בעיה בפרקים באצבעות כפות ידיים

בעיה בפרקים באצבעות כפות ידיים
שלום, אני חדש בפורום הזה, מקווה שניתן יהיה לעזור.

אני בתחילת שנות ה-40 ודיי נואש לגבי הבעיה שיש לי באצבעות בשתי כפות הידיים. אני סובל בשנתיים האחרונות מדלקות כרוניות בכמה אצבעות בעיקר בפרקים של אמצע האצבע, כרגע זה כבר הגיע ל- 6 אצבעות בשתי הידיים, כששתיים מהאצבעות ממש התכופפו באופן כזה שאני כבר לא מסוגל ליישר אותם (וגם לא לכופף). אני פסנתרן במקצועי, או לפחות הייתי (לצערי זה מקשה עליי להמשיך), בעל תואר שני בתחום, מורה לפסנתר, וההחמרה במצב היא בעיקר בשנה האחרונה עם שתי אצבעות שמאוד כואבות לי, מכופפות, מנופחות ועם דלקת. יש לי כאבים תמידיים, וכל המצב הזה מביא אותי לדכדוך, ייאוש, וזה גורם לי לחרדות ולעיתים לחוסר תפקוד במיוחד כשאין לי כרגע אופק של תקווה לגבי המצב. בנוסף בזמן האחרון התחילו לי "עקצוצים" באצבעות של כפות הרגליים, ובגלל חוסר וודאות אני כבר לא יודע אם מתחיל לי משהו שם, או שאני רק מדמיין.

הייתי בעבר בטיפול אצל מרפאים בעיסוק שהתייאשו ממני (כי לא ידעו להגיד ממה נובעת הבעיה), עשרות רופאי כף יד,כשאחרון שבהם אמר לי ש"אין לי שום בעיה אורתופדית יש לך דלקת מפרקים" והפנה אותי לראומטולוג. התחלתי להגיע לראומטולוגים, כשהם כל הזמן אומרים לי ש"אין לי דלקת פרקים", וטוענים שכנראה מדובר בשחיקת סחוס, כשהאחרון שבהם ששם לב שיש לי דפורמציה באצבעות שלח אותי לבדיקת MRI בכף יד ימין (שם ההחמרה הכי גדולה), שהתקבלו לפני כמה ימים.
בפיענוח של הMRI רשום בין השאר: "עיוון של אצבע 3 ו-4 עם כיפוף בצורת boutonniere", "היצרות של DIP ו-IP באצבעות 2-5 PIP 1" ובסוף "מתאים לביטוי של טנוסינוביטיס".

אני ממש אובד עצות ולא יודע מה לעשות. הרופא ששלח אותי לMRI עדיין לא ראה את התוצאות ולא מצליח להשיג אותו, בכל מקרה הוא מאוד מרוחק מהעיר שלי ואני שוקל ללכת לרופא אחר. יש המלצות מה לעשות, ולמי לפנות ומה הטיפול ומה הדיאגנוזה??
גם מתלבט אם לגשת לרופא פרטי ולשלם לו / לה 1200 ואם פגישה אחת תספיק כי ככל הנראה אני לא אעמוד בעלות הכספית אם מדובר ב-3-4 פגישות.

HELP!!!
 
כאבים באצבעות
הי,
מאוד יכול להיות לפי התיאור שזו דלקת מפרקים ואתה צריך ראומטולוג.
אוכל לנסות לעזור ולראות אותך באיכילוב.
אנא, פנה אלי בפרטי ואנסה לעזור ככל שאוכל.
 
למעלה