בעיה שמטרידה אותי

dude007

New member
בעיה שמטרידה אותי

שלום אני בן 18 ואני מגדיר את עצמי כהומו,גיי. אין לי ניסיון רב עם בנים, אבל כאשר הגעתי איתם למיטה נכנסתי ללחץ ובכלל לא רציתי לשכב. בכלל לא הרגשתי משיכה מינית, ולא היתה לי זיקפה. הדבר קרה לי בערך 3 פעמים עם אנשים שונים....ככל שעבר הזמן ירד הלחץ אבל בכל זאת לא היה סקס. אני לא מבין למה קשה לי לשכב, ניסיתי לשכוח מזה אבל אני כבר לא יכול להתעלם יותר. אני כן נמשך לבנים, אני מפנטז הרבה על בחורים אבל.. כשאני בחברתם אז קשה לי ואני לא מצליח להנות. רק כשאני לבד אני נהנה...(אוננות) אני אשמח אם תוכלו לעזור לי והאם זה נקרא שאני אסקסואל?.. למרות שזה מוקדם מידיי ואין לי הרבה ניסיון. תודה
 

ב18

New member
ענית לעצמך אני חושב..

"אין לי ניסיון רב עם בנים," תמיד שאין ניסיון הדבר קשה ומלחיץ..אם אתה נמשך לבנים ורוצה בנים אז לאט לאט תתרגל וזה יעבור לך... מה לגבי בנות? שום דבר? וגם אם אין לך שום משיכה לבנות אלא רק לבנים, תנסה לעשות את זה לאט לאט ולא ישר לשכב איתם ולעשות סקס בצורה מלאה..ואז אני מאמין שזה יעבור לך ותתרגל לזה..
 
ומה אתה רוצה?

אתה נמשך לזה? היית רוצה לשכב עם אותם אנשים? יש לציין שניתן להיות הומוסקסואל מבחינה רומנטית, ואסקסואל מבחינה מינית, אמנם לא נעשו מחקרים על זה, אבל ידועים מקרים של משיכה כזו.
 

p019

New member
לא חושבת שאתה א-מיני

אם אתה מוצא אנשים מושכים מינית - אתה מיני. אל תשאל אותי למה אני מתכוונת כשאני אומרת משיכה מינית. אני לא יודעת. אני רק יודעת שאני לא חשה את זה.
 

gabriel1349

New member
בגדול

יש דבר כזה אסקסואל אשר נמשך לגברים אמנם מגילך הצעיר - כדאי לא להיות סגור על זה כדאי דבר ראשון לשלול גורמים היכולים למנוע ממך להגשים את הרצון/פנטזיה שלך. ממה שאתה כותב , יתכן מאוד שהבעיה היא חרדת ביצוע מתוך לחץ, מתוך אי ניסיון וביטחון. כמו גם הניסיון לשכוח ולהדחיק את הבעיה- דבר מספר אחד שגורם לבעיה להיות חמורה יותר. הייתי מציע לך קודם, לפתח רגשות וביטחון כלפי האדם שאתה נמשך אליו וכך סביר להניח תיהיה פחות לחוץ , כמו גם התחשבו בך במידה ושום דבר לא עוזר כדאי לפנות ליעוץ מקצועי יותר הבעיה שלך, נשמעת יותר לכיוון הדחקה אשר מונעת ממך זאת ,ובכדי להגשימה העברת אותה אל הפנטזיות והחלומות תפנה את שאלותייך יותר לכיוון אם אתה מעוניין להגשים אותם במציאות . תחשוב על זה יותר לעומק, שים לב מה אתה באמת מרגיש אני לא יכול בכל מקרה לשלול את האפשרות שאתה אסקסואל- רק אתה יכול רשמתי רק מה נראה לי לפי מה שכתבת כאן- כך שתיקח מילים אלה בעירבון מוגבל. בהצלחה!
 

ריק בש

New member
בא מאהבה ?

רצית לעשות את הסקס מאהבה, או כסטוץ ? יש כאלו שעבורם סקס עושים מאהבה או שלא עושים בכלל.
 

Julia307

New member
היי

אני מבינה אותך. אני אמנם התנסיתי עם בני המין השני, אבל מה שאתה מתאר מרגיש לי מוכר. אנשים כאן מנסים, ובצדק, להציע עוד הסברים. אני מניחה שלמי שהגיע לפורום עם התנסויות ועם רמה כלשהי (אפילו נמוכה) של השתוקקות, הסיווג של א מיני מורכב יותר. אבל מצד שני, גם הסיווג של הטרו/הומו סקסואל רגיל לא תקף לגבינו.
 
למעלה