים ללמד אותם? פשוט ללכת ברחבי הבית ולהצביע על עצמים עם האצבע ?
 
עניין ההצבעה לא צריך להטריד

בגיל זה. שימי לב אם הוא יודע "לבקש" בדרכים אחרות
 
למעלה