בס"ד בבקשה עזרה

MOSHEQ1W2

New member
בס"ד בבקשה עזרה

בס"ד בבקשה עזרה שלום לכם אני בן7 2 וגר בבית אבי ז"ל. יש לי בעיה עם אחי הגדול ממני בשנה הוא מציק לי דופק לי על הדלת הגם שאמרתי לו שלא יפריע לי והוא ממשיך בשלו. הוא מצפצף עלי ואני לא יודע מה לעשות חשבתי להזמין לו משטרה אני לא מפריע לו ולא מציק לו.הוא מגיע כל הזמן לחדר שלי ולא אני אליו. מה לעשות איתו?
 
לא כל כך ברור למה אחיך דופק לך בדלת

האם כדי לשוחח אתך, האם כדי לבקש עזרה, אולי הוא רוצה להתקרב אליך ואתה מתרחק ממנו? אתה רוצה להתבודד והוא מחפש חברתך. או שפשוט הוא דופק בדלת כדי להציק ולהפריע לך.
 

MOSHEQ1W2

New member
בס"ד-תגובה

הבס"ד-אחי הגדול ששמו זה דוד -לא צריך את חברה שלי .יש לו חיים מלאים של עבודה טובה חברה חברים.... והכל. פשוט לא חסר לדוד כלום! הוא עושה את זה כדי להציק לי! דוד נחש גדול חשוב לציין שאני בכלל לא מתעסק איתו ...הוא רוצה להציק לי....אני בכלל לא יושב בסלון {כדי לא להתקל בו} אני בחדרי עם דלת סגורה .הוא פשוט בא ודופק על הדלת שלי כל הזמן.ולא עוזב דופק דופק עד שהוא מוציא אותי מדעתי. אנחנו 3 אחים ודוד היחיד שיש לו חברה...עבודה רווחית ...בית...אישה.. ולכן אני לא מבין מה הוא רוצה ממני..לי איין שום דבר נגד דוד!!!! הוא פשוט לועג לי....וחפץ לעשות לי נזקים..ולצעריאני חושב שאין לי את החומה שיכולה להגן עלי מפניו...
 
לדעתי, הדרך הטובה ביותר היא להתעלם.

פשוט להתעלם ואז הוא יפסיק להציק. ובמקביל גם לשוחח עימו ולהבהיר לו שההתנהגות שלו לא נעימה לך.
 

MOSHEQ1W2

New member
בס"ד-הבעיה שהוא לא עוזב

הבס"ד-אחי הגדול ששמו זה דוד -לא צריך את חברה שלי .יש לו חיים מלאים של עבודה טובה חברהחברים.... והכל. פשוט לא חסר לדוד כלום! הוא עושה את זה כדי להציק לי! דוד נחש גדול
 
קשה להתמודד עם אח שאוהב להציק

אתם שניכם, כבר מבוגרים מדוע אתם מתגוררים עדיין בבית ההורים. למה אחד מכם לא שוכר דירה? בגילכם כל אחד צריך את הבית שלו ואת הפרטיות שלו.
 
למעלה