בנסיון להעיר את הפורום

Vdrums

New member
בנסיון להעיר את הפורום

בדרך כלל זה עובד. (כבר היה פה לפני כמה שנים) מוקדש לניקיטה. שם: מין: מי האדם האחרון ש...: שפך עליך שתייה: זרק עליך משהו: נתן לך מחמאה: עצבן אותך: איפה בפעם האחרונה...: רבת עם מישהו: התנשקת: אכלת: הלכת מכות: הצטלמת: מה הדיסק האחרון ש...: שמעת: קנית: המלצת עליו: צרבת: שברת: מה הבגד האחרון ש...: לבשת: פשטת: קנית: לווית מחבר: זרקת: (בטח) מי האדם האחרון ש...: נישק אותך: הרביץ לך: קנה לך מתנה: הכין לך אוכל: ראה איתך סרט: מהי תוכנית הטלוויזיה האחרונה ש...: ראית: הקלטת: רצית לראות ושכחת: נרדמת באמצע שלה: שפשוט סגרת את הטלוויזיה בגללה: מהו הפורום האחרון ש...: תהית למה הוא הוקם: התעצבנת על החברים שלו: חשבת שהסקר שבו מטומטם: צחקת על הודעה שכתובה בו: נכנסת אליו לפני הפורום הזה: מהו המאכל האחרון ש...: אכלת: הקאת: הזמנת: אכלת עם חבר: זרקת על מישהו או הפלת על עצמך: מהו הפירסינג/קעקוע האחרון ש...: עשית: החלפת: חיטאת: רצית לעשות: מהו הסרט האחרון ש...: הצחיק אותך: ריגש אותך: הפחיד אותך: היית מוכן להרוג כדי לראות: מי החבר האחרון ש...: הצחיק אותך: עצבן אותך: הבאת אותה בשיחת נפש: חלמת עליו: חשוב לך יותר מכל אחד אחר: דיברת איתו: ניתקת לו/ניתק לך: התקשר אליך: התקשרת אליו: מהי ההופעה האחרונה ש...: היית בה: רצית להיות בה, אבל לא היה לך כסף: רצית ללכת, אבל לא היה לך עם מי: רצית ללכת, אבל הי הייתה רחוקה מדי: כולם רצו ללכת, ורק אתה לא: מתי בפעם האחרונה: ערסים התנחלו לך מתחת לבית: העירו לך על איך שאתה לבוש: הבטן שלך קרקרה: שמעת מוזיקה: חלמת חלום מוזר: צחצחת שיניים: התקלחת: התנשקת: החלפת גרביים: רצית ללכת לישון: עשית את זה: שיחקתי טאקי :
 

Vdrums

New member
אני אתחיל, (כי אף אחד אחר לא זז) ../images/Emo13.gif

שם: תומר מין: זכר מי האדם האחרון ש...: שפך עליך שתייה: ידידה ביום שבת האחרון, למה ממלאים את הכוסות עד הסוף ואנשים עוד הולכים בלי לקחת שלוק ראשון... זרק עליך משהו: לפני שבוע איזה חתיכת נייר מגולגל שנזרקה ע"י חברה של חבר שלי. נתן לך מחמאה: מישהי מניו יורק בפייסבוק על וידאו של הלהקה לפני יומיים עצבן אותך: חבר שלי שחושב שהוא יודע הכל ולא מבין באיזה מצב הוא נמצא ושהוא יכול לפתור את זה מהר. איפה בפעם האחרונה...: רבת עם מישהו: בבית התנשקת: בשדה תעופה אכלת: בבית הלכת מכות: חטיבת ביניים הצטלמת: מועדון מה הדיסק האחרון ש...: שמעת: היהודים קנית: wolfmother המלצת עליו: ממליץ על הלהקה שלי
צרבת: under the influence of giant שברת: לא זוכר מה הבגד האחרון ש...: לבשת: ג'ינס וחולצה פשטת: את הגי'נס והחולצה קנית: כמה חולצות וג'ינס לווית מחבר: צמיד עור כזה, נחשב? זרקת: (בטח) האישה זורקת לא אני. מי האדם האחרון ש...: נישק אותך: אשתי הרביץ לך: לא זוכר קנה לך מתנה: אני הכין לך אוכל: אני מכין את האוכל ראה איתך סרט: חברים מהי תוכנית הטלוויזיה האחרונה ש...: ראית: האמת העירומה הקלטת: איש משפחה רצית לראות ושכחת: אין נרדמת באמצע שלה: סיינפלד אבל הייתי עייף. שפשוט סגרת את הטלוויזיה בגללה: לא זוכר מהו הפורום האחרון ש...: תהית למה הוא הוקם: אקנה התעצבנת על החברים שלו: לא מתעצבן מאנשים וירטואלים. חשבת שהסקר שבו מטומטם: לא עוקב אחרי סקרים צחקת על הודעה שכתובה בו: בקומונת עוברים לארה"ב נכנסת אליו לפני הפורום הזה: מתופפים מהו המאכל האחרון ש...: אכלת: שניצל ואורז הקאת: נראה לי פסטה הזמנת: פיצה אכלת עם חבר: סנדביץ' רוסטביף זרקת על מישהו או הפלת על עצמך: לא זוכר מהו הפירסינג/קעקוע האחרון ש...: עשית: אין החלפת: אין חיטאת: אין רצית לעשות: אם אני אגיע למצב שחברת תקליטים תחתים את הלהקה אני אשקול לקעקע את הלוגו של הלהקה איפושהו מהו הסרט האחרון ש...: הצחיק אותך: ROLE MODEL ריגש אותך: לא זוכר הפחיד אותך: לא רואה סרטי אימה, זה משעמם. היית מוכן להרוג כדי לראות: למה להרוג, זה מגיע לתיבת דואר. מי החבר האחרון ש...: הצחיק אותך: גלעד עצבן אותך: גיא הבאת אותה בשיחת נפש: יניב חלמת עליו: לא זוכר חלומות חשוב לך יותר מכל אחד אחר: גלעד דיברת איתו: בן ניתקת לו/ניתק לך: לא מנתק התקשר אליך: גלעד התקשרת אליו: יניב מהי ההופעה האחרונה ש...: היית בה: Silhouettes and Shadows רצית להיות בה, אבל לא היה לך כסף: אין רצית ללכת, אבל לא היה לך עם מי: איזה כיתת אמן של מתופף רצית ללכת, אבל הי הייתה רחוקה מדי: יש הרבה רחוקות... כולם רצו ללכת, ורק אתה לא: אין מתי בפעם האחרונה: ערסים התנחלו לך מתחת לבית: אין פה ערסים, אבל יש מקסיקנים. לפני חודש אולי העירו לך על איך שאתה לבוש: האישה מעירה הרבה הבטן שלך קרקרה: לא זוכר, אולי היום שמעת מוזיקה: היום חלמת חלום מוזר: לא זוכר צחצחת שיניים: היום התקלחת: הלפני חצי שעה התנשקת: יום שלישי החלפת גרביים: היום רצית ללכת לישון: היום עשית את זה: לא מגלה שיחקתי טאקי : אולי לפני חודש וחצי.
 
נראה לי שעברתי על כמעט הכל...

יאללה - שם: יהב מין:בדרך כלל... מי האדם האחרון ש...: שפך עליך שתייה: זרק עליך משהו: נתן לך מחמאה: עצבן אותך:שולה איפה בפעם האחרונה...: רבת עם מישהו:בעבודה התנשקת:בבית אכלת:ג'ויה הלכת מכותבשום מקום: הצטלמת:בעבודה מה הדיסק האחרון ש...: שמעת:כוכב נולד 6 (הנה זה מתחיל...) קנית: המלצת עליו:כוכב נולד 6 (הנה זה ממשיך...) צרבת:לא צורב שברתאניפקטד מאשרום -כי מי משאיר דיסק על הרצפה של האוטו?: מה הבגד האחרון ש...: לבשת:ג'ינס וחולצה פשטת:פיג'מה קנית:ג'ינס לווית מחבר:הא? זרקת: (בטח)יש המון... מי האדם האחרון ש...: נישק אותך:זוגתי שתחייה. הרביץ לך: קנה לך מתנה:זוגתי שתחייה. הכין לך אוכל:זוגתי שתחייה. ראה איתך סרט:זוגתי שתחייה. מהי תוכנית הטלוויזיה האחרונה ש...: ראית:האח הגדול הקלטת:הא? רצית לראות ושכחת:CSI נרדמת באמצע שלה:משהו בנשיונאל ג'יאוגרפיק... שפשוט סגרת את הטלוויזיה בגללה:לא מעבירים ערוצים יותר? מהו הפורום האחרון ש...: תהית למה הוא הוקם:יש המון... התעצבנת על החברים שלו:הנוכחי. חשבת שהסקר שבו מטומטם: צחקת על הודעה שכתובה בו:הנוכחי. נכנסת אליו לפני הפורום הזה:פרסום ושיווק. מהו המאכל האחרון ש...: אכלת:חביתת ירק וסלט (בכל זאת - בוקר....) הקאת:בירה, וודקה, וויסקי, עוד בירה והיה שם עוד וודקה.... הזמנת:נזיד כפרי אכלת עם חבר:כנ"ל זרקת על מישהו או הפלת על עצמך:כל דבר שאני אוכל - סביר שיפול עליי בסופו של דבר... מהו הפירסינג/קעקוע האחרון ש...: עשית:קעקוע על הכתף והזרוע - אותו אחד... החלפת:להחליף קעקוע? חיטאת:פירסיג לגבה לפני מליון שנה ופירסינג לאוזן לפני מליון וחצי. היה גם פירסיק בפטמה לפני עידן גיאולוגי... רצית לעשות:מה רצית? עדיין רוצה! מהו הסרט האחרון ש...: הצחיק אותך:דיזאסטר מובי. ריגש אותך:כמעט כל סרט. הפחיד אותך:לא היה כזה לצערי... היית מוכן להרוג כדי לראות: the flash מי החבר האחרון ש...: הצחיק אותך: עצבן אותך: הבאת אותה בשיחת נפש: חלמת עליו: חשוב לך יותר מכל אחד אחר: דיברת איתו: ניתקת לו/ניתק לך: התקשר אליך: התקשרת אליו: מהי ההופעה האחרונה ש...: היית בה:? רצית להיות בה, אבל לא היה לך כסף:? רצית ללכת, אבל לא היה לך עם מי: ? רצית ללכת, אבל הי הייתה רחוקה מדי:? כולם רצו ללכת, ורק אתה לא:? מתי בפעם האחרונה: ערסים התנחלו לך מתחת לבית:כל יום... העירו לך על איך שאתה לבוש:לפני שבוע. הבטן שלך קרקרה:אתמול בערב. שמעת מוזיקה:כל הזמן. חלמת חלום מוזר:כל לילה. צחצחת שיניים:היום בבוקר. התקלחת:היום בבוקר. התנשקת:היום בבוקר. החלפת גרביים:היום בבוקר רצית ללכת לישון: עשית את זה: שיחקתי טאקי :
 

nikita1231

New member
היי איזה שאלון ...

אז ככה : שם: איריס מין: נקבה מי האדם האחרון ש...: שפך עליך שתייה: עופרי האחיינית שלי בת שנתיים זרק עליך משהו: כנ"ל נתן לך מחמאה: שבוע שעבר בבילוי התחיל איתי בחור בן 24 (זה מאוד מחמיא לבחורה בת 35) עצבן אותך: החברה שלי הכי טובה אבל מהר סלחתי לה כי היא נשממי אמיתית איפה בפעם האחרונה...: רבת עם מישהו: בטלפון לפני שבוע עם האקס הטרי התנשקת: אוווווו לפני 4 חודשים אכלת: לפני דקה עם הילדים הלכת מכות: לפני הרבה שנים עם אחותי הצטלמת: בטיול האחרון עם החבר'ה מהעבודה מה הדיסק האחרון ש...: שמעת: אניגמה ואוליבר שאנטי (ידיד שלי צרב לי) קנית: לא קניתי הרבה זמן המלצת עליו: ? טרייסי צ'פמן צרבת: בדרך כלל צורבים לי שברת: לפני יומיים דרכתי על הדיסק שאחותי הכינה לי באהבה רבה (עוד לו גיליתי לה שאני רוצה אחר....) מה הבגד האחרון ש...: לבשת: ג'ינס וחולצה פשטת: פיג'מת הצפרדע שלי (כולה עם ציורים של צפרדע) קנית: השבוע חולצה ליציאה לווית מחבר: לא מלווה זרקת: (בטח) לא זורקת ... תורמת !! מי האדם האחרון ש...: נישק אותך: האקס הרביץ לך: חסר למי שיעיזזזז קנה לך מתנה: האקס שרשרת וצמיד (מעניין למה שבועיים אחר כך הוא עזב. חחחח) הכין לך אוכל: אחותי אלופת האוכל העירקי שלא יודעת עד היום איך יש לה את זה אנחנו שילוב של בולגרי וספרדיה . ראה איתך סרט: אחותי וחברה טובה ראינו סרט אימה מהי תוכנית הטלוויזיה האחרונה ש...: ראית: אי אר הקלטת: לא רצית לראות ושכחת: האמת העירומה נרדמת באמצע שלה: פרופיילר - זה הסידרה שכל לילה מרדימה אותי... שפשוט סגרת את הטלוויזיה בגללה: השבוע היה סרט אימה מפחיד בטרוף הלילה ה19 ובגלל שהייתי לבד פחדתי אז כיביתי....אימל'ה!!! מהו הפורום האחרון ש...: תהית למה הוא הוקם: הפורום הזה התעצבנת על החברים שלו: הפורום הזה אבל זה לפני שהתייחסתם אליי
חשבת שהסקר שבו מטומטם: לא זוכרת לא עונה בדר"כ על סקרים צחקת על הודעה שכתובה בו: הפורום הזה צחקתי על ההקדשה נכנסת אליו לפני הפורום הזה: פורום גרושים גרושות של תפוז מהו המאכל האחרון ש...: אכלת: קובה סגולה שאחותי מכינה יחד עם אורז לבן הקאת: לא זוכרת הזמנת: פיצה האט אכלת עם חבר: אוכל תאילנדי אכלתי כדורי עוף עם צ'ילי נודלס ואורז עם ירקות היה טעים זרקת על מישהו או הפלת על עצמך: לא זוכרת מהו הפירסינג/קעקוע האחרון ש...: עשית: אין פירסינג ולא קעקוע ! החלפת: אין חיטאת: אין רצית לעשות: אין מהו הסרט האחרון ש...: הצחיק אותך: לא זוכרת אבל זה היה עם ויל סמית שהוא היה גיבור על ... ריגש אותך: חופים מהמם מצחיק ועצוב ביחד הפחיד אותך: הלילה ה19 היית מוכן להרוג כדי לראות: בית קברות לחיות (אני לא מצליחה להשיג) מי החבר האחרון ש...: הצחיק אותך: חברה שלי דניאל היא מצחיקה בטירוף עצבן אותך: חברה שלי הכי טובה הבאת אותה בשיחת נפש: עם חבר טוב שלי אתמול בלילה ישבנו לשיחה שכזאת (אחת מני רבות) חלמת עליו: לא יצא לי לחלום על אף אחד בזמן האחרון חשוב לך יותר מכל אחד אחר: הילדים שלי הכי חשובים לי בעולםםםםם דיברת איתו: עם מישהו שהכרתי לפני כמה שבועות בפאב ונוצרה חברות נחמדה ניתקת לו/ניתק לך: אמא שלי מנתקת סידרתית (זה נחשב? ) אם לא אז אין אחד כזה התקשר אליך: אותו חבר מההפאב התקשרת אליו: לחברה שלי דניאל (בדר"כ מדברות 4 פעמים ביום) מהי ההופעה האחרונה ש...: היית בה: מה קשור רצית להיות בה, אבל לא היה לך כסף: ? רצית ללכת, אבל לא היה לך עם מי: דיוויד ברוזה בטרזינה רחובות אף אחד לא רצה לבוא איתי רצית ללכת, אבל הי הייתה רחוקה מדי: ? כולם רצו ללכת, ורק אתה לא: אין מצב שכזה אני תמיד באה.. מתי בפעם האחרונה: ערסים התנחלו לך מתחת לבית: אין מצב שכזה אני מתקשרת למשטרה.... העירו לך על איך שאתה לבוש: הבטן שלך קרקרה: לא היה שמעת מוזיקה: עכשיו חלמת חלום מוזר: לא חלמתי צחצחת שיניים:הבוקר התקלחת:הבוקר התנשקת:לפני 4 חודשים החלפת גרביים: הבוקר לפני המקלחת רצית ללכת לישון: עכשיו אחרי ארוחת צהריים אבל אני יכולה רק לחלום ... עשית את זה: לפני 4חודשים שיחקתי טאקי : אתמול - טאקי זה משחק הבית !!!! טוב אני מקווה שהשאלון מספק את חברי הפורום .... האם התקבלתי????
 

נימרודל

New member
בחזרה מהטירונות

שם: עידית מין: נ מי האדם האחרון ש...: שפך עליך שתייה: לא זכור לי מתי שפכו עלי שתיה לאחרונה... זרק עליך משהו: אח שלי (גליל ניר טואלט) נתן לך מחמאה: אמא... (אלא מי) עצבן אותך: זה לא מי, זה מה. איפה בפעם האחרונה...: רבת עם מישהו: לא זכור לי, אני לא מהרבים... התנשקת: באוטו אכלת: אה, יענו לא בבית? אמ... בחדר אוכל.
הלכת מכות: נראה לי שבעבודה. חחח הצטלמת: בבקו"ם. מה הדיסק האחרון ש...: שמעת: Dark Side Of The Moon קנית: האחרון של אסף אבידן המלצת עליו: האחרון של אסף אבידן!! צרבת: אה... לא נוהגת לצרוב אלא אם מבקשים ממני. שברת: דיסקים זה קודש. מה הבגד האחרון ש...: לבשת: פיג'מה פשטת: מדים. קנית: גופיות למדים לווית מחבר: לא לווה בגדים. זרקת: אולי כמה ג'ינסים שכבר לא עולים עלי. מי האדם האחרון ש...: נישק אותך: חבר שלי הרביץ לך: יהב קנה לך מתנה: חברים של ההורים שלי הכין לך אוכל: אמא'לה ראה איתך סרט: חבר שלי אני חושבת... מהי תוכנית הטלוויזיה האחרונה ש...: ראית: ארץ נהדרת בביפ הקלטת: חחחחחחחחחחחחחחחחח רצית לראות ושכחת: לא ממש רואה תוכניות, האמת נרדמת באמצע שלה: אני גם לא נרדמת מול הטלויזיה שפשוט סגרת את הטלוויזיה בגללה: כאילו שחסר מהו הפורום האחרון ש...: תהית למה הוא הוקם: לא יודעת התעצבנת על החברים שלו: לא יודעת חשבת שהסקר שבו מטומטם: לא זוכרת מתי לאחרונה ראיתי סקר בפורום. צחקת על הודעה שכתובה בו: פה. נכנסת אליו לפני הפורום הזה: שום פורום מהו המאכל האחרון ש...: אכלת: קורנפלקס הקאת: זה היה לפני שלוש שנים, מי זוכר? הזמנת: בטח מג'ירף אכלת עם חבר: אה... המבורגר? זרקת על מישהו או הפלת על עצמך: לא יודעת, למזלי זה לא קרה כבר כמה זמן מהו הפירסינג/קעקוע האחרון ש...: עשית: עשיתי עגילים באוזנים בכיתה ג'... החלפת: אחד העגילים הזדהם והייתי חייבת לסתום את החור ולעשות חדש כי עשו לי את הקודם נמוך מדי חיטאת: כנראה שאת האוזן רצית לעשות: איך קוראים לזה... הליקס? מהו הסרט האחרון ש...: הצחיק אותך: הלבוי 2 ריגש אותך: פףף הפחיד אותך: super size me היית מוכן להרוג כדי לראות: מי הורג בשביל לרואת סרט? מי החבר האחרון ש...: הצחיק אותך: עומר? עצבן אותך: ... הבאת אותה בשיחת נפש:... חלמת עליו: מישהי מהטירונות נראה לי חשוב לך יותר מכל אחד אחר:... דיברת איתו: עומר ניתקת לו/ניתק לך:? התקשר אליך: עומר התקשרת אליו: עומר מהי ההופעה האחרונה ש...: היית בה: אסף אבידן בכ"ס ביום חמישי שעבר. :) רצית להיות בה, אבל לא היה לך כסף: אין כזה דבר רצית ללכת, אבל לא היה לך עם מי: לא היה לאחרונה רצית ללכת, אבל הי הייתה רחוקה מדי: אסף אבידן וקולולוש בי-ם. (יש כאן דפוס חוזר?) כולם רצו ללכת, ורק אתה לא: זה בד"כ ההפך מתי בפעם האחרונה: ערסים התנחלו לך מתחת לבית: לפני שבוע? אבל אח שלי הפחיד אותם נראה לי העירו לך על איך שאתה לבוש: נראה את מי שיעז להגיד מילה... הבטן שלך קרקרה: היום בבוקר שמעת מוזיקה: לפני יותר מדי זמן. חלמת חלום מוזר: כל לילה צחצחת שיניים: היום בבוקר התקלחת: היום כשחזרתי... בצהריים התנשקת: לפני יותר מדי זמן החלפת גרביים: היום רצית ללכת לישון: היום כשחזרתי. עשית את זה: לפני יותר מדי זמן שיחקתי טאקי: לפני כמה חודשים. יש בזה יותר מדי חוקים וזה מעצבן.
 

W a b b i t

New member
.

תאריך: 10/12/2008 17:46 שם:ש' מין:זכר מי האדם האחרון ש...:ש..? שפך עליך שתייה:אני.ידיים שמאליות בעבודה. זרק עליך משהו:לא זוכר בטח אח קטן נתן לך מחמאה: מישהי מפייסבוק עצבן אותך:מישהי מפייסבוק :) איפה בפעם האחרונה...: רבת עם מישהו:באוטו התנשקת: בדירה שלי אכלת: עכשיו בעבודה הלכת מכות:בבית של אמא הרבצתי קצת תורה באחקטן הצטלמת:בטיול שבת מה הדיסק האחרון ש...: אתניקס למען האמת.אין לי תירוץ טוב.סתם התגעגעתי לאיזה שיר. שמעת:אתניקס למען האמת.אין לי תירוץ טוב.סתם התגעגעתי לאיזה שיר קנית:אוכל לעבודה המלצת עליו:שינוי דרסטי בחיים לידידה צרבת:לא זוכר בטח תמונות שברת:נשבר הזין.. מה הבגד האחרון ש...: לבשת: פיג'מה פשטת:פיג'מה קנית:בגדים בחו"ל בקונט פלייס לווית מחבר:לא לוויתי כבר המון זמן. זרקת: (בטח) גרביים מי האדם האחרון ש...: נישק אותך: מעדיף לשכוח הרביץ לך: אותה אחת ממקודם קנה לך מתנה: אבא הכין לך אוכל: אמא ראה איתך סרט: לקחתי את אחי הקטן לבטמן האחרון מהי תוכנית הטלוויזיה האחרונה ש...: ראית:מהדורה מוגבלת. היה חזק. הקלטת:שו?? רצית לראות ושכחת:בטח מהדורה מוגבלת השידור השני בארבע בבוקר נרדמת באמצע שלה: ארץ נהדרת שפשוט סגרת את הטלוויזיה בגללה:לא חסר מהו הפורום האחרון ש...: תהית למה הוא הוקם:כל הפורומים הנידחים שכותבים בהם פעם בחודש התעצבנת על החברים שלו: תרמילאים חשבת שהסקר שבו מטומטם:המממ..לא משנה. צחקת על הודעה שכתובה בו:נהיה יבש בתפוז לא מצחיק. נכנסת אליו לפני הפורום הזה:נדודי שינה מהו המאכל האחרון ש...: אכלת:לחם עם פסטרמה עכשיו בעבודה הקאת:סטייק יאק משובח בחו"ל :( הזמנת:סטייק במסעדה בארץ אכלת עם חבר:פסטה פנה עם שמנת ונתחי עוף בדיזינגוף זרקת על מישהו או הפלת על עצמך:מים מהו הפירסינג/קעקוע האחרון ש...: עשית:אין החלפת: חיטאת: רצית לעשות: מהו הסרט האחרון ש...: הצחיק אותך:יותר מדי שאלות על סרטים, מישהו חי בסרט... ריגש אותך: הפחיד אותך: היית מוכן להרוג כדי לראות: מי החבר האחרון ש...: הצחיק אותך:אמיר עצבן אותך:ליבמן הבאת אותה בשיחת נפש:נעמה חלמת עליו:לא זוכר חשוב לך יותר מכל אחד אחר:אין אחד שיותר מכולם דיברת איתו:ניר ניתקת לו/ניתק לך:אין! התקשר אליך:דניאל? לא זוכר התקשרת אליו:סיון מהי ההופעה האחרונה ש...: היית בה:פורטיס ברחובות רצית להיות בה, אבל לא היה לך כסף:אין כזה דבר רצית ללכת, אבל לא היה לך עם מי: לא קרה בזמן האחרון רצית ללכת, אבל הי הייתה רחוקה מדי: כולם רצו ללכת, ורק אתה לא: מתי בפעם האחרונה: ערסים התנחלו לך מתחת לבית:אני גר במקום שערסים לא יכולים להכנס אליו העירו לך על איך שאתה לבוש: מה הם מעצבי אופנה? הבטן שלך קרקרה: לפני חמש דקות, אני מנסה לסיים תסקר ..... שמעת מוזיקה:ברגע זה חלמת חלום מוזר:חלמתי שהסקר הזה נגמר צחצחת שיניים:בבוקר התקלחת:אתמול בלילה אחרי העבודה התנשקת: החלפת גרביים:היום רצית ללכת לישון: עכשיו אבל עבודה... עשית את זה: ארבעה חודשים בערך :O שיחקתי טאקי : THE END!
 

נוני 40

New member
גמני עונה..

שם:נוני מין:אישה בכל רמ'ח אבריי מי האדם האחרון ש...: שפך עליך שתייה:המלצרית בפאב זרק עליך משהו:אלי ..או אלי..עלי לא זורקים דברים נתן לך מחמאה: בעלי..
עצבן אותך:הבכור שלי.. איפה בפעם האחרונה...: רבת עם מישהו:בבית התנשקת:בחדר שינה אכלת:מול המחשב..נו נו נו לי.. הלכת מכות: בסלון מלחמת כריות הצטלמת:
ן הנייד מה הדיסק האחרון ש...:
שמעת:שלומי שבת קנית:שלמה ארצי המלצת עליו:שלומה ארצי צרבת:רק מורידה ..ש..לא לגלות שברת:לא שוברת..שברת שלמת מה הבגד האחרון ש...: לבשת:ג'ינס וחולצה פשטת:פיג'מה קנית:עליונית כמו של שפרה לווית מחבר:מהבת שלי לוויתי ג'קט זרקת: (בטח)חולצות שלא לבשתי שתי עונות מי האדם האחרון ש...: נישק אותך:בעלי הרביץ לך:אף אחד קנה לך מתנה:הבת שלי הכין לך אוכל:בעלי ראה איתך סרט:בעלי מהי תוכנית הטלוויזיה האחרונה ש...: ראית:האח הגדול הקלטת:לא מקליטה רצית לראות ושכחת:סירט אימה דוחה נרדמת באמצע שלה:לא זוכרת ..נרדמתי..חחח שפשוט סגרת את הטלוויזיה בגללה:יש פונקציה כזאת בטלויזיה??? מהו הפורום האחרון ש...: תהית למה הוא הוקם: התעצבנת על החברים שלו: חשבת שהסקר שבו מטומטם: צחקת על הודעה שכתובה בו: נכנסת אליו לפני הפורום הזה: מהו המאכל האחרון ש...: אכלת:קפה הקאת: הזמנת:פיצה אכלת עם חבר: זרקת על מישהו או הפלת על עצמך: מהו הפירסינג/קעקוע האחרון ש...: עשית: החלפת: חיטאת: רצית לעשות: מהו הסרט האחרון ש...: הצחיק אותך: ריגש אותך: הפחיד אותך: היית מוכן להרוג כדי לראות: מי החבר האחרון ש...: הצחיק אותך: בקהילה.. עצבן אותך:חברה שלי הבאת אותה בשיחת נפש:חברה טובה חלמת עליו:המיוחד שלי.. חשוב לך יותר מכל אחד אחר: דיברת איתו: ניתקת לו/ניתק לך: התקשר אליך: התקשרת אליו: מהי ההופעה האחרונה ש...: היית בה:תיסלם רצית להיות בה, אבל לא היה לך כסף:שלמה ארצי בפעםן הרביעית העונה.. רצית ללכת, אבל לא היה לך עם מי: תמיד יש עם מי ללכת רצית ללכת, אבל הי הייתה רחוקה מדי:גם שלמה המלך כולם רצו ללכת, ורק אתה לא:יש כזו חיה????. מתי בפעם האחרונה: ערסים התנחלו לך מתחת לבית: העירו לך על איך שאתה לבוש: הבטן שלך קרקרה: שמעת מוזיקה: חלמת חלום מוזר: צחצחת שיניים: התקלחת: התנשקת: החלפת גרביים: רצית ללכת לישון: עשית את זה: שיחקתי טאקי : המשך יבוא עייפתי..חחחחחחחחחח
 

Eladdin

New member
נו, יאללה. זה לא שצריך לעבוד או משהו כזה.

שם: אלעד מין: זכר מי האדם האחרון ש...: שפך עליך שתייה: אחותי. "בטעות". זרק עליך משהו: לא זוכר. אני אהמר ש... אחותי. נתן לך מחמאה: אור. עצבן אותך: איתי. איפה בפעם האחרונה...: רבת עם מישהו: בעבודה התנשקת: שינקין פינת מלצ'ט אכלת: בעבודה הלכת מכות: לא יודע... ביסודי? הצטלמת: אצל החבר'ה מה הדיסק האחרון ש...: שמעת: The Kooks - Inside in/Inside out קנית: Radiohead - Kid A המלצת עליו: A Perfect Circle - Thirteenth Step צרבת: לא עושה דברים כאלה שברת: כנ"ל מה הבגד האחרון ש...: לבשת: סוודר וג'ינס פשטת: טריינינג קנית: בוקסר של M&M לווית מחבר: חולצה מכופתרת זרקת: (בטח) מי זוכר מי האדם האחרון ש...: נישק אותך: א' הרביץ לך: א' קנה לך מתנה: א' הכין לך אוכל: אמא ראה איתך סרט: איתי מהי תוכנית הטלוויזיה האחרונה ש...: ראית: כדורגל זה נחשב? הקלטת: סליחה? רצית לראות ושכחת: כדורגל זה נחשב? נרדמת באמצע שלה: לא זוכר, נרדמתי. שפשוט סגרת את הטלוויזיה בגללה: כדורגל ישראלי זה... כדורגל? מהו הפורום האחרון ש...: תהית למה הוא הוקם: הממ... התעצבנת על החברים שלו: הממ... חשבת שהסקר שבו מטומטם: הממ... צחקת על הודעה שכתובה בו: הממ... נכנסת אליו לפני הפורום הזה: לא נכנס לפורומים, נו. מהו המאכל האחרון ש...: אכלת: ביגל עם גבינה הקאת: אז מה היה שם... צלעות כבש, קבב, חומוס, סלט, ליטר ומשהו בירה ושישה-שבעה צ'ייסרים של ויסקי. הזמנת: ארוחת בוקר ישראלית, ביצה עין, תודה. אכלת עם חבר: נו. זה. זרקת על מישהו או הפלת על עצמך: זה, זה. מהו הפירסינג/קעקוע האחרון ש...: עשית: החלפת: חיטאת: רצית לעשות: ינשוף. עוד אעשה. מהו הסרט האחרון ש...: הצחיק אותך: מבצע סבתא (בפעם המאה ושבע) ריגש אותך: וויל האנטינג הפחיד אותך: ואללה לא זוכר היית מוכן להרוג כדי לראות: כולה סרט. לא צריך להסחף מי החבר האחרון ש...: הצחיק אותך: גלעד עצבן אותך: איתי הבאת אותה בשיחת נפש: רועי חלמת עליו: ספייק חשוב לך יותר מכל אחד אחר: ספייק! דיברת איתו: איתי ניתקת לו/ניתק לך: לא עושה/עושים לי דברים כאלה התקשר אליך: גלעד התקשרת אליו: גלעד מהי ההופעה האחרונה ש...: היית בה: מיסלוביץ' רצית להיות בה, אבל לא היה לך כסף: פול מקרטני (האמת שהייתי במילואים, אבל נגיד) רצית ללכת, אבל לא היה לך עם מי: The Gutter Twins רצית ללכת, אבל הי הייתה רחוקה מדי: כולם רצו ללכת, ורק אתה לא: לא זוכר. שב"ק ס' אולי? מתי בפעם האחרונה: ערסים התנחלו לך מתחת לבית: אני גר בחולון, תבינו לבד. העירו לך על איך שאתה לבוש: היום הבטן שלך קרקרה: היום שמעת מוזיקה: לא מפסיק אף פעם חלמת חלום מוזר: הלילה צחצחת שיניים: הבוקר התקלחת: אתמול התנשקת: כנ"ל החלפת גרביים: הבוקר רצית ללכת לישון: לא מפסיק לרצות אף פעם עשית את זה: אתמול שיחקתי טאקי : יום כיפור
 
למעלה