בעיה ברב-קו סטודנט

מצב
הנושא נעול.

shahar 89

New member
בעיה ברב-קו סטודנט

בעיה ברב-קו סטודנט
שלום, יש לי פרופיל סטודנט רגיל ברב קו (33% הנחה). טענתי ערך צבור בדן, ובהחלפה לאגד אז לא רק שהמכשיר שלהם לא זיהה לי את זמן המעבר של ה-90 דקות, הוא גם לא זיהה כלל שיש לי כסף בכרטיס ורשם שאין לי חוזים כלל! הפעם האחרונה שטענתי ערך צבור היה לפני שהוגדר לי סטודנט ברב-קו. היתרה הייתה לי היום 8.20 ש"ח. בנסיעה האחרונה שעשיתי היום ידעתי שירד הערך הצבור מתחת ל-6.60 ולכן ביקשתי מהנהג שיטען לי 50 ש"ח נוספים, ובפתק הטעינה היה כתוב: "ערך צבור 50 סטד.ר33". בפועל נטען לי 75 ש"ח (את הטעינה ביצעתי באוטובוס של דן). מסתבר שלאחר טעינה זו נוצרו לי שני ארנקים, כאשר אחד על סכום של 8.2 ש"ח והשני על סכום של 75 ש"ח. כשהנהג של דן חייב את הכרטיס, הוא בחר את האופציה של הארנק הישן, עם ה-8.20 ש"ח,ובקבלה היה כתוב: "ערך צבור 30 רגיל שת"פ, יתרה 1.60 ש"ח. לאחר מכן, ירדתי מהאוטובוס והחלפתי לאוטובוס של "אגד".המכשיר של "אגד" רשם שאין לי חוזים ולא איפשר לי להשתמש בכרטיס כלל! הנהג אמר לי שאין דבר כזה באגד ערך צבור של 33% לסטודנטים. במידה ומה שהנהג אומר זה נכון, עדיין המכשיר של אגד היה צריך לזהות שזה היה חיוב רגיל ולאפשר לי לבצע החלפה! הנהג של אגד גם הדפיס את יתרות הכרטיס: 1) אגד-דן ארנק 200 יתרה: 1.60 2) אגד-דן ארנק 200 יתרה: 75.00 ולמרות זאת, המכשיר לא זיהה שביצעתי החלפה (על חשבון ארנק מס' 1 שהוא הרגיל) ולא זיהה לי שגם קיים לי עוד כסף שנטען בהנחת הסטודנט (33%). כרגע הרב-קו שלי מושבת באוטובוסים של אגד. מה אמורים לעשות במצב כזה? למי פונים?
 

846

Active member
הבעיה שלך נוצרה במכשיר של דן

בעיה ברב-קו סטודנט
שלום, יש לי פרופיל סטודנט רגיל ברב קו (33% הנחה). טענתי ערך צבור בדן, ובהחלפה לאגד אז לא רק שהמכשיר שלהם לא זיהה לי את זמן המעבר של ה-90 דקות, הוא גם לא זיהה כלל שיש לי כסף בכרטיס ורשם שאין לי חוזים כלל! הפעם האחרונה שטענתי ערך צבור היה לפני שהוגדר לי סטודנט ברב-קו. היתרה הייתה לי היום 8.20 ש"ח. בנסיעה האחרונה שעשיתי היום ידעתי שירד הערך הצבור מתחת ל-6.60 ולכן ביקשתי מהנהג שיטען לי 50 ש"ח נוספים, ובפתק הטעינה היה כתוב: "ערך צבור 50 סטד.ר33". בפועל נטען לי 75 ש"ח (את הטעינה ביצעתי באוטובוס של דן). מסתבר שלאחר טעינה זו נוצרו לי שני ארנקים, כאשר אחד על סכום של 8.2 ש"ח והשני על סכום של 75 ש"ח. כשהנהג של דן חייב את הכרטיס, הוא בחר את האופציה של הארנק הישן, עם ה-8.20 ש"ח,ובקבלה היה כתוב: "ערך צבור 30 רגיל שת"פ, יתרה 1.60 ש"ח. לאחר מכן, ירדתי מהאוטובוס והחלפתי לאוטובוס של "אגד".המכשיר של "אגד" רשם שאין לי חוזים ולא איפשר לי להשתמש בכרטיס כלל! הנהג אמר לי שאין דבר כזה באגד ערך צבור של 33% לסטודנטים. במידה ומה שהנהג אומר זה נכון, עדיין המכשיר של אגד היה צריך לזהות שזה היה חיוב רגיל ולאפשר לי לבצע החלפה! הנהג של אגד גם הדפיס את יתרות הכרטיס: 1) אגד-דן ארנק 200 יתרה: 1.60 2) אגד-דן ארנק 200 יתרה: 75.00 ולמרות זאת, המכשיר לא זיהה שביצעתי החלפה (על חשבון ארנק מס' 1 שהוא הרגיל) ולא זיהה לי שגם קיים לי עוד כסף שנטען בהנחת הסטודנט (33%). כרגע הרב-קו שלי מושבת באוטובוסים של אגד. מה אמורים לעשות במצב כזה? למי פונים?
הבעיה שלך נוצרה במכשיר של דן
משום מה (כנראה באג) המכשיר מאפשר טעינת שני ארנקים, (אין שום קשר למהות הארנק ולהנחה הניתנת) במקום להטעין את הארנק המקורי. אולי זה קשור ל"ארנק ישן" מהתקופה שלפני הרפורמה) ברגע שמכשיר שלאגד מזהה שני ארנקים הוא לא מכבד אף אחד מהם ולכן מתקבלת ההודעה : אין חוזה מתאים. אתה צריך להגיע לעמדת הנפקה של דן ולאחד את הארנקים ואז תוכל להשתמש בארנק באופן תקין גם באוטובוסים של אגד. הנהג שלאגד אמר שאין ערך צבור לסטו 33% כי הוא לא ידע מה מהות התקלה. נהג שמחייב את הערך הצבור אינו יודע מה הפרופיל של הנוסע ואיזה הנחה הוא קיבל במקור וזה כלל לא משנה לו.
 

magicbs

New member
גם לי קרתה תקלה מוזרה היום

הבעיה שלך נוצרה במכשיר של דן
משום מה (כנראה באג) המכשיר מאפשר טעינת שני ארנקים, (אין שום קשר למהות הארנק ולהנחה הניתנת) במקום להטעין את הארנק המקורי. אולי זה קשור ל"ארנק ישן" מהתקופה שלפני הרפורמה) ברגע שמכשיר שלאגד מזהה שני ארנקים הוא לא מכבד אף אחד מהם ולכן מתקבלת ההודעה : אין חוזה מתאים. אתה צריך להגיע לעמדת הנפקה של דן ולאחד את הארנקים ואז תוכל להשתמש בארנק באופן תקין גם באוטובוסים של אגד. הנהג שלאגד אמר שאין ערך צבור לסטו 33% כי הוא לא ידע מה מהות התקלה. נהג שמחייב את הערך הצבור אינו יודע מה הפרופיל של הנוסע ואיזה הנחה הוא קיבל במקור וזה כלל לא משנה לו.
גם לי קרתה תקלה מוזרה היום
עליתי על קו 405 לת"א וביקשתי 2 נסיעות 33% הנחה של סטודנטים. כמה פעמים שהנהג ניסה לטעון זה לא הלך. היה כתוב שחויב, אז לא הצליח ושיקבל זיכוי. כשנסעתי חזרה בקו 480 התרחשה בדיוק אותה בעיה. כידוע לי ניתן להטעין עד 6/8 כרטיסיות, ויש לי 3 לפי המכשיר של אגד הכרטיסיה של מטרודן כידוע נגמרה לי. אם כן, הבעיה בכרטיס, עודף כרטיסיות? תודה רבה
 

846

Active member
התקלה ידועה במכשיר, הנהג יקבל תוך

גם לי קרתה תקלה מוזרה היום
עליתי על קו 405 לת"א וביקשתי 2 נסיעות 33% הנחה של סטודנטים. כמה פעמים שהנהג ניסה לטעון זה לא הלך. היה כתוב שחויב, אז לא הצליח ושיקבל זיכוי. כשנסעתי חזרה בקו 480 התרחשה בדיוק אותה בעיה. כידוע לי ניתן להטעין עד 6/8 כרטיסיות, ויש לי 3 לפי המכשיר של אגד הכרטיסיה של מטרודן כידוע נגמרה לי. אם כן, הבעיה בכרטיס, עודף כרטיסיות? תודה רבה
התקלה ידועה במכשיר, הנהג יקבל תוך
מס' ימים זיכוי על החיוב המיותר.
 
חוץ מבאג בדן, זה גם באגד שהוא לא יודע לזהות 2

הבעיה שלך נוצרה במכשיר של דן
משום מה (כנראה באג) המכשיר מאפשר טעינת שני ארנקים, (אין שום קשר למהות הארנק ולהנחה הניתנת) במקום להטעין את הארנק המקורי. אולי זה קשור ל"ארנק ישן" מהתקופה שלפני הרפורמה) ברגע שמכשיר שלאגד מזהה שני ארנקים הוא לא מכבד אף אחד מהם ולכן מתקבלת ההודעה : אין חוזה מתאים. אתה צריך להגיע לעמדת הנפקה של דן ולאחד את הארנקים ואז תוכל להשתמש בארנק באופן תקין גם באוטובוסים של אגד. הנהג שלאגד אמר שאין ערך צבור לסטו 33% כי הוא לא ידע מה מהות התקלה. נהג שמחייב את הערך הצבור אינו יודע מה הפרופיל של הנוסע ואיזה הנחה הוא קיבל במקור וזה כלל לא משנה לו.
חוץ מבאג בדן, זה גם באגד שהוא לא יודע לזהות 2
ארנקים...
 

846

Active member
נכון , כל דבר הוא בר תיקון

תוכנה חכמה הייתה יודעת להתמודד עם מצב כזה
נכון , כל דבר הוא בר תיקון
אבל התוכנה מראש לא נדרשת להתמודד עם באג של תוכנה אחרת. המערכת יודעת לזהות 4 אמצעי כירטוס: חופשי חודשי, כרטיסיה, חופשי יומי וארנק. מאחר והמכשיר של דן מטעין שני ארנקים דבר שלא ניכלל בדרישות המקוריות, התוכנה של אגד נתקלת בקונפליקט ולכן מתקבלת הודעת שגיאה: אין חוזה מתאים.
 

846

Active member


התוכנה של אגד
היא התוכנה הכי חכמה שישנה כיום בשוק! עובדה! היא יודעת לזהות את כל הארנקים.....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה