בניה בשיטה אלטרנטיבית - שאלות

redhead225

New member
בניה בשיטה אלטרנטיבית - שאלות

שלום, יצא לנו לראות בתים הבנויים בשיטה מיובאת מאוסטרליה - שיטה המתבססת על בנייה מהירה עם קונסטרוקציות פלדה ללא "בלוקים". נפגשנו עם חברה המתמחה בתחום. שאלותיי: האם מישהו יכול לספר קצת על החסרונות (שכן על היתרונות שמעתי במפגש עם נציג החברה). האם למישהו יש נסיון עם חברות בתחום? (אני מכיר רק חברה אחת שמרכזה באיזור בית ליד (בכוונה לא אנקוב בשם)). כל מידע יעזור. תודה, redhead
 
בתים אוסטרלים

אתה כנראה מדבר על "אוסטק-שמיר". החסרון העיקרי הוא המחיר, שלפי מיטב ידיעתי גבוה מבניה קובנציונלית. לגבי השאר שמעתי על פי רוב שביעות רצון. בקש רשימת לקוחות/ממליצים ודבר איתם, דאג לקבל גם כאלו שבנו לפני מספר שנים רב (6-8) ותוודא שאין בעיות שצצות לאחר זמן ארוך.
 

redhead225

New member
תודה ושאלה נוספת

אבי - תודה, אכן זו החברה. מהו מחיר ממוצע לבניה היום בשיטה הקונבנציונלית (כולל מע"מ וכולל פנים)?
 
עלות הבניה תלויה בהרבה גורמים

על עלות הבניה משפיעים בין השאר: רמת הגימור, שטח הבית, עבודה מול קבלן ראשי או ישירות מול קבלני משנה, תכנון אדריכלי, ניהול עצמי או באמצעות מהנדס בשכר, יכולת ניהול מו"מ, מקורות רכש חומרי גלם ועוד .... ממוצע סביב 750 $\מ"ר בניהול עצמי ללא קבלן ראשי. ולא לשכוח שבניה קובנציונאלית לוקחת יותר זמן, וזמן זה כסף (עלות שכירות או תשלומי ריבית). וגם לזכור כי כשחוסכים לפעמים עושים טעויות שעולות ביוקר. לכן אם את/ה לא מספיק בקיא בתחום, מומלץ לעבוד מול קבלן ראשי (מפתח) או לשכור מנהל ומפקח לפרויקט.
 
למעלה