בנות זקוקה להרגעה פליזזזז

ortalosh1987

New member
בנות זקוקה להרגעה פליזזזז

אני ממש לחוצה ומפחדת. כרגע שבוע 18+5 בהריון עם תאומים. ובעשרים דקות האחרונות אני מרגישה תנועות למטה ממש בנרתיק ולא כמו שבדרך כלל מרגישה למעלה בבטן. זה מצריך נסיעה לבית חולים? אני ממש חוששת שזה התחלה של משהו לא טוב. זה משהו שיכול לקרות? חשוב לי לציין שזה הריון חמישי אחרי 4 הפלות שמיתוכן לידה אחת שקטה בשבוע 22. קרה דבר כזה למישהי שהרגישה בשבוע כזה את התנועות ממש ממש למטה בנרתיק? תודה רבהההה.
 

simba1231

New member
מה שלומך?

אין לי מושג מה זה אומר אבל בהריון תאומים לא לקוחים סיכונים, בטח לא עם היסטוריה לא סימטפית כמו שלך. הגישה דלי אומרת שעדיף לרוץ מאה פעמים מיותרות להיבדק מלפספס פעם אחת. אם בא לך תעדכני מה שלומך.
 

ortalosh1987

New member
תודה על הדאגה!!

וכן החלטתי לא לקחת סיכון במיוחד לאור כל מה שעברתי וזה הריון יקר. נסעתי למיון נתקעתי שם שעות אבל ברוך ה' טוב שנסעתי אחרת לא הייתי רגועה. הכל בסדר הצוואר ארוך 40 מ"מ והעוברים נצפו עם דופק. פשוט הקלה גדולה. שיהיה שבת שלום.
 

simba1231

New member
נהדר :)

יופי שעדכנת, נכנסתי לתפוז רק בשביל לראות מה איתך. אל תעשי חשבון לאף אחד, לעבודה, משפחה, שום מחויבות אחרת לא יותר חשובה עכשיו מההריון! הרופאה שלי אמרה לי בהריון שההריון הוא כרגע בעדיפות ראשונה, שניה שלישית ורביעית (; פשוט תודיעי לשני החבר'ה שלך שלא יחשבו בכלל על לצאת שניה לפני שבוע 37! שתהיה שבת שלום ותשמרי על עצמך :)
 

ortalosh1987

New member
תודה רבה מאמי

ואמן ונצליח באמת להגיע לשלב הזה. החרדות והפחדים לא עוזבים. תודה לך יקירה על מילים חמות ומחזקות. שתהיה שבת שלום ומבורכת אמן.
 
למעלה