בעיה:השעיית חשבון.

dror230

New member
בעיה:השעיית חשבון.

לא יודע מה יש להם נגדי אבל עד שנרשמתי ומצאתי את מה שחיפשתי וכבר שילמתי,ebay החליטו שאני עובר להם על החוקים והם אפילו לא אומרים למה.... בכל אופן השעו לי את החשבון וכמובן שהרכישה בוטלה. ניסיתי לפתוח חשבון חדש עם מספר כרטיס אחר וכתובת אחרת ומוצר אחר מחנות אחרת וגם חשבון זה ניסגר עקב החשבון הראשון. מה לעשות?????אני רוצה לקנות בebay...
 
זה לא כ"כ פשוט לחזור

אתה צריך לשנות אימייל, שם, כתובת, IP, כ"א, ועוד כמה הגדרות במחשב כמו ניקוי קוקיז, שם מחשב ולא להכנס לתיבת דואר הקודמת בשום מצב.
 

ACE OF SPADES

New member
זאת גם דרך ../images/Emo13.gif , אבל עדיף לנסות

לדבר איתם בהגיון ולראות מה הם אומרים. ללכת לפי הספר שלהם ולא לנסות לתחמן אותם עם שינוי כתובות וכו...
 
תנסה לברר שוב על מה ההשעייה, תנסה ב-Livehelp

בדר"כ כלל אימות שמך ע"י שליחת פקס עם צילום דרכון ועוד כמה מסמכים מספק אותם...אבל אתה חייב להשיג מישהו כדי לברר קודם למה השעו, מה לשלוח ולאן לשלוח.
 

ACE OF SPADES

New member
מסכים עם חברי , תברר על מה ההשעיה

דבר איתם ב-LIVE HELP , ותשלח להם מייל . איביי סלחנים בקטע ההשעיות , במיוחד עם זאת השעיה ראשונה או שניה , הם יבקשו ממך לשלוח כמה מסמכים והם יחזירו אותך אחרי תקופת צינון . אם זה עוזר לך : גם אני הייתי מושעה . פעמיים!!! אבל למדתי . ועכשיו אני עושה הכל לפי הספר ונזהר. תברר על מה השעו אותך ואל תחזור על זה שנית.
 
הייתי מושעה בערך 10-12 פעמים,

ולא היו סלחניים אפילו לא פעם אחת לצערי....עד שפשוט ניסיתי כל דבר אפשרי והצלחתי איכשהו להשאר..עד היום אין לי מושג למה הם השעו.
 

ACE OF SPADES

New member
נשמע לי מוזר טיפה , כל פעם שהשעו

אותי או מישהו שאני מכיר , אמרו לנו למה אנחנו מושעים. אם זה על גבי הודעת ההשעיה , או בשיחה ב-LIVE CHAT , ואם לא ב-LIVE CHAT אז לפחות ביקשו מה-LIVE CHAT לספק כתובת אימייל שאליה אפשר לשלוח מכתב שאילתה על מה ההשעיה.
 
ABUSING EBAY

זה מה שקיבלתי בכל אחת מההשעיות.. הם לא כאלה סלחניים כמו שזה נראה..
 

ACE OF SPADES

New member
שאלת מה הכוונה ב-ABUSING EBAY?

שאלת נציג שירות לקוחות? או שלחת אימייל מה הכוונה ?
 
התקשרתי לPAYPAL

כל חשבון נסגר בהתאם עם החשבון EBAY שהיה מצורף אליו.. לא קיבלתי שום הסברים לא מEBAY ולא מPAYPAL, רק שהם מצטערים מאד על העוול ובלה בלה בלה.
 

ACE OF SPADES

New member
אההה אז פיי פל השעו אותך... זה כבר

סרט שונה. לצערי חוויתי גם אותו בעברי. ממש לא נעים ! במקרה ו-PAYPAL משעים אז זה כבר יותר מסובך מ-EBAY , אבל גם לזה יש פיתרונות ואם חס וחלילה מישהו נתקל בזה אז שיפנה אלי. עכשיו נתת לי רעיון לעוד מאמר בפורום , השעיות מ-EBAY ו-PAYPAL. אחלה תודה.
 
במאמר הזה אני יכול לעזור לך לדעתי:)

כי נראה לי שבאמת עברתי הכל בנושא הכואב הזה.... זה תסכל אותי מאד בזמנו, ניסיתי ממש כל דבר אפשרי.
 

taltal0n

New member
יכול להיות ששלחת יותר מידי מסרים לחברים שם../images/Emo35.gif

ברגע שאתה משתמש יותר מידי במסרים שם (על תקן אחד ששולח ולא מגיב) , אז אתה נתפס כאחד שמציף את האתר ! לי זה קרה, חסמו לי זמנית את אפשרות שליחת המסרים, אומנם לא השעו אותי, אבל ייתכן אולי שעשית את זה יותר מידי וזה הגיע למצב של השעיה ! אולי זו הסיבה ?
 
למעלה