בעיות בקיבה ובאזור מקלעת השמש

בעיות בקיבה ובאזור מקלעת השמש

הלכתי למטפלת באנרגיות. אני רואה אותה בודקת בשריר האצבעות שלה ומעפעפת, זה נושא הפורום כאן? זה נקרא ביואנרגיה? ובד`כ כמה טיפולים צריך עד שיהיה ניתן להבריא לגמרי?
 
זה הפורום !

הי "חושבת תמיד" אני שמוליק מטפל בביואורגונומי (ביואנרגיה) שיטת טיפול שפותחה ע"י רפי רוזן (תמצאי רבות בGOOGLE) אנחנו בעזרת העיפעוף מקבלים תשובות אנרגטיות על שאלות שאנו שואלים ובעזרתם מטפלים. לגבי השאלה האחרונה היא מאוד תלויה בבעיה ,במקור הבעיה . אני מאמין שכל מטופל אם הוא יודע להקשיב לעצמו יכול לדעת ולהרגיש את השינויים שחלו מתחילת הטיפול ולדעת עד מתי להמשיך בטיפול .מנסיוני לאחר 3 טיפולים ניתן לדעת אם זה זה או לא. כמובן חשוב הקשר עם המטפל והאימון שאת רוכשת לו , אם תרצי תשובה מפורטת יותר אשמח אם תצרי איתי קשר 0523286268
 
ומזה הבדיקת שריר באצבעות?

והאם התשובות אמינות? כי ביצעתי בדיקה לרגישות ללקטוז שיצא חיובי וליפני הבדיקה הייתי אצל המטפלת באנרגיות שאמרה שאין לי רגישות ללקטוז.. איך זה?
 
קצת סדר בעיניינים...../images/Emo45.gif

הבדיקה עם השריר היא שיטת מח אחד - שימוש בבדיקת שריר היד כדי לאתר את המקור לנושא עמו מגיע הנבדק, וכדי לקבוע כיצד לשחרר את המתח על הנושא/בעיה. בדיקת השריר עוקפת את מערכת האמונות (הן של המדריך והן של המודרך) עוקפת את כל ההכחשות וההדחקות, ומגיעה לאמת של הגוף, העבודה הינה בישיבה תוך מגע קל בשריר הידיים. אני אישית מטפל בביואנרגיה ופרחי באך, בביואנרגיה מקבלים את התשובות לבעיות או שאלות אחרות ע"י העפעוף או ע"י התקשור. אני שעוסק גם במחשבים ו"מחובר לקרקע" רואה שזה עובד יפה מאד כל פעם מחדש ! אל תשכחי שהתשובות מגיעות נכון לעכשיו תשובה לשאלה אחת יכולה להיות שונה היום ומבעוד שנה.
 
למעלה