בנט מספר על נזקי בר סימן טוב ושות'

שר החינוך מגדיר יפה את ההבדל שאתה לא מבחין בו:

[URL]https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5741815,00.html[/URL] " שר החינוך יואב גלנט אמר בתדריך שקיים אודות מצב התחלואה במערכת החינוך: "אנחנו נותנים לראשי הערים ולבתי הספר חופש פעולה בהחלטה אם לקיים לימודים מרחוק. הרשויות הן שותפות שלנו ואנחנו מצפים מהן לעמוד בהנחיות שלנו, אבל לא נפעיל סנקציות" " "חופש פעולה"... זה ההבדל!
 

דיברגנט חדש

Well-known member
מצטער, אני לא רואה הבדל בין החלטת ממשלה להחלטת הרשות המקומית

גם לא להחלטת בתי הספר, למרות טענתך שהם מכירים את דעותיהם של ההורים. &nbsp
 
אגב, להסגר יש משמעויות בריאותיות לא פחות חמורות מהקורונה

הקורונה אינה המחלה היחידה בעולם ואינה הסכנה הבריאותית היחידה בעולם. לאי פעילות ספורטיבית למשל גם כן יש השלכות בריאותיות. להציג את זה כהסגר בגלל הקורונה = בריאות 1 ומשהו אחר = בריאות 0, זו הצגה מעוותת. שבר סימן טוב יתחיל לעשות סטטיסטיקות על המפגעים הבריאותיים של ההסגר. מעבר לכך שגם לבעיות כלכליות יש השפעות בריאותיות. רעב זו בעיה בריאותית הרבה יותר מסוכנת מקורונה. וכבר ראינו בטלויזיה אנשים שהגיעו בהסגר לסף רעב עם מצות, בלי לחם ומקרר ריק.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לא טענתי שצריך להיות סגר מוחלט

צריך לאפשר לעשות ספורט מכל סוג שהוא. אם מישהו צריך טיפול רפואי, הוא יוכל ללכת לקבל אותו. מהכסף של חיסכון בדברים מסויימים אפשר לנטב לדברים אחרים כמו מתן אוכל לנזקקים כפי שעושים בחגים.
 
בויכוחים בינינו בנושא הקורונה

אתה מייצג גישה שמאלנית ריכוזית קומוניסטית שתומכת במעורבות הדוקה של המדינה בחיי הפרט ואני מייצג גישה ימנית ביזורית כלכלית-ליברלית חירותית שתומכת במיתון המעורבות של המדינה בחיי הפרט אני כבר לא בטוח מי בינינו איש הימין ומי איש השמאל. אתה משייך את עצמך לימין אבל למעשה מייצג עמדות שמאל קיצוני. אם מנטרלים את היחס לנתניהו ואת העמדות בתחום המדיני - אני הרבה יותר ימין ממך ואתה הרבה יותר "סמול" ממני. אתה על סף הקומוניזם. כנראה בגלל זה אתה מתלהב מבר סימן טוב.
 
גם נתניהו כבר לא מקבל את הגישה הבינארית שלך ושל בר סימן טוב

הוא החליט שכל מוסד חינוכי שתהיה בו תחלואה ייסגר ולא כל חטיבות הביניים והתיכונים במדינה ייסגרו. [URL]https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5741752,00.html[/URL] [URL]https://www.inn.co.il/News/News.aspx/439191[/URL] יש הרבה מאוד אפשרויות ביניים בין הכל ללא כלום. וזו הגישה היום הן בציבור והן בממשלה - גישת אפשרויות הביניים. הגישה של בר סימן טוב כבר לא מקובלת לא על ידי הציבור הרחב ולא על ידי שרי הממשלה. מי שמעוניין בהסגר הרמטי - יכול להחיל זאת על עצמו.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
יופי שהוא החליט, השאלה מה הורים יחליטו או לחלופין בתי הספר

הראתי לך מקודם, שהם כבר מחליטים לסגור ולא מחכים לו.
 
אין שום בעיה. הורים ובתי ספר מחליטים לעצמם וזה בסדר

בר סימן טוב לא יחליט יותר לכל המדינה. מה שהממשלה, כולל נתניהו, עושה כעת זה בדיוק מה שמאפשר לחלקים שונים בציבור את החירות להחליט בעצמם על מידת הזהירות בה הם נוקטים. בשביל החלטה על הסגר ברמת המדינה צריכים להיות תנאים מאוד קיצוניים שאנחנו היום לא קרובים אליהם. https://govextra.gov.il/ministry-of-health/corona/corona-virus/ 106 מאושפזים בבתי חולים בגלל הקורונה מאה ושישה... אלה לא תנאים להטלת הסגר מלא בכל המדינה. אני מזכיר שהסיבה הראשית להסגר במרץ-אפריל הייתה למנוע את קריסת מערכת הבריאות ולמנוע הגעה למצב של בחירה את מי להחיות ואת מי לא. אנחנו היום מאוד רחוקים מזה. מי שתומך בהסגר מלא באשליה שזה ימגר לחלוטין את הקורונה, טועה ומטעה. עם הרמה הנוכחית של התחלואה במדינה אפשר להתמודד טוב ללא הסגר. https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5741785,00.html " ירידה בשיעור המאובחנים: 47 חיוביים מתוך 7,200 בדיקות מאז חצות נתונים מעודדים: מספר הנדבקים החדשים ירד יחסית לימים האחרונים. מספר החולים המונשמים ירד גם הוא וכעת עומד על 25. אדם אחד נוסף נפטר מהנגיף. נכון להערב ישנם 2,103 חולים פעילים בישראל אחרי כמה ימים של עלייה בהידבקות בנגיף הקורונה בישראל, נכון להערב (יום ד') נרשמה עצירה: משרד הבריאות דיווח על ירידה בשיעור המאובחנים, אחרי ש-47 נבדקים בלבד נמצאו חיוביים לנגיף מתוך 7,200 בדיקות מאז חצות. 0.7% מכלל הנבדקים קיבלו תשובה חיובית, לעומת 1% אתמול, 1.2% שלשום ו-1.6% ביום ראשון. מאז העדכון האחרון של משרד הבריאות אמש, התווספו 92 חולים. בסך הכל מאז פרוץ המגפה נמצאו בישראל 17,377 חולי קורונה, ועד כה החלימו 14,983. לפיכך, מספר החולים הפעילים עומד על 2,103, מהם 25 מונשמים. היום נפטר חולה קורונה נוסף, ומספר המתים עומד על 291 בני אדם. " 25 מונשמים עשרים וחמישה... יש אנשים עם יד קלה מאוד, קלה מדי על נשק ההסגר...
 
מספר המונשמים מעיד על מידת הניצול של מערכת הבריאות

ביחס לקיבולת שלה. אתה יודע היטב שהטלת הסגר עכשיו לא משפיעה על מצב המונשמים ועל התמותה הנובעת ממנו. ברמה הנוכחית של התפוסה בבתי החולים אין שום הצדקה להסגר בכל המדינה. משרד הבריאות יצטרך לעבוד קשה יותר ולשפר את הצעותיו לחיים עם הקורונה על מנת לשמור על רמת תחלואה סבירה. הסגר בכל המדינה זו לא הצעה קבילה כיום - לא על הממשלה ולא על הציבור. הגישה של משרד החינוך ושל שרי הבריאות והחינוך זו הגישה הנכונה. לגישה הפטליסטית של בכירי משרד הבריאות כבר אין תמיכה רחבה כיום.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
שוב, לא הצעתי סגר מלא, אלא סגר חלקי

הייתי מבטל את התפוסה המלאה בתחבורה ציבורית ועוד ...
 
למעלה