בנימין נתניהו: יש לנו ממשלה ביד.........**

  • פותח הנושא wapy
  • פורסם בתאריך
קצת הבהרות

קודם כל - "read my lips"
"ליברמן לא ישב בממשלה בראשות ציפי לבני כאשר הליכוד באופוזיציה". לא יקום ולא יהיה. וזאת מהסיבה הפשוטה שמי שהצביע לליברמן רצה ורוצה ממשלת ימין בראשות ביבי. ואם ליברמן ילך עם ליבני בבחירות הבאות הוא יתרסק. לליברמן יש מטרות ושאיפות, זוהי בהחלט לא מערכת הבחירות האחרונה שלו והוא פוליטיקאי טוב ויודע לקרוא את המפה הפוליטית. עוד דבר ליברמן לא יהיה שר החוץ - שלא כמו עמיר פרץ, הוא לא ירצה לקבל תפקיד שלא מתאים לו. הוא יעדיף כמובן את תיק הבטחון, ואם לא אז את האוצר - וכאן תתפלאו, שמאלנים יקרים וחסרי הבנה בכלכלה שלי, המצע הכלכלי של ישראל ביתינו הוא טוב לכלכלה שלנו הרבה יותר ממצעים של מפלגות השמאל - הוא קרוב מאוד למצע הכלכלי של ביבי ולכן עם ליברמן באוצר המדינה רק תרוויח מזה. בתור תומך ליברמן הייתי רוצה לראות אותו או באוצר או בממשלת אחדות עם תיק פחות יוקרתי - נניח בתפקיד השר לביטחון פנים או שר התשתיות. לא הייתי רוצה(וזה לא יקרה בשום מצב) שליברמן יקבל את תיק הבטחון שלדעתי מתאים יותר לקצינים בכירים במיל' . וכמובן שלא את תיק החוץ.
 

bvb6

New member
ליברמן לא יכול להיות השר לביטחון פנים

וזאת מכיון שישנו נגדו עדין חקירה משטרתית ... ממליץ לשבץ אותו לתפקיד שר החינוך
 
כשהליכוד באופוזיציה ודאי שלא, זה בלתי אפשרי

אבל לכפות על הליכוד רוטציה - בלי שום בעיה בכלל. תספר לליברמן שהוא לא רוצה את תיק החוץ וכן האוצר, הוא מבחינתו הצהיר שהוא בכלל לא מעוניין באוצר אלא רק בבטחון או בחוץ. אתה טוען שזה לא יקרה? מה, אתה לא מאמין לו?
 
חחח...אני מאמין לעובדות ולאינטרסים, לא לאנשים

בכל מקרה למה שליברמן יכפה רוטציה? מה האינטרס שלו? הרי בממשלת אחדות הוא יקבל תיק נחות מאשר בממשלת ימין. ליברמן לא יקבל את הבטחון בשום מצב. בממשלת ימין שר הביטחון יהיה מהליכוד, ובממשלת אחדות ביבי יוותר על הביטון לשאול מופז מקדימה. כך גם לגבי תיק החוץ. ליברמן עצמו לא יקבל את תיק החוץ, כי ביבי הוא הרבה יותר חכם מה שהתקשורת עושה אותו, ולכן הוא לא יתן את תיק החוץ למישהו שהוא נחשב בעיני העולם כמישהו ימני מדיי אומנם בישראל ביתינו יש את דני איילון שיכול להיות שר חוץ טוב, אך לכולנו ברור שהוא לא יקבל את התפקיד. הבעיה שהבן אדם הכי מתאים לתפקיד זה, וגם לתפקיד שר האוצר זה ביבי עצמו..והוא יהיה ראש ממשלה. חוץ מזה אין בליכוד אנשים עם נסיון בינלאומי,אולי רק לגלעד ארדן יש פוטנציאל להצליח בתפקיד.
 

bvb6

New member
קודם אמרתם שליבני מביאה פוליטיקה אחרת

כי אין לה ניסיון .עכשו מדברים על ניסיון ? לאף ראש-מממשלה ישראלי אין ולא היה ניסיון בתפקיד בינלאומי דומה, כי אין הרבה תפקידים קשים כאלה....בעולם.
 
אמרתם? אני אמרתי משיהו טוב על ציפי??

לדעתי שר חוץ הוא תפקיד ייצוגי חשוב ביותר ולא יתכן שיתמנה אליו מישהו שאינו רהוט ושאינו ייצוגי. נסיון בינלאומי הכרחי לתפקיד כזה,ברור שלא כולם היו שגרירים באו"ם כמו דני איילון אבל יש אנשים בפוליטיקה אשר בילו תקופות בחו"ל בתפקידים שונים, היו במסעות הסברה וכו'.
 

bvb6

New member
שר חוץ לא חייב להיות הדובר בעצמו

יש לו הרבה יותר תפקידים חוץ מאשר לסנגר על מדיניות ישראל בשטחים. מדיניות חוץ זה לא רק מה שאתה אומר אלא בעיקר , לדעתי , מה שאתה עושה והאם המינויים שלך מוצלחים. עובדה שציפי ליבני משדרת אמינות באיזה שהיא רמה אבל היא לא הציגה שום מדיניות שאפשר להצביע עליה. צחי הנגבי לדוגמא יכול להיות שר חוץ טוב כי הוא רגיל להיות על ספסל הנאשמים ולהסביר למה הצד שלו אשם הרבה פחות ממה שזה נראה.
 

bvb6

New member
הוא מבין ערבית

וככה סוףסוף יוכל להפגש עם מובראק
 

wapy

New member
"פרס יבדוק לאן הרוח נושבת"../images/Emo222.gif......**../images/Emo41.gif

כוח פרס: מה אומר החוק, מה חושב המשפטן? שביט חדש בשמיים השביט "לולין" שהתגלה ביולי 2007 מגיע לשמי הארץ, ובשבועיים הקרובים תוכלו לצפות בו.
 
למעלה