בעיה באתר עלי אקספרס

Evya11991

New member
בעיה באתר עלי אקספרס

שלום,
זה אמנם לא קשור לקניות של אופנה אבל אולי עדיין מדובר בקניות אונליין ואולי אוכל לקבל סיוע.
הזמנתי מעלי-אקספרס ואני מחכה להזמנה שלי כבר זמן רב יחסית.
כאשר אני רוצה ליצור קשר עם המוכר, יש אפשרות לשלוח לו הודעה,אך כאשר הוא משיב לי אין אפשרות לראות את תגובתו! (ההודעה נטענת ונטענת ללא שום התקדמות...). זו בעיה כללית אני מניח במערכת ההודעות שלהם, דבר שהוא בעייתי למדי בשל הצורך לתקשר עם המוכר שכן, אין לי אפשרות להגיב לו אם ההודעה שלו לא עולה...
יתרה מכך, קיימת האופציה של להתלונן על ידי בחירת Submit a complaint תחת Help center. גם שם קיימת בעיה - כאשר אני לוחץ על זה, שום דבר לא קורה! כלומר, במקום להעביר אותי למסך של כתיבת התלונה והעברתה, אין תגובה בכלל והמסך פשוט לא משתנה.
אני מרגיש כי אין בכלל למי לפנות במערכת של האתר הזה, וזה חורה לי מאוד.
אשמח לדעת אם יש אנשים שיודעים על מה אני מדבר, והאם ישנו פיתרון מסוים לעניין.

תודה מראש לכל העונים
 

mom at work

New member
באיזה דפדפן אתה משתמש? ניסית ממחשב אחר?

לאחרונה אני חווה בעיות דומות באתר, אך באופן מתמיה הן קורות רק בדפדפנים \ מחשבים מסוימים. נסה לגשת מדפדפן אחר או ממחשב אחר.
 

Evya11991

New member
לצערי ניסיתי בעוד דפדפן ובמחשב אחר ועדיין לא עובד :(

ניסיתי גם בכרום וגם באקספלורר, וגם במחשב אחר ועדיין אותה הבעיה.
לכן אני מניח שזו בעיה כללית אצלם ואני רוצה לדעת אם זה אכן ככה..
ואם כן - מה אפשר לעשות בעניין כי זה מצב שאי אפשר לסבול ואני חושב שהרבה אנשים צריכים את השירות הזה גם כן
 

סתם מבקרת

Active member
זו כנראה לא בעיה כללית כי רק היום שוחחתי עם מי שמנהלת תכתובת

בימים אלו מול מוכר שיש בעיה עם המוצר ששלח.
יש באליאקספרס אפשרות לנהל צ'ט עם המוכר, כשהוא און ליין, ניסית את זה?
יש גם אפשרות לשלוח מייל, שזה פחות רצוי אבל אופציה נוספת אם אין לך דרך אחרת לתקשר עם המוכר.
הכי חשוב, וודא שלא תעבור תקופת הזמן שיש לך כדי לפתוח DISPUTE.
 

Evya11991

New member
טרם ניסיתי את הצ'אט

אשמח אם תכוויני אותי בדיוק איך לעשות זאת (אם אני נמצא בעמוד "ההזמנות שלי").
ומה זה אומר לפתוח DISPUTE? קבלת החזר כספי?
&nbsp
 

סתם מבקרת

Active member
כשאתה נמצא בעמוד של פרטי ההזמנה הספציפית, יש מתחת להזמנה את

מספר המעקב (אם נשלח בדואר רשום) , מתחת לזה הכתובת שלך, אליה נשלח המשלוח וביניהם, ממש מעל הכתובת שלך, משמאל, כתוב שם החנות, אחריו יש אייקון של צ'ט (כשהוא אפור כתוב לידו אוף ליין וכשהוא צהוב כתוב און ליין).
קצת מימין לסימן הזה כתוב אימייל ולידו אפשרות לחיצה כדי לשלוח אימייל.
כן, לפתוח דיספיוט זה כשאתה לא מרוצה מההזמנה, אם בגלל שעבר הזמן עליו התחייב המוכר, אם בגלל שקיבלת מוצר לא תקין או לא כפי שתואר - אז הכסף לא מועבר מאליאקספרס למוכר, עד שאתם מסכימים על פתרון מקובל על שניכם.
אף פעם לא לאשר קבלת מוצר עד שאתה בטוח שהמוצר תקין ועונה על התיאור וההזמנה שביצעת.
דיספיוט ודירוג נמוך אלו שני הכלים שמאפשרים לך לקבל מהמוכר מוצר תקין ויחס הוגן תמורת כספך.
 
למעלה