בעיות במטרונית

  • פותח הנושא ai22
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
במת"צים של המטרונית מעולם לא נסעו מוניות

המונופול הוא המטרונית
פעם בנת"ץ היו גם מוניות וגם אוטובוסים.
ואז אם אגד ירד קצת באיכות - הוא הפסיד המון לקוחות.

עכשיו הממשלה גם שפכה הון כסף ובנתה תשתיות מאוד יקרות,
ואז נתנה את כל הנת"ץ רק לחברה אחת.

והשרות? למי אכפת מהלקוחות כשיש מונופול.
במת"צים של המטרונית מעולם לא נסעו מוניות
לפני המטרונית נסעו בהם אך ורק אוטובוסים בקווי שירות.
מוניות נסעו רק בנת"צים בצדי הכביש ושם הן רק הפריעו כמו שהן מפריעות בכל מקום, מכיוון שאמצעי התחבורה הזה כלל לא צריך להיות קיים במערכת תח"צ מתקדמת.
אין פה שום קשר למונופול וגם אין שום קשר בין מחלות הילדות של מערכת הכרטוס לבין חוסר אכפתיות כלפי לקוחות. מה עוד שגם כיום יש קטעי נסיעה בהם אפשר לנסוע באוטובוס של אגד שמקביל למטרונית (למשל ציר ההגנה, ציר ההסתדרות או קטע הדר-מרכזית המפרץ).
 

mister K

New member
הכוונה למוניות שרות כמובן

במת"צים של המטרונית מעולם לא נסעו מוניות
לפני המטרונית נסעו בהם אך ורק אוטובוסים בקווי שירות.
מוניות נסעו רק בנת"צים בצדי הכביש ושם הן רק הפריעו כמו שהן מפריעות בכל מקום, מכיוון שאמצעי התחבורה הזה כלל לא צריך להיות קיים במערכת תח"צ מתקדמת.
אין פה שום קשר למונופול וגם אין שום קשר בין מחלות הילדות של מערכת הכרטוס לבין חוסר אכפתיות כלפי לקוחות. מה עוד שגם כיום יש קטעי נסיעה בהם אפשר לנסוע באוטובוס של אגד שמקביל למטרונית (למשל ציר ההגנה, ציר ההסתדרות או קטע הדר-מרכזית המפרץ).
הכוונה למוניות שרות כמובן
 
השכונתיות "אסון"? זה להתעלם מהמצב הקודם

במת"צים של המטרונית מעולם לא נסעו מוניות
לפני המטרונית נסעו בהם אך ורק אוטובוסים בקווי שירות.
מוניות נסעו רק בנת"צים בצדי הכביש ושם הן רק הפריעו כמו שהן מפריעות בכל מקום, מכיוון שאמצעי התחבורה הזה כלל לא צריך להיות קיים במערכת תח"צ מתקדמת.
אין פה שום קשר למונופול וגם אין שום קשר בין מחלות הילדות של מערכת הכרטוס לבין חוסר אכפתיות כלפי לקוחות. מה עוד שגם כיום יש קטעי נסיעה בהם אפשר לנסוע באוטובוס של אגד שמקביל למטרונית (למשל ציר ההגנה, ציר ההסתדרות או קטע הדר-מרכזית המפרץ).
השכונתיות "אסון"? זה להתעלם מהמצב הקודם
ברוב שכונות הכרמל התדירות לפני השכונתית הייתה בין פעם לפעמיים בשעה. היעילות של המערכת החיפאית השתפרה בעשור האחרון בצורה דרמטי, אבל נקודת הפתיחה שלה הייתה גרועה מאד. כמובן שאם תכנון שימושי הקרקע ומערכת הדרכים אינם מותאמים לתחבורה ציבורית, הכי טוב שאפשר להגיע זה הרבה פחות טוב מאשר בעיר אחרת.
 
זמנית לא ניתן לרכוש כרטיסים מנייר

לא מפעילת המטרונית היא המונופול, המונופול זה
משרד התחבורה וזה לא היה שונה לפני שהמטרונית החלה לפעול.
לחבלי הלידה של מכונות הכרטוס של המטרונית אין קשר למונופול או לא מונופול.
המונופול משרד התחבורה יחד עם קבלן ביצוע שלו ושל עיריית חיפה הם אלה שקבעו מה יהיו מכונות הכרטוס של המטרונית והיכן יוצבו.
המונופול מדינת ישראל לא דואג לאזרחיו, ומשרד התחבורה לא שונה ביחסו.
אני מציע להפריט את מדינת ישראל.
זמנית לא ניתן לרכוש כרטיסים מנייר
זמנית לא ניתן לרכוש כרטיסים מנייר בעמדת הטעינה באשראי בתחנת המטרונית כרמלית צפון.
ועוד תקלות ,
תקלות אלו צפויות להימשך, בשל הימצאות המכשירים בחוץ כפופים לאיתני הטבע, חום, אבק, גשם, רוחות, לחות בחיפה לחות רבה בקיץ...
כל אלו לא מוסיפים בריאות ואריכות ימים למכונות הנ"ל.
בנוסף בעיית ההדפסה ...ואז כל המכונה תקועה.
ויש הרבה מהציבור שמשלם במזומן!
 
זמנית לא ניתן לרכוש כרטיס מנייר

זמנית לא ניתן לרכוש כרטיסים מנייר
זמנית לא ניתן לרכוש כרטיסים מנייר בעמדת הטעינה באשראי בתחנת המטרונית כרמלית צפון.
ועוד תקלות ,
תקלות אלו צפויות להימשך, בשל הימצאות המכשירים בחוץ כפופים לאיתני הטבע, חום, אבק, גשם, רוחות, לחות בחיפה לחות רבה בקיץ...
כל אלו לא מוסיפים בריאות ואריכות ימים למכונות הנ"ל.
בנוסף בעיית ההדפסה ...ואז כל המכונה תקועה.
ויש הרבה מהציבור שמשלם במזומן!
זמנית לא ניתן לרכוש כרטיס מנייר
זמנית לא ניתן לרכוש כרטיס מנייר בעמדה במרכזית המפרץ דרום.
 

ai21

New member
זה שיפור גדול - לעומת המצב שנתקלתי בו

זמנית לא ניתן לרכוש כרטיס מנייר
זמנית לא ניתן לרכוש כרטיס מנייר בעמדה במרכזית המפרץ דרום.
זה שיפור גדול - לעומת המצב שנתקלתי בו
שבו שילמת על כרטיס נייר - רק שהוא לא הודפס.
בלי שום הודעה על תקלה.

החברה מרוויחה פעמיים - גם שילמת, וגם תחטוף קנס אם תעלה על המטרונית.
 

amitk83

New member
פרסמו את זה בפרויקט סרדין

זמנית לא ניתן לרכוש כרטיסים מנייר
זמנית לא ניתן לרכוש כרטיסים מנייר בעמדת הטעינה באשראי בתחנת המטרונית כרמלית צפון.
ועוד תקלות ,
תקלות אלו צפויות להימשך, בשל הימצאות המכשירים בחוץ כפופים לאיתני הטבע, חום, אבק, גשם, רוחות, לחות בחיפה לחות רבה בקיץ...
כל אלו לא מוסיפים בריאות ואריכות ימים למכונות הנ"ל.
בנוסף בעיית ההדפסה ...ואז כל המכונה תקועה.
ויש הרבה מהציבור שמשלם במזומן!
פרסמו את זה בפרויקט סרדין
תעלו את זה בפרויקט סרדין לשיפור תנאי תחבורה ציבורית

מיכל מנור מגלי צה"ל תעשה על זה מטעמים (או שלא)
 

amitk83

New member
מה קורה בירושלים?

זמנית לא ניתן לרכוש כרטיסים מנייר
זמנית לא ניתן לרכוש כרטיסים מנייר בעמדת הטעינה באשראי בתחנת המטרונית כרמלית צפון.
ועוד תקלות ,
תקלות אלו צפויות להימשך, בשל הימצאות המכשירים בחוץ כפופים לאיתני הטבע, חום, אבק, גשם, רוחות, לחות בחיפה לחות רבה בקיץ...
כל אלו לא מוסיפים בריאות ואריכות ימים למכונות הנ"ל.
בנוסף בעיית ההדפסה ...ואז כל המכונה תקועה.
ויש הרבה מהציבור שמשלם במזומן!
מה קורה בירושלים?
איפה מוצבות המכונות ? גם על הרציפים לא ?
 

עדירמר

New member
כרטיסי נסיעה

מה קורה בירושלים?
איפה מוצבות המכונות ? גם על הרציפים לא ?
כרטיסי נסיעה
מכונות לממכר כרטיסי נסיעה של המטרידנית חשופות לאיתני הטבע בעוד אחיותיהן של הרק"ל הירושלמי מצויות תחת סככה.
זה ההבדל היחידי.
 
ומה קורה אם יש שינוי מאולץ בנתיב הנסיעה?

בעיות במטרונית
לאחרונה התחילו לשלם במטרונית - ומאז מתגלות עוד בעיות.
מתוך 4 נסיעות בתשלום במטרונית:
- בראשונה: המכונה נתקעה, ולא קיבלה מטבעות. שילמתי בשטר.
- בשנייה: המכונה החליט דווקא לא לקבל שטרות. ה"מדריכים" ליד המכונה הציעו לשמור לי על התיקים בזמן שאני רץ לחנויות המרוחקות ומנסה לפרוט את השטרות לשקלים.
- בשלישית: המכונה דווקא קיבלה את המטבעות, אבל לא הדפיסה כלום. כשהתלוננתי לנהג, הוא אמר שאין לו שום קשר לגבייה - הבעיה היא של הנוסעים ולא שלו.
- ברביעית: שוב מכונה שלא מקבלת מטבעות. הגיע פקח ובמקום להתמודד עם המתלוננים הרבים - אמר לכולם לעלות למטרונית שהוא ירד ממנה.

איזה כיף כשיש מונופול - לא צריך לדאוג לנוסעים.
הם לקוחות שבויים.
ומה קורה אם יש שינוי מאולץ בנתיב הנסיעה?
של המטרונית בשל סגירת קטע כביש מכל סיבה ....המטרונית לא תוכל לאסוף נוסעים בתשלום בתחנה חלופית, לא כן הדבר במפעיל אחר כשמשלמים בכניסה לאוטובוס
או אפילו כמו בקו 5 בדן משלמים בתוך האוטובוס.
 
אם חשבו על כך מראש

ומה קורה אם יש שינוי מאולץ בנתיב הנסיעה?
של המטרונית בשל סגירת קטע כביש מכל סיבה ....המטרונית לא תוכל לאסוף נוסעים בתשלום בתחנה חלופית, לא כן הדבר במפעיל אחר כשמשלמים בכניסה לאוטובוס
או אפילו כמו בקו 5 בדן משלמים בתוך האוטובוס.
אם חשבו על כך מראש
במקרים כאלו הנסיעה צריכה להיות חינם. אני מקווה שנעשתה עבודת מטה רצינית למקרים שכאלה.
 
הנסיעה לא בחינם!!!

אם חשבו על כך מראש
במקרים כאלו הנסיעה צריכה להיות חינם. אני מקווה שנעשתה עבודת מטה רצינית למקרים שכאלה.
הנסיעה לא בחינם!!!
ואם מדובר בנסיעת המשך מחיפה ליוקנעם למשל,
בנתיב אקספרס לא יקבלו את הטיעון הזה.
או בנסיעה לעתלית...
 

LIOR777200ER

New member
חבלי לידה

בעיות במטרונית
לאחרונה התחילו לשלם במטרונית - ומאז מתגלות עוד בעיות.
מתוך 4 נסיעות בתשלום במטרונית:
- בראשונה: המכונה נתקעה, ולא קיבלה מטבעות. שילמתי בשטר.
- בשנייה: המכונה החליט דווקא לא לקבל שטרות. ה"מדריכים" ליד המכונה הציעו לשמור לי על התיקים בזמן שאני רץ לחנויות המרוחקות ומנסה לפרוט את השטרות לשקלים.
- בשלישית: המכונה דווקא קיבלה את המטבעות, אבל לא הדפיסה כלום. כשהתלוננתי לנהג, הוא אמר שאין לו שום קשר לגבייה - הבעיה היא של הנוסעים ולא שלו.
- ברביעית: שוב מכונה שלא מקבלת מטבעות. הגיע פקח ובמקום להתמודד עם המתלוננים הרבים - אמר לכולם לעלות למטרונית שהוא ירד ממנה.

איזה כיף כשיש מונופול - לא צריך לדאוג לנוסעים.
הם לקוחות שבויים.
חבלי לידה
אני לא מבין למה בכל פעם שמוקם פרויקט כזה הולכים וקונים תוכנה שונה.
מדוע התוכנה של המטרונית לא יכולה להיות אותה התוכנה של הרכבת הקלה..?
 
מה טוב במכונות של הרכבת הקלה?

חבלי לידה
אני לא מבין למה בכל פעם שמוקם פרויקט כזה הולכים וקונים תוכנה שונה.
מדוע התוכנה של המטרונית לא יכולה להיות אותה התוכנה של הרכבת הקלה..?
מה טוב במכונות של הרכבת הקלה?
 
"עובדות" זה יחסי. ואין רע בתוכנה שונה אם היא

שהם כבר עובדות..
ואין סיבה שיהיו 700000 סוגי תוכנות שונות.
"עובדות" זה יחסי. ואין רע בתוכנה שונה אם היא
טובה יותר. אני לא יודע אם התוכנה של המטרונית טובה יותר מזו של סיטיפס, אבל באופן עקרוני לא קשה ליצור תוכנה שתהיה טובה יותר מזאת של סיטיפס.
 

amit1270

New member
אני לא בטוח שהבעיה בסיטיפס היא התוכנה דווקא

"עובדות" זה יחסי. ואין רע בתוכנה שונה אם היא
טובה יותר. אני לא יודע אם התוכנה של המטרונית טובה יותר מזו של סיטיפס, אבל באופן עקרוני לא קשה ליצור תוכנה שתהיה טובה יותר מזאת של סיטיפס.
אני לא בטוח שהבעיה בסיטיפס היא התוכנה דווקא
אבל יש כאן מומחים גדולים ממני (פיינשטיין). אנ חושב שהבעיות העיקריות במכונות הירושלמיות הן עקב מספרן הנמוך של מכונות בתחנות הראשיות, תקלות שנובעות מטיפול לקוי במטבעות ושטרות ("סתימה" של הקופות) והמגבלה המטופשת של 10 מטבעות.
 

droriko

New member
מה הקשר למונופול??

בעיות במטרונית
לאחרונה התחילו לשלם במטרונית - ומאז מתגלות עוד בעיות.
מתוך 4 נסיעות בתשלום במטרונית:
- בראשונה: המכונה נתקעה, ולא קיבלה מטבעות. שילמתי בשטר.
- בשנייה: המכונה החליט דווקא לא לקבל שטרות. ה"מדריכים" ליד המכונה הציעו לשמור לי על התיקים בזמן שאני רץ לחנויות המרוחקות ומנסה לפרוט את השטרות לשקלים.
- בשלישית: המכונה דווקא קיבלה את המטבעות, אבל לא הדפיסה כלום. כשהתלוננתי לנהג, הוא אמר שאין לו שום קשר לגבייה - הבעיה היא של הנוסעים ולא שלו.
- ברביעית: שוב מכונה שלא מקבלת מטבעות. הגיע פקח ובמקום להתמודד עם המתלוננים הרבים - אמר לכולם לעלות למטרונית שהוא ירד ממנה.

איזה כיף כשיש מונופול - לא צריך לדאוג לנוסעים.
הם לקוחות שבויים.
מה הקשר למונופול??
לדן צפון אין שום קשר למכונות. מי שמתחזק אותם זה יפה נוף .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה