בעיה בקשר

כן, דיברנו
וגם התקרבנו מאד, היא לא כל כך יודעת להסביר למה היא לא רוצה אבל אני מרגיש ומבין שהיא לא מוכנה נפשית. פעם גם הייתה אומרת שהיא מתביישת כי אין לה ניסיון אז הייתי מנסה להרגיע אותה.
 
זה לא עניין כזה
אני לא כופה עליה. אנחנו מקורבים מאד, והיא לא מוכנה וצריך לתת לה את הזמן להתכונן נפשית ואולי פעם נגיע לזה. אם לא, ניהנה מקשר בלי מגע שלם.
&nbsp
 
אמרה שהיא לא יודעת והיא צריכה זמן להתכונן
ושכרגע היא לא רוצה. בכל מקרה אנחנו אוהבים, טוב לנו ביחד ואנחנו לא מתכוונים להיפרד. ברור שמבחינתי בסדר גם שלא ניצור מגע שלם כי אני אוהב אותה ונהנה אתה, אבל אני חושב שכדאי לקדם את הקשר למגמה הזאת כדי שיהיה יותר טוב לשנינו.
&nbsp
 
היו לי קשרים חומריים שלמים לפני כמה שנים
את החברות הזאת פיתחנו בהדרגה מתוך ידידות במשך כמה שנים, וזו החברות הרומנטית הכי טובה שהייתה לי ואני מאושר בה.
&nbsp
 
שלחתי עליך תלונה למנהלים.
לא יצרתי שום סיפור במחשבה, אנחנו בחברות טובה ומאושרים בה וגם אם היא לא רוצה את הקרבה עכשיו אולי תרצה בעתיד וכדאי לחכות כי גם אם לא תרצה בעתיד עדיין תהיה לנו חברות יפה. מקווה שיחסמו את כל אלה שמדברים אליי מכוער באינטרנט.
 
אתה לך תעשה ביד יאיר
אני לא צריך, אני עושה סקס. כשתתבגר אולי גם אתה תעשה. חתיכת דפוקים תופסי תחת.
&nbsp
&nbsp
 
אני יודע שהיא לא חייבת הסברים
וברור שאני לא כופה עליה להסביר, אלא אני מנסה לעודד אותה להסביר. אני לא צריך להבין שלא זה לא, כי אני לא מטריד אותה אלא יוצר יחסים בעדינות. אני לא מספר לעצמי סיפורים שיתאימו לי, אני מספיק מציאותי ורואה שיש לי חברה טובה שאוהבת אותי ושיש אפשרות ש שתהיה מוכנה נפשית בעתיד וניהנה ביחד וגם רמזה לזה בהתקרבות ובמלים. בחברות דברים משתנים בגלל חיזוק האהבה והקרבה, היא לא מוכנה נפשית אבל אנחנו אוהבים וזה העיקר, ברור שהיא לא אמרה לי "לא" מוחלט. אני לא מחכה שנים אלא בשביל מטרות חשובות כמו אהבתי האמתית לעובדת ההשמה שראוי שתכבדו אותה. אני לא צריך לעשות ביד כי יש לי קשרים חומריים טובים עם בנות. אני לא צריך להירפא, אני בריא נפשית תודה לאל. אל תגידו שאין לי חיי חומר טובים, כי יש. אתה לא היו לי עדיין, קודם היו. בכלל, חיי החומר שלי עם נשים אינם מעניינכם.
 
אהבה אמתית אפשר לשמור אפילו כל החיים
וזה היופי שבה. אני מקווה שאתם יודעים מה זו אהבה, האם הייתה למישהו כאן אהבה אמתית בחייו?
 
לכו לעזאזל אני לא צריך אתכם
סתם משועממים שנטפלים לאנשים ומדברים אליהם לא יפה. יש לי חברה שאוהבת אותי מאד, אני מתקדם בהרבה מאד תחומים בחיים, ומי שלא בסדר אליי לא מעניין אותי בכלל. אתם לא מתקרבים לקרסוליים שלי.
&nbsp
 
בעיה בקשר יש לי חברה טובה כבר הרבה זמן ויש מזמוזים והכול אבל היא לא רוצה סקס ועדיין לא הגענו לזה, היא כנראה לא מוכנה או לא מפותחת מספיק ואנחנו מאד אוהבים ואין סיכוי שנרצה להיפרד. לי יש קצת ניסיון אבל גם כן לא מאד טוב. לה אין ניסיון, חוץ מאיזו טראומה שהייתה לה פעם. מה לעשות?
 
עד לאן יכולה הטיפשות להגיע
היו לי קשרים חומריים טובים לפני פחות מעשרות שנים, אני אדם מוצלח ומצליח, ומי שמזלזל באהבת אמת שנמשכת עשרות שנים אינו ראוי שתהיה לו אהבה בכלל. קיימתי יחסי מין עם שתי בחורות בכפר שלי ועם חברתי הראשונה מהתיכון, התקלחתי עם שתי בחורות וישנתי עם שתי בחורות, וחיי החומר שלי אינם פקינג עניינכם מלבד החברות הזאת.
 
איזה יופי
היום הייתי עם חברתי במועדון, ישבנו ביחד קרוב והיה ממש כיף. הגישו לנו קפה עם קצף וביסקוויטים. לפני כמה ימים שמענו קצת מוזיקה ביחד, שנינו אוהבים שלמה ארצי. היא מאד חמודה. אני עוזר לה עם הפרנויה שלה ומרגיש שהיא סומכת עליי וזה מחמיא לי. האישה שעבדה בשבילי פעם השאירה בי רושם של אישה נהדרת ומיוחדת במינה, אני מתגעגע אבל ממשיך הלאה עם הזיכרונות הטובים מהטיפול, למשל שהיינו יושבים ומפטפטים על ספרות ועל דברים מהחיים ואף צוחקים ביחד.
 
למעלה