בעוד שעתיים - הזרעה+ שאלה

rona33

New member
בעוד שעתיים - הזרעה+ שאלה ../images/Emo6.gif

סוף כל סוף, בשעה טובה לאחר טונות גונל ומלא חששות - הבשיל זקיקון והיום מנביטים אותי. אני ממתינה לבנזוגי שיחזור מהמעבדה עם הנוזל השווה מליונים - זרעו המושבח ואז נטוס לקליניקה. אוף דה רקורד - למה ההודעות קופצות? שאלתי שאלה שהיתה די חשובה לי ונזרקתי לעמוד הקודם עם 2 תשובות בלבד. לכן אשאל שוב - ביום חמישי נצפה זקיק בשל 21 מ"מ (+ רירית מתוקה 10.5 , E2 -380 ופרוג´ 0.7)+ עוד כמה של 14,16 מ"מ, קבלתי מאז עוד גונל ואתמול 2 אמפ´ כוריגון. האם ייתכן שהגדול בייץ כבר? מה קורה לשאר הזקיקים? האם מבשילים בינתיים? האם כולם אמורים לבייץ ביחד? HELP מה הייתי עושה בלעדיכן? תודה תודה
 

נעמה@@

New member
אין לי תשובות לשאלותייך ../images/Emo20.gif

אבל, הנתונים נראים מושלמים - אני מתה מקנאה... ושיהיה בהצלחה.
 

מרב.

New member
שאלה: איך את יודעת שהרירית מתוקה ../images/Emo35.gif

קודם כל- יהיה בסדר, לא נראה לי שהגדול בייץ, ובכל אופן, יש לך עוד אחד בפוטנציה לביוץ, ורירית מדוגמת. את ברמת מרפא, לא? איך עושים לך הזרעה בשעה כזו??? ואשר להודעות- הודעה שנכתבת בתגובה להודעה אחרת ואשר יש בה תוכן, תקפיץ את ההודעה לראש העמוד. קצת מבלבל, אבל יתרון רציני לשרשור שמגיע באיחור, ולא צריך לחזור כ"כ הרבה אחורה לראות אותו. תקראי את ההסברים של נועם בהודעה הראשונה בעמוד הראשון- הסברים ברורים לגבי כל הפונקציות כאן. והמון הצלחה, רונצ´יקית,
מרב
 

rona33

New member
עכשיו הבנתי לגבי ההודעות, ../images/Emo51.gif

אני מטופלת בקליניקה פרטית , עושה את כל הבדיקות ברמת מרפא אבל מוזרעת בקליניקה של משיח (מטופלת של דר´ פרנקל) כך שהזרעה באה בחשבון בכל שעה. איך אני יודעת שהרירית מתוקה? תשמעי, אחרי ה5.5 מ"מ העלובים שלי בפעמים הקודמות איך אפשר שלא לכנות רירית בגודל 10.5 בכל מיני שמות מתיקה. יאללה שיצליח כבר. אין לי כח לחודש נוסף עם כ"כ הרבה זריקות. שורף לי הגונל ואני חושבת שמגיע לי ולכולנו כבר תינוק!
 
רונה יקירתי לא חושבת שהביוץ ..

הגיע גם לי היתה תופעה דומה הזקיקים שלי גדלו למימדיי ענק 22-23-21 הביוץ מכוון ע"י הרופא והם מיומנים בזה תאמיני לי !! המון הצלחה !!
 

נועם@בת

New member
רונה, מליון ב \הצלחה|

זקיק של 16 ביום חמישי, יכול להגיע ל20 בשבת, ולהבשיל עם הכוריגון. בהחלט יכולות להיות לך עכשיו 2-3 ביציות שמחכות בחצוצרות למושבחים. ולהודעות הקופצות. אם ההודעה נזרקה אחורה, קודם כל תנסי להגיב עליה, היא יכולה שוב לקפוץ למעלה- והנה את בראש הרשימה. בימים החארונים, בגלל שמחת המעבר, לא כל כך הקפדנו על שרשור, ולכןיותר מידי הודעות נדחקו אחורה. אבל הרעיון הוא להקפיץ אותן בחזרה- על ידי תגובה עם תוכן להודעה. במשך שלושה ימים אפשר להקפיץ הודעות. אז שיהיה רק בהצלחה מחכים איתך בנשימה עצורה לבטא חיובית.
נועם
 
למעלה