בעיות במטרונית

  • פותח הנושא ai22
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה

השכונתיות הן האסון! זה טוב רק למי שנוסע בראשי
למי שצריך להגיע משכונה לשכונה, זה כל פעם לחכות 20 דקות לשכונתית, לצאת מהשכונה, ואז לקחת אוטובוס, להיכנס לשכונה אחרת עם שכונתית...
וככה נסיעות שברכב אורכות מספר דקות חד ספרתי מתנפחות וארוכות פי כמה וכמה. זה בדיוק חוסר היעילות. זה נורא נחמד למתכננים על הנייר, לאדם כמוני שאשכרה צריך להשתמש בזה, סיוט. זו אחת הסיבות שאני משתמשת ברכב.
אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה
אם רוצים שקווים מרכזיים יהיו מהירים ולא יסורבלו וייכנסו לכל שכונה, חייבים להיות קווים שכונתיים שיעשו זאת.
על המסלולים והתדירות אפשר להתווכח.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם הקווים הראשיים בעייתיים ובתדירות נמוכה

אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה
אם רוצים שקווים מרכזיים יהיו מהירים ולא יסורבלו וייכנסו לכל שכונה, חייבים להיות קווים שכונתיים שיעשו זאת.
על המסלולים והתדירות אפשר להתווכח.
גם הקווים הראשיים בעייתיים ובתדירות נמוכה
וכן, אני יודעת שהמבנה של חיפה בעייתי, כאמור. אבל ברכב קל לעשות את הנסיעות האלה ובתחבורה ציבורית לא. אני לא מנסה לאכול שום עוגה ולהשאיר אותה שלמה, אני מציינת שהעוגה פשוט לא מוצלחת. זו אולי לא אשמת האופה, אבל זו התוצאה בפועל.
 

droriko

New member


אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה
אם רוצים שקווים מרכזיים יהיו מהירים ולא יסורבלו וייכנסו לכל שכונה, חייבים להיות קווים שכונתיים שיעשו זאת.
על המסלולים והתדירות אפשר להתווכח.
 

droriko

New member
למה שלא יתקן אותך אם הוא צודק

אוקיי, יש לנו הגדרה שונה ל"היא". אל תנסה לתקן
אותי אם אתה לא גר בחיפה והקווים האלה לא עוזרים לך בשיט ולא רלוונטיים לך בכלל ולא משנים או משפרים דבר בחייך, בסדר?

ולא, היא לא יעילה. כדי להגיע היום לשכונה שנמצאת 7 דקות נסיעה מהבית שלי אני צריכה שני אוטובוסים, לקח לי חצי שעה להגיע לשם. כדי להגיע בין שתי שכונות קרובות זו לזו אני צריכה לפעמים שלושה או שאין לי בכלל.

אם אתה צריך פעם ביום להגיע למקום מרכזי ולחזור, בסדר. אם אתה צריך להסתדר בלי רכב בכלל, שכח מזה. בגוש דן אני מסתדרת הרבה יותר טוב, בכל פעם שאני צריכה משהו.
למה שלא יתקן אותך אם הוא צודק
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כי זה לעג לרש לטעון שהוא צודק, צר לי

למה שלא יתקן אותך אם הוא צודק
כי זה לעג לרש לטעון שהוא צודק, צר לי
בחיפה אין אוטובוסים בשישי בערב, למשל.
יש אוטובוסים בשבת עצמה, יש בשנים האחרונות קווי לילה מאוחר בלילה, אבל מכניסת השבת ועד אז אין כלום.
ולי בתור מישהי שגרה בלב חיפה אין איך להגיע הביתה נון סטופ.

יש לכם נטייה בפורום הזה להתווכח על פרטים טכניים במקום על המהות, במקום להבין מה מרגש מי שחי במקום וחווה את זה יום יום. אני לא מתכוונת להמשיך את הדיון הזה.

בסדר, בחיפה יש תחבורה "נון סטופ". מה שתגידו.


כל כך נון-סטופ שאם אני מגיעה לרכבת ב-11 בלילה אין לי כבר אוטובוס הביתה, ואני גרה באחד הצירים הראשיים בעיר. אבל בסדר, העיקר שאפשר להתווכח בפורום תח"צ שהתחבורה היא "נון סטופ". על הנייר זה נשמע טוב. שכנעו את יונה יהב לרוץ עם זה.
 

droriko

New member
לא רוצה להיכנס לעניינים של חיפה

כי זה לעג לרש לטעון שהוא צודק, צר לי
בחיפה אין אוטובוסים בשישי בערב, למשל.
יש אוטובוסים בשבת עצמה, יש בשנים האחרונות קווי לילה מאוחר בלילה, אבל מכניסת השבת ועד אז אין כלום.
ולי בתור מישהי שגרה בלב חיפה אין איך להגיע הביתה נון סטופ.

יש לכם נטייה בפורום הזה להתווכח על פרטים טכניים במקום על המהות, במקום להבין מה מרגש מי שחי במקום וחווה את זה יום יום. אני לא מתכוונת להמשיך את הדיון הזה.

בסדר, בחיפה יש תחבורה "נון סטופ". מה שתגידו.


כל כך נון-סטופ שאם אני מגיעה לרכבת ב-11 בלילה אין לי כבר אוטובוס הביתה, ואני גרה באחד הצירים הראשיים בעיר. אבל בסדר, העיקר שאפשר להתווכח בפורום תח"צ שהתחבורה היא "נון סטופ". על הנייר זה נשמע טוב. שכנעו את יונה יהב לרוץ עם זה.
לא רוצה להיכנס לעניינים של חיפה
לא מכיר את העיר הזאת בכלל.

אני כן יכול להסכים איתך שהמטרונית היא ביזיון, בעיקר בגלל הרמזורים. אני לא חוזר לעבוד שם יותר בחיים שלי,סיוט שלא ברא השטן.
 

mister K

New member
גברת, עם עובדות אין להתווכח.

כי זה לעג לרש לטעון שהוא צודק, צר לי
בחיפה אין אוטובוסים בשישי בערב, למשל.
יש אוטובוסים בשבת עצמה, יש בשנים האחרונות קווי לילה מאוחר בלילה, אבל מכניסת השבת ועד אז אין כלום.
ולי בתור מישהי שגרה בלב חיפה אין איך להגיע הביתה נון סטופ.

יש לכם נטייה בפורום הזה להתווכח על פרטים טכניים במקום על המהות, במקום להבין מה מרגש מי שחי במקום וחווה את זה יום יום. אני לא מתכוונת להמשיך את הדיון הזה.

בסדר, בחיפה יש תחבורה "נון סטופ". מה שתגידו.


כל כך נון-סטופ שאם אני מגיעה לרכבת ב-11 בלילה אין לי כבר אוטובוס הביתה, ואני גרה באחד הצירים הראשיים בעיר. אבל בסדר, העיקר שאפשר להתווכח בפורום תח"צ שהתחבורה היא "נון סטופ". על הנייר זה נשמע טוב. שכנעו את יונה יהב לרוץ עם זה.
גברת, עם עובדות אין להתווכח.
ואם תפסיקי לדבר תאורטית ותצייני שמות ספציפיים של מקומות, שכונות ורחובות, אז נוכל לדון על כך ולדעת אם יש לך איך להגיע לשם או אין.
אבל כל עוד את לא מציינת את המקומות אלא סתם מתלוננת, אין שום טעם לדיון הזה.

את יכולה לשים
כמה שאת רוצה... זה לא ישנה את העובדה שקו 1 של המטרונית פועל 24/7 ושיש גם אוטובוסים של אגד כל הזמן, למעט הפסקה למספר שעות ביום שישי בערב.
 
דבריך נכונים תאורטית, ברמת הדיון האקדמי.

גברת, עם עובדות אין להתווכח.
ואם תפסיקי לדבר תאורטית ותצייני שמות ספציפיים של מקומות, שכונות ורחובות, אז נוכל לדון על כך ולדעת אם יש לך איך להגיע לשם או אין.
אבל כל עוד את לא מציינת את המקומות אלא סתם מתלוננת, אין שום טעם לדיון הזה.

את יכולה לשים
כמה שאת רוצה... זה לא ישנה את העובדה שקו 1 של המטרונית פועל 24/7 ושיש גם אוטובוסים של אגד כל הזמן, למעט הפסקה למספר שעות ביום שישי בערב.
דבריך נכונים תאורטית, ברמת הדיון האקדמי.
תאורטית בחיפה יש מערכת היררכית, יש BRT, ויש תחבורה ציבורית 24/7.

אבל אם מסתכלים על הפרטים הקטנים, מגלים ששני קווים שפועלים בלילה לא יכולים לכסות עיר שלמה, כי אחד מהם (קו 1) מיועד בעיקר לקריות ומכסה מעט מאד שכונות של חיפה, ובשני (200) אפשר לנסוע מעל חצי שעה דרך כל העיר כדי לעבור בין שתי שכונות סמוכות (לדוגמה, מרכז הכרמל והדר), ולשכונות רבות הוא לא מגיע (דוגמת כרמל צרפתי ורוממה).

מגלים גם שתדירות האוטובוסים ברוב שעות היום לא מתאימה לעיר בסדר גודל של חיפה, ומסלוליהם מפותלים להחריד (ביקשת מעינת דוגמאות ספציפיות, אבל למה לא הגבת לדוגמאות שנתתי בהודעתי הקודמת?)

מגלים את רמת השירות של שירות הלקוחות, שהיא מתחת לכל ביקורת. זה לא משנה אם אגד או דן בצפון הם מונופולים או לא, העניין הוא הגישה של מונופול. לא "הלקוח תמיד צודק", אלא "הלקוח תמיד מציק" (מנסיוני המר בעמדות שירות אגד במרכזית המפרץ, שם יש את אחת מרמות השירות הגרועות אפילו בממדים של ישראל)

בחיפה אי אפשר ללכת ברגל כמו בתל אביב, ורמת התחבורה הציבורית בעיר מקשה מאד לחיות בלי רכב פרטי. בתל אביב (כן, גם בגבעתיים) אפשר לחיות בקלות בלי רכב, בחיפה פחות.
 

mister K

New member
התח"צ בחיפה רחוקה מלהיות מושלמת

דבריך נכונים תאורטית, ברמת הדיון האקדמי.
תאורטית בחיפה יש מערכת היררכית, יש BRT, ויש תחבורה ציבורית 24/7.

אבל אם מסתכלים על הפרטים הקטנים, מגלים ששני קווים שפועלים בלילה לא יכולים לכסות עיר שלמה, כי אחד מהם (קו 1) מיועד בעיקר לקריות ומכסה מעט מאד שכונות של חיפה, ובשני (200) אפשר לנסוע מעל חצי שעה דרך כל העיר כדי לעבור בין שתי שכונות סמוכות (לדוגמה, מרכז הכרמל והדר), ולשכונות רבות הוא לא מגיע (דוגמת כרמל צרפתי ורוממה).

מגלים גם שתדירות האוטובוסים ברוב שעות היום לא מתאימה לעיר בסדר גודל של חיפה, ומסלוליהם מפותלים להחריד (ביקשת מעינת דוגמאות ספציפיות, אבל למה לא הגבת לדוגמאות שנתתי בהודעתי הקודמת?)

מגלים את רמת השירות של שירות הלקוחות, שהיא מתחת לכל ביקורת. זה לא משנה אם אגד או דן בצפון הם מונופולים או לא, העניין הוא הגישה של מונופול. לא "הלקוח תמיד צודק", אלא "הלקוח תמיד מציק" (מנסיוני המר בעמדות שירות אגד במרכזית המפרץ, שם יש את אחת מרמות השירות הגרועות אפילו בממדים של ישראל)

בחיפה אי אפשר ללכת ברגל כמו בתל אביב, ורמת התחבורה הציבורית בעיר מקשה מאד לחיות בלי רכב פרטי. בתל אביב (כן, גם בגבעתיים) אפשר לחיות בקלות בלי רכב, בחיפה פחות.
התח"צ בחיפה רחוקה מלהיות מושלמת
ציינתי כבר שתדירות היא הבעיה העיקרית שלה וזו בעיה שחייבת להיפתר. ברור גם שהיה עדיף אם קווים ראשיים היו פועלים בלילה ולא רק קו 200, אבל זה עדיין יותר טוב ממה שיש בגוש דן וזו בהחלט התחלה טובה של משהו שצריך להיות סטנדרט בכל עיר. חיפה עשתה קפיצת מדרגה משמעותית מאוד בשנים האחרונות מבחינת התח"צ והיא בתהליך שיפור מתקדם. לפחות יש ניצוצות ראשונים של סדר ויעילות, לעומת הבלאגן של גוש דן שרק מתבלגן עוד יותר עם כל שינוי ושינוי.

בתל אביב אחרי 24:00 בלילה יש לך שתי אופציות: להמתין לגחמותיהם של נהגי מוניות השרות או ללכת ברגל... בעוד שחיפה היא העיר הראשונה בה יש סוג של שירות לילי שמטרתו המוגדרת היא לא רק הסעת בליינים.
בתל אביב הרבה אנשים חיים בלי רכב משום שקשה מאוד להחזיק רכב בעיר הזאת, במיוחד באזורים מסוימים. אבל עדיין כל מי שאין לו רכב מוגבל בלילות ובסופי שבוע (זו הסיבה היחידה שאני מחזיק רכב), וגם בימים רגילים נתון לתחבורה הציבורית התדירה אמנם, אך האיטית, העמוסה והלא יעילה. צריך גם להפריד בין מרכז תל אביב בו בהחלט אפשר ומומלץ להתגורר ללא רכב לבין אזורים אחרים (נסה להסתמך על אוטובוסים באזור גבעתיים/ביצרון/תל חיים/יד אליהו אחרי סביבות 21:00 בערב כשתדירות כל הקווים באזור צונחת ומזכירה את תדירות הקווים בחיפה).

לגבי שירות הלקוחות של אגד בחיפה, אם אתה אומר אז אני מאמין לך וזה גרוע מאוד. אבל לא זה מה שקובע אם התחבורה הציבורית יעילה או לא. בתל אביב שירות הלקוחות של דן תמיד מסביר פנים, זה נכון.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם בחיפה זה בדיוק המצב, ומ-11 ולא מחצות

התח"צ בחיפה רחוקה מלהיות מושלמת
ציינתי כבר שתדירות היא הבעיה העיקרית שלה וזו בעיה שחייבת להיפתר. ברור גם שהיה עדיף אם קווים ראשיים היו פועלים בלילה ולא רק קו 200, אבל זה עדיין יותר טוב ממה שיש בגוש דן וזו בהחלט התחלה טובה של משהו שצריך להיות סטנדרט בכל עיר. חיפה עשתה קפיצת מדרגה משמעותית מאוד בשנים האחרונות מבחינת התח"צ והיא בתהליך שיפור מתקדם. לפחות יש ניצוצות ראשונים של סדר ויעילות, לעומת הבלאגן של גוש דן שרק מתבלגן עוד יותר עם כל שינוי ושינוי.

בתל אביב אחרי 24:00 בלילה יש לך שתי אופציות: להמתין לגחמותיהם של נהגי מוניות השרות או ללכת ברגל... בעוד שחיפה היא העיר הראשונה בה יש סוג של שירות לילי שמטרתו המוגדרת היא לא רק הסעת בליינים.
בתל אביב הרבה אנשים חיים בלי רכב משום שקשה מאוד להחזיק רכב בעיר הזאת, במיוחד באזורים מסוימים. אבל עדיין כל מי שאין לו רכב מוגבל בלילות ובסופי שבוע (זו הסיבה היחידה שאני מחזיק רכב), וגם בימים רגילים נתון לתחבורה הציבורית התדירה אמנם, אך האיטית, העמוסה והלא יעילה. צריך גם להפריד בין מרכז תל אביב בו בהחלט אפשר ומומלץ להתגורר ללא רכב לבין אזורים אחרים (נסה להסתמך על אוטובוסים באזור גבעתיים/ביצרון/תל חיים/יד אליהו אחרי סביבות 21:00 בערב כשתדירות כל הקווים באזור צונחת ומזכירה את תדירות הקווים בחיפה).

לגבי שירות הלקוחות של אגד בחיפה, אם אתה אומר אז אני מאמין לך וזה גרוע מאוד. אבל לא זה מה שקובע אם התחבורה הציבורית יעילה או לא. בתל אביב שירות הלקוחות של דן תמיד מסביר פנים, זה נכון.
גם בחיפה זה בדיוק המצב, ומ-11 ולא מחצות
תבדוק כמה קווים נשארים באמת עד חצות, תופתע לגלות שגם בחיפה אין לי איך לחזור הביתה, נקודה.
 

mister K

New member
שוב את חוזרת על מה שכבר אמרת כמה פעמים

גם בחיפה זה בדיוק המצב, ומ-11 ולא מחצות
תבדוק כמה קווים נשארים באמת עד חצות, תופתע לגלות שגם בחיפה אין לי איך לחזור הביתה, נקודה.
שוב את חוזרת על מה שכבר אמרת כמה פעמים
וכל עוד את לא מציינת מקום ספיציפי, אין טעם לדיון.
ידוע שהקווים הרגילים בחיפה מסתיימים בשעה 23:00 (ואין סיבה הגיונית שלא יימשכו עד מאוחר יותר), אבל השירות הכולל לא מסתיים בשעה זו אלא ממשיך בדמות קו 200 וקו 1 של המטרונית.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני לא מתכוונת לציין מקומות, זה לא עניינך

שוב את חוזרת על מה שכבר אמרת כמה פעמים
וכל עוד את לא מציינת מקום ספיציפי, אין טעם לדיון.
ידוע שהקווים הרגילים בחיפה מסתיימים בשעה 23:00 (ואין סיבה הגיונית שלא יימשכו עד מאוחר יותר), אבל השירות הכולל לא מסתיים בשעה זו אלא ממשיך בדמות קו 200 וקו 1 של המטרונית.
אני לא מתכוונת לציין מקומות, זה לא עניינך
וזה לא רלוונטי. תציץ במפה שהכין מנהל הפורום ותבין לבד על מה אני מדברת. באמת אין טעם בדיון, כבר אמרתי. זה לא דיון! אני כותבת את דעתי, היא לא השתנתה מאז שכתבתי אותה בפעם הראשונה כי גם התחבורה הציבורית בחיפה לא השתנתה בפרק הזמן הזה.

גם אם תגיד לי שהתחבורה בחיפה היא בונבוניירה ותישבע לי שהיא הכי טובה בישראל, זה לא מה שישנה את חיי. אני לא חיה בפורום תחבורה ציבורית, אני חיפה בחיפה, והתחבורה לא משרתת אותי בצורה שמאפשרת לי לוותר על רכב, היא לא יעילה ולא נוחה לי, נקודה. אתה חושב אחרת? זכותך.
 

mister K

New member
זה בהחלט ענייני אם את בוחרת להתווכח איתי

אני לא מתכוונת לציין מקומות, זה לא עניינך
וזה לא רלוונטי. תציץ במפה שהכין מנהל הפורום ותבין לבד על מה אני מדברת. באמת אין טעם בדיון, כבר אמרתי. זה לא דיון! אני כותבת את דעתי, היא לא השתנתה מאז שכתבתי אותה בפעם הראשונה כי גם התחבורה הציבורית בחיפה לא השתנתה בפרק הזמן הזה.

גם אם תגיד לי שהתחבורה בחיפה היא בונבוניירה ותישבע לי שהיא הכי טובה בישראל, זה לא מה שישנה את חיי. אני לא חיה בפורום תחבורה ציבורית, אני חיפה בחיפה, והתחבורה לא משרתת אותי בצורה שמאפשרת לי לוותר על רכב, היא לא יעילה ולא נוחה לי, נקודה. אתה חושב אחרת? זכותך.
זה בהחלט ענייני אם את בוחרת להתווכח איתי
אם את בוחרת להתלונן כאן על משהו, את לא יכולה להגיד "זה לא עניינך" כשמבקשים ממך לפרט.
לא רוצה לפרט? אל תתווכחי.

אני לא צריך להציץ במפה של מנהל הפורום כי אני כבר מכיר אותה בעל פה ואני גם לא אמרתי שתחבורה בחיפה היא בונבוניירה. היא לא נוחה לך? זכותך. היא לא נוחה להרבה אנשים כמו שהתחבורה בערים אחרות בארץ לא נוחה להרבה אנשים. הנקודה היא שאני ציינתי עובדה ואת מתווכחת איתי שהיא לא נכונה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מה שתגיד.

זה בהחלט ענייני אם את בוחרת להתווכח איתי
אם את בוחרת להתלונן כאן על משהו, את לא יכולה להגיד "זה לא עניינך" כשמבקשים ממך לפרט.
לא רוצה לפרט? אל תתווכחי.

אני לא צריך להציץ במפה של מנהל הפורום כי אני כבר מכיר אותה בעל פה ואני גם לא אמרתי שתחבורה בחיפה היא בונבוניירה. היא לא נוחה לך? זכותך. היא לא נוחה להרבה אנשים כמו שהתחבורה בערים אחרות בארץ לא נוחה להרבה אנשים. הנקודה היא שאני ציינתי עובדה ואת מתווכחת איתי שהיא לא נכונה.
מה שתגיד.
 
רותם, נראה לי שאתה טיפה מיתמם.

זה בהחלט ענייני אם את בוחרת להתווכח איתי
אם את בוחרת להתלונן כאן על משהו, את לא יכולה להגיד "זה לא עניינך" כשמבקשים ממך לפרט.
לא רוצה לפרט? אל תתווכחי.

אני לא צריך להציץ במפה של מנהל הפורום כי אני כבר מכיר אותה בעל פה ואני גם לא אמרתי שתחבורה בחיפה היא בונבוניירה. היא לא נוחה לך? זכותך. היא לא נוחה להרבה אנשים כמו שהתחבורה בערים אחרות בארץ לא נוחה להרבה אנשים. הנקודה היא שאני ציינתי עובדה ואת מתווכחת איתי שהיא לא נכונה.
רותם, נראה לי שאתה טיפה מיתמם.
זכותו המלאה של כל גולש לא לחשוף את שכונת מגוריו.
אם אתה זקוק לפירוט (ואני יודע שאתה לא), קח לדוגמה את שכונת רמות רמז, ובייחוד רחוב בורלא והסחלב, ותנסה להגיע ממנה לציר חורב - אבא חושי, שהוא ציר מרכזי וקרוב לשכונה. כמעט לכל נקודה על הציר, בתחבורה ציבורית זה יקח פי כמה יותר זמן מאשר ברכב פרטי.

זה המצב בעוד שכונות, ואם רוצים לנסוע בין שכונות - לדוגמה בין כבביר לרמת בגין - יש צורך בשלושה קווים.

אבל לא צריך להרחיק לכת עד הקווים השכונתיים כדי לראות את האיוולת של המסלולים המפותלים. הגעה מהאוניברסיטה לעיר התחתית מהירה פי 2 ברכב פרטי, והגעה ממרכז זיו ללב המפרץ מהירה גם היא לפחות פי 2 בשעות שאין 141.

לגבי לילה: כל גוש השכונות של כרמל צרפתי לא מכוסה כלל בלילה, כמו גם גוש רוממה - ורדיה וגוש הדר עליון - גאולה - לאון בלום.
 

mister K

New member
איליה, כל זה ידוע.

רותם, נראה לי שאתה טיפה מיתמם.
זכותו המלאה של כל גולש לא לחשוף את שכונת מגוריו.
אם אתה זקוק לפירוט (ואני יודע שאתה לא), קח לדוגמה את שכונת רמות רמז, ובייחוד רחוב בורלא והסחלב, ותנסה להגיע ממנה לציר חורב - אבא חושי, שהוא ציר מרכזי וקרוב לשכונה. כמעט לכל נקודה על הציר, בתחבורה ציבורית זה יקח פי כמה יותר זמן מאשר ברכב פרטי.

זה המצב בעוד שכונות, ואם רוצים לנסוע בין שכונות - לדוגמה בין כבביר לרמת בגין - יש צורך בשלושה קווים.

אבל לא צריך להרחיק לכת עד הקווים השכונתיים כדי לראות את האיוולת של המסלולים המפותלים. הגעה מהאוניברסיטה לעיר התחתית מהירה פי 2 ברכב פרטי, והגעה ממרכז זיו ללב המפרץ מהירה גם היא לפחות פי 2 בשעות שאין 141.

לגבי לילה: כל גוש השכונות של כרמל צרפתי לא מכוסה כלל בלילה, כמו גם גוש רוממה - ורדיה וגוש הדר עליון - גאולה - לאון בלום.
איליה, כל זה ידוע.
יש שכונות בחיפה שזוכות לתח"צ זוועתי וככלל אזור הכרמל ונווה שאנן זוכים לתחבורה ציבורית גרועה לעומת הדר, העיר התחתית, אזור המפרץ וחוף הכרמל. כך זה היה תמיד.
בדיוק כמו שבגוש דן יש אזורים בהם התחבורה הציבורית פחות טובה מאשר במרכז תל אביב וההבדלים בולטים בייחוד בלילה.

הקטע הוא שהיא אמרה שהיא גרה על ציר ראשי ולא מפרטת מדוע אין לה איך להגיע בלילה. אני לא אוהב שגולשים מציינים בעיה ומתווכחים אך לא מציינים מיקום (היא לא חייבת לציין את כתובת המגורים שלה, מספיק האזור). זה מונע כל אפשרות לדיון.
 
נו, אז לצורך הדיון תניח שהיא גרה על אחד

איליה, כל זה ידוע.
יש שכונות בחיפה שזוכות לתח"צ זוועתי וככלל אזור הכרמל ונווה שאנן זוכים לתחבורה ציבורית גרועה לעומת הדר, העיר התחתית, אזור המפרץ וחוף הכרמל. כך זה היה תמיד.
בדיוק כמו שבגוש דן יש אזורים בהם התחבורה הציבורית פחות טובה מאשר במרכז תל אביב וההבדלים בולטים בייחוד בלילה.

הקטע הוא שהיא אמרה שהיא גרה על ציר ראשי ולא מפרטת מדוע אין לה איך להגיע בלילה. אני לא אוהב שגולשים מציינים בעיה ומתווכחים אך לא מציינים מיקום (היא לא חייבת לציין את כתובת המגורים שלה, מספיק האזור). זה מונע כל אפשרות לדיון.
נו, אז לצורך הדיון תניח שהיא גרה על אחד
הצירים טשרניחובסקי או דרך צרפת או גולומב או לאון בלום או פיק"א או פרויד, בנקודה שרחוקה מקצות הציר. אתה מסכים שאין איך להגיע לשם בלילה של יום חול? זה שבחיפה יש לא מעט מקומות שאין דרך להגיע אליהם בלילה לא ממעיט מחשיבותה של המטרונית או של קו 200. אבל כן יש צירים ראשיים שאין דרך להגיע אליהם, זאת עובדה.
 

mister K

New member
אני מסכים שאין איך להגיע לשם

נו, אז לצורך הדיון תניח שהיא גרה על אחד
הצירים טשרניחובסקי או דרך צרפת או גולומב או לאון בלום או פיק"א או פרויד, בנקודה שרחוקה מקצות הציר. אתה מסכים שאין איך להגיע לשם בלילה של יום חול? זה שבחיפה יש לא מעט מקומות שאין דרך להגיע אליהם בלילה לא ממעיט מחשיבותה של המטרונית או של קו 200. אבל כן יש צירים ראשיים שאין דרך להגיע אליהם, זאת עובדה.
אני מסכים שאין איך להגיע לשם
אבל זה לא שברוב המקומות בגוש דן המצב שונה.
בחיפה לפחות יש שירות בלילה, גם אם הוא חלקי מאוד ולא מכסה את כל העיר (ואני מקווה שבעתיד הקרוב הוא גם יכסה את כל העיר).
 

ai21

New member
זה פשוט לא נכון לגבי חיפה עצמה

אני מסכים שאין איך להגיע לשם
אבל זה לא שברוב המקומות בגוש דן המצב שונה.
בחיפה לפחות יש שירות בלילה, גם אם הוא חלקי מאוד ולא מכסה את כל העיר (ואני מקווה שבעתיד הקרוב הוא גם יכסה את כל העיר).
זה פשוט לא נכון לגבי חיפה עצמה
בקריות יש שרות בלילה (ותמיד היו - בעזרת מוניות שרות)
בעיר התחתית (שבה גרים רק חלק קטן מתושבי העיר) יש שרות .
לעומת זאת - אם בתל-אביב יש לך קוים או מוניות שרות על קוים מרכזיים - זה כבר נותן לך שרות סביר בכל העיר.

אני מניח שאין שום ציפיה שהקוים השכונתיים יעבדו בלילה,
אבל הקוים המרכזיים על הכבישים הראשיים - דווקא יכולים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
דווקא בנו"ש המצב לא רע בכלל...

איליה, כל זה ידוע.
יש שכונות בחיפה שזוכות לתח"צ זוועתי וככלל אזור הכרמל ונווה שאנן זוכים לתחבורה ציבורית גרועה לעומת הדר, העיר התחתית, אזור המפרץ וחוף הכרמל. כך זה היה תמיד.
בדיוק כמו שבגוש דן יש אזורים בהם התחבורה הציבורית פחות טובה מאשר במרכז תל אביב וההבדלים בולטים בייחוד בלילה.

הקטע הוא שהיא אמרה שהיא גרה על ציר ראשי ולא מפרטת מדוע אין לה איך להגיע בלילה. אני לא אוהב שגולשים מציינים בעיה ומתווכחים אך לא מציינים מיקום (היא לא חייבת לציין את כתובת המגורים שלה, מספיק האזור). זה מונע כל אפשרות לדיון.
דווקא בנו"ש המצב לא רע בכלל...
אחת הסיבות שחייתי שנים בשכונה היא התחבורה הציבורית שלה.

רק למען הסר הספק: הביקורת שלי על התחבורה הציבורית בין השכונות הייתה ביום, לא בלילה (בלילה אין בכלל על מה לדבר).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה