בנות אריאל ונילי היקרות

בנות אריאל ונילי היקרות ../images/Emo124.gif

אני אגיד את זה רק פעם אחת. "95 אחוז מדיאטות הכסח נידונו לכישלון, כי בסופן תעלי את כל המשקל בחזרה. דיאטות קיצוניות הן פיתרון גרוע, כי הן עושות שמות במנגנון חילוף החומרים בגוף, מה שיקשה עלייך לרזות בטווח הארוך. כשאת מונעת מעצמך מזון גופך נכנס למצב הישרדותי, ומאבד מסת שריר במקום מסת שומן. כתוצאה מכך, כשאת חוזרת לאכול בצורה רגילה גופך האומלל מתחיל לאגור שומן (שאני אגיד "אמרתי לכן"?), למקרה שתרעיבי אותו שוב." בקיצור,לשאלתכן למה אנורקסיות מרזות? כי הן לא עושות דיאטת כסח למשך שבועיים ואז חוזרות לאכול והשומן נאגר מחדש, הן פשוט לא חוזרות לאכול, הן עושות דיאטה עד מוות.
 

RainPainter

New member
אנורקסיה זה פאסה,

תעשו טובה, בימים של היום שה"כוכבות" הכי גדולות של הוליווד מורכבות ממרפסות וישבנים, היום כשהבריאות כל כך חשובה לכולם (וכולכם כבר למדתם לאכול גרנולה בבוקר), למה להכנס לסרטים האלה? העולם כל כך גדול, לא חבל לבזבז את זמננו הקצוב בעולם על אנורקסיה וחוסר אכילה? (תבזבזו אותו על זרע! על מסיבות אימואים מעפנות עם שירי מאוננים! על לעשות מה שכיף ולקנות סוני אריקסון z610i בורוד! על לעשות מה שעושה לכם טוב! על ארמדילואים במדבקות! על להתחיל עם בלונדיניות מעפנות ולעשות "ואיייי ואייי ואיייייייייי" באמצע מסיבה מעפנה, בלי להסביר! על... לא לקרוא את ההודעות שלי, בעיקר
)
 

Alison Hell

New member
תבזבזו אותו על זרע??? ../images/Emo4.gif

ואי... זושה.. מיילה הזוועה הורודה הזאת אבל עכשיו גם זרע
 
פתחנו פינת "שאל את טשי"? כי יש לי בקשה...

אולי תסבירי לאחי "למה יותר כיף לראות סרט על מסך ענק מאשר על מסך מחשב"? קצת קשה לו להבין את העניין של קולנוע וכאלה... אז אני חשבתי: תירשמי לו מיליון ו-2 סיבות (ואני לא מתפשרת... מיליון ו-2) על: "למה יותר כיך לראות סרט על מסך ענק מאשר על מסך מחשב". תודה מראש!
 
הינה אחת!

אם אתה הולך לסרט בכיכובה של סקרלט ג'והנסון אתה יכול להודות למי שאפשר להודות שאתה רואה את סקרלט ג'והנסון בגדול, ואם אפשר בענק!!! כי את סקרלט ג'והנסון חובה לראות בכמה שיותר גדול, כל כך גדול עד כדי כך שכבר אפשר לחשוב ש סקרלט ג'והנסון ממש נמצאת מולך. נ.ב - אין על סקרלט ג'והנסון (טוב אולי אני מגזים יש עוד כמה מובילות איתה אבל היא בין המובילות ה סקרלט ג'והנסון הזאתי)...
 
טש...

נו ברור שלא תאהבי אותה כי לפי איך שאני מכיר אותך את היית טוענת שאין לה ''יופי טבעי'' או ''יופי פנימי'' כזה אבל תביני שלנער מתבגר כמוני אין את כל המחשבות האלה על הראש- היא פשוט פצצה והיא סקסית בטירוף. מה צריך יותר מזה? אהה נכון יכול להיות שהיא הולכת לשחק את לא אחרת מאשר ג'נה ג'יימסון שמבוסס על חייה. אז לסיום ואני חוזר- מה צריך יותר מזה? סקרלט ג'והנסון סקרלט ג'והנסון סקרלט ג'והנסון סקרלט ג'והנסון סקרלט ג'והנסון סקרלט ג'והנסון סקרלט ג'והנסון סקרלט ג'והנסון סקרלט ג'והנסון סקרלט ג'והנסון
 
לא יודעת...

משהו בה נורא מטריד אותי. אני לא יכולה לראות סרטים שהיא משחקת בהם. עוד כשהיא הייתה ילדה קטנה ושיחקה ב"הלוחש לסוסים" לא סבלתי אותה. היא פשוט מעצבנת. אז גם אני חושבת שהיא נורא לא יפה. לא יודעת. היא מעצבנת.
 
אני יודעת...

היא לא משחקת אמיתי. יכול להיות שיש לה אחלה ביטחון אבל בכל זאת יש בה את המופנמות הביישנית הזאת שלא משנה איזו דמות היא תשחק תמיד יראו עליה את זה. היא לא נותנת מעצמה את ה-100 אחוז.היא לא משחקת מבפנים והיא לא משכנעת. זהו. זה פשוט מעצבן להסתכל עליה..
 

Alison Hell

New member
אם אתם יודעים על מה באמת אתם מדברים

http://www.youtube.com/watch?v=zZp75fWe-ss
 
אוי תעשה לי טובה..

מה אני ילד בן 7? זה שילוב של פאוור רנג'רס ומלחמת העולמות. זה לא משהו שלא ראינו..
 

Alison Hell

New member
עכשיו איבדתי את הערכה שהיתה לי אליך

איך את יכולה להגיד את זה בזמן שאת חושבת ששר הטבעות זה בערך הסרט הכי טוב שיצא שלא פחות בידיוני וילדותי ופה גם אציין שאני חושב שזה אחד המשמימים שללא הקרבות הענקים היה שווה לתחת הנה תקציר של הסרט הראשון: הולכים הולכים הולכים הולכים והנה השני: הולכים הולכים הולכים הולכים והנה השלישי: הולכים הולכים הולכים הולכים, אוי טבעת, בוא נזרוק... (וכן גנבתי את זה מCLEKS 2)
 
נו מה אתה כאילו בא להחזיר לי?

אני פשוט לא אוהבת רובוטים שמשתלטים על העולם. עשו מליון סרטים כאלה ובטח יהיה איזה שוטר אף ביי איי חתיך וילדה מפגרת שתמיד צועקת, זה יגמר, כולם ינצלו ואז יהיה סרט המשך עם היורש שלו ואחרי שנתיים יעשו על זה פארודיה.
 

Alison Hell

New member
למען אמת

1. אני בא להחזיר לך, זה מוציא תסכול בצורה טובה 2.כמו שאמרתי, מלבד הסצינות של הקרבות הענקים שממש מרהיבים זה די הולכים הולכים הולכים 3. רובוטריקים היו שם הרבה יותר ליפני הפאואר רנג'רס, להבדיל מהפאואר רנג'רס הם תמיד הצטיינו בעלילה טובה, 2 הצדידים הם צדדים שאפשר להזדהות איתם. 4. לא יהיה שם שוטר, סמכי עלי, הגיבור, בדיוק כמו בסדרה יהיה הילד שהוא הבעלים של החיפושית
 

RainPainter

New member
ענבר היקרה,

זה כבר שלוש ומשהו שנים שאני מנסה, ולא הצלחתי. הבן אדם היה אך ורק בהקרנה של בוראט, וכמדומני יש אחראים לדבר, ולא הוא. זניח. אבוד מראש.
 
למעלה