בעיה להיכנס למשחק

amirtc

New member
בעיה להיכנס למשחק

זה כבר כמה זמן שאני רוב שעות היום לא מצליח להיכנס לוואו. אני מגיע לשלב בחירת הדמות, ואז כשהמסך נטען הוא מגיע ל100% ופשוט נתקע לגמרי. בפורומים הרשמיים יש מלא אנשים עם אותה בעיה, אבל רציתי לשאול אם גם בארץ הרבה אנשים חווים את זה? ואם כן, האם זה באמת קשור לספק אינטרנט כמו שבליזארד טענו כששלחתי לה מייל עם הבעיה? הספק אינטרנט שלי הוא 012
 

Shippers

New member
יכול להיות מכל מיני סיבות, בעיקרון..

ממה שיצא לי לחוות על בשרי, ומאנשים אחרים שאני מכיר.. 012 היא לא ספקית טובה בשביל משחקים. יצא לי גם לראות בהרבה מקומות של תמיכה בחו"ל שבהם 012 רשומה ספציפית כספק בעייתי (ביניהם האתר של steam). מעבר לזה, גם לאנשים שניסו לשחק דרך בזק בינלאומי (014?) ללא חבילת גיימר, הייתה בעיה של הממ.. 'תקיעות' בזמן loading של instances. כל פעם שהם היו מנסים לטעון את ה instance, הטעינה הייתה נתקעת על 100% והם היו צריכים להפעיל את המשחק כמה פעמים עד שזה היה עובד (גם לי זה היה קורה).. אבל זה משהו שהסתדר כשעברתי לחבילת גיימר (וגם לכל אחד אחר שאני מכיר). נסה לפנות ל 012 וגם לחברת התשתית שלך ופשוט תשב להם על הראש עד שיסדרו לך את זה.. שיעשו מעקבים, traceים, מה שזה לא יהיה.. אתה בעצמך יכול לנסות לעשות trace, בשביל לקבל תמונה כללית לגבי החיבור שלך מול השרת - אפילו שלפעמים זה די מבלבל בגלל חסימות של blizzard.
 

Pkunk

New member
לא שאני חובבת תאוריות קונספירציה, אבל

גם אני בבזק בינ"ל, גם לי היו התנתקויות במסכי טעינה של dungeons, וגם אצלי זה חלף לאחרונה במפתיע (טפו טפו), אבל לא שדרגתי לחבילת גיימר וגם לא שיניתי שום דבר אצלי... יכול להיות שבזק בינ"ל יצאו במבצע גיוסים זדוני לחבילת גיימר עם ההשקה של קטקליזם?!
 

Shippers

New member
blizz ביצעו לא מזמן שינויים בתקשורת..

יכול להיות שזה כתוצאה מכך.
 

Fanty S

New member
../images/Emo45.gif

זה הרגיש כאילו זה התנגש בעיקר עם החיבור של בזק. לא בכוונת זדון של בזק כמובן, זה פשוט היה שינוי שהם כנראה לא היו ערוכים אליו.
 
למעלה