בני אלבז תיתנצל ומיד,אחרת בושה!

לא מספיק שהיא שפטה בחוסר אובייקטיביות

היא אחרי זה גם קיללה וניבלה את הפה ונשבעה על שקר גם בני אלבז אמר דברים מיותרים שאני במקומו לא הייתי אומר אבל זה לא אומר שהוא לא צודק
 
היא שפטה אותו כפי שחשבה ונימקה. הוא ענה לה

בצורה מעליבה. לא שמעתי ניבולי פה, תן דוגמא?בני חסר כבוד אליה! בעיקר ביום הכי גדול בחייה ,במקום לחגוג לה את היום הגדול הזה ,גרם לה לבכי. רק בגלל פגיעה זאת עליו להתנצל אם הוא גם ג'נטלמן!
 
כי הוא שופט ממש אובייקטיבי

נותן לביטר 10 נקודות שכולם נותנים לו 2. בלי קשר לפרשה של אתמול, הוא השופט הכי לא אובייקטיבי שם. הוא בא לעשות פוליטיקה. חוץ מזה, השיטה שם מטומטמת, בשבוע שעבר, בשירים הים תיכוניים, הוא סגר עסקה עם ביטר ואילנה אביטל שאם הוא זוכה הוא מביא את המשפחה של ביטר. אילנה אביטל הסכימה שזה מה שצריך לקרות ושניהם ארגנו את התוצאות ככה שהוא יזכה. ביטר הביא למייקל ואביבה 2 ו 4 נקודות ולאדם שנתן ביצוע מזעזע הוא הביא 10 נקודות כדי להבטיח במאה אחוז שאלבז יזכה ושמשפחתו של ביטר תגיע. אילנה אביטל עשתה את זה באופן פחות בולט לעין אבל עדיין לא נקי, אז אלבז הוא האחרון שצריך לדבר על הצבעות נקיות. תכלס, ממה שאני ראיתי בתכנית, אביבה אבידן אשה מקסימה, כל היום מחייכת וחיונית, ואלבז מחפש אותה על כל מיני שטויות קטנות. ביטר בכלל מקלל שם את כולם בלי סיבה והם סולחים לו ומתחנפים אליו, אבל זה כבר עניין אחר.
 
למעלה