בעיות עם קילומבו כנסו ותקראו!

gl 1973

New member
בעיות עם קילומבו כנסו ותקראו!

שלום לכולם.רציתי לפרסם פה מקרה שקרה לי עם חברת קילומבו חברה של דיג׳יים. קניתי מהם קונטרולר s4 והכנסתי אותו לתיקון אצלם מכיוון שהיו בעיות במגעים האחוריים (מה שהולך מהקונטרולר למערכת) וכמו כן כפתור ה״פלי״ מצד שמאל היה מקולקל קצת..לא הגיב כל פעם שלחצתי). טוב הבאתי אותו ולאחר שבוע וחצי הם התקשרו שאבוא לקחת אותו שהוא מתוקן.לקחתי אותו ושהגעתי הביתה התברר לי תוך כדי נגינה על המכשיר,שכל הכפתורים מצד ימין ״קשים ותקועים כולל הכפתור של האוזניות ושרק בלחיצה חזקה הם מגיבים ומצד שמאל,כל הכפתורים משוחררים יותר מידי ונכנסים לתוך המסגרת של הקונטרולר. לכן לקחתי אותו בשנית אליהם והסברתי לנציג שככה הוא חזר מהתיקון הראשון.טוב הוא שלח אותו עוד פעם למעבדה.עובר שבוע וחצי ואף אחד לא מודיע לי כלום לכן התקשרתי לברר אומרים לי: הוא עדיין לא הגיע זה לוקח שבועיים״,שבועיים עברו התקשרתי שוב ואותו סיפור..הוא לא הגיע שיגיע יתקשרו אליך..עברו 3שבועות אז התקשרתי שוב פעם ואמרתי שעברו 3 שבועות ומה קורה?? ואז פתאום הנציג שלהם בתל אביב אומר לי שמהמעבדה רותים לדבר איתי..ואז הנציג שלהם מהמעבדה בחיפה מתחיל להמציא לי כל מיני סיפורים שכאילו הם ניסו לתפוס אותי לפחות 3 פעמים ולא עניתי ושהם מצאו עוד קילקולים במכשיר ודיברו איתי על זה ושאני אמרתי להם לא לתקן..דבר שלא היה ולא נברא.שאמרתי לו שאף אחד לא דיבר איתי על כלום הוא ענה: טוב אני אברר ואחזור אליך..עברו שעתיים והוא לא חזר אלי,אז כבר התעצבנתי התקשרתי שוב והוא אומר לי: הכנסתי את הקונטרולר לתיקון אבל זה יעלה לך כסף..צריך להחליף כמה כפתורים במכשיר.כמה זה יעלה? נשתדל שכמה שפחות.ככה פתאום הוא שם את המכשיר בתיקון אחרי שהוא עמד אצלם 3 שבועות בלי לשאול או לבקש ממני רשות.על דעת עצמו.אמרתי לו שהמכשיר חזר מקולקל מאצלם ןשאני אוציא פירוט שיחות ואוכיח שהם לא רק שלא דיברו איתי אלא שגם הם לא התקשרו 3 פעמים.הוא אמר בזלזול:תוציא אנחנו כן התקשרנו ודיברנו איתך.אז ביקשתי לדבר עם המנהל הם אמרו שהוא יהיה מחר בתל אביב ובהצלחה.למחרת דיברתי עם המנהל -ד. והוא חזר על אותו סיפור..הם ״גילו עוד קילקולים במכשיר ועכשיו צריך להחליף 6 כפתורים מקולקלים מצד ימין ב180 שח לכפתור,הם דיברו איתי על זה ואני אמרתי להם לא לתקן..עניתי לו שאף אחד לא דיבר איתי על כלום שהמכשיר היה בסדר וחזר ככה מאצלם מהתיקון הראשון אז הוא אומר לי: א.ג (מי שמכיר את שמות העובדים שם יודע למי אני מתכוון) בעצמו דיבר איתך הוא טכנאי בכיר אצלנו ואין לו מה לשקר.טוב בחיים יש הפתעות כנראה.אמרתי לו שאף אחד לא דיבר איתי בכלל ושהקונטרולר היה אצלי הכפתורים מצד ימין היו קשים אבל הם כן עבדו ואולי הם לא סגרו את המכשיר טוב ובגלל זה צד אחד משוחרר מידי וצד שני קשה מידי אז הוא ענה:בדיקה כזאת עולה לנו כסף ואם נעשה אותה תשכח מה50% הנחה. אני אומר לו איזה הנחה וכמה זה יעלה אז הוא אומר לי אני מוכן לעשות לך 50% הנחה על החלפת הכפתורים..ובדיקה כזאת עולה 180שח.אמרתי לו שיעשו את הבדיקה ושישאיר את ההנחה ואני אשלם על הבדיקה הזאת ומה הקשר בכלל בין הבדיקה להנחה שלו ומה זה איום? אז הוא ענה: בסדר. בלילה זה כל הזמן קדח לי בראש..מה הם לא אומרים אמת ומנסים להוציא אותי שקרן וגם שאני אשלם להם על קלקול שהם עשו?? לא מוכן לזה! ואז בבוקר התקשרתי למעבדה שלהם ואמרתי להם שלא יגעו בקונטרולר שיחזירו אותו ככה ושנלך לבית משפט ונראה מי אומר אמת ומי לא. מה אתה מאיים? עניתי לו לא רק שתדע שזה מה שיהיה. אחכ פניתי למועצה לצרכנות והעניין בטיפול אצלם. עכשיו עברו יותר מ3 שבועות והקונטרולר לא אצלי. אני גם לא יודע באיזה מצב אני אקבל אותו חזרה ומה הם עשו שם. אני רק יודע שאני אומר אמת והם לא ומי שמכיר אותי יודע שאני לא שקרן ובטח לא הייתי מתלכלך בשביל 500 שח שהייתי יכול לשלם להם על החלפת הכפתורים במכשיר. ולכל מי שמנגן באירועים שיקח את זה לתשומת ליבו שאם הוא שם אצלם מכשיר לתיקון הוא יכול להיתקע חודש גם בלי מכשיר ולקבל אותו במצב שהוא לא יוכל לעבוד עליו אחכ. מה שבטוח אני לא רוצה כלום איתם יותר! אני יודע שהם נחשבים לחברה המובילה בארץ לדי ג׳יים ונותנים תמיכה והרבה אנשים מחזיקים מהם אבל מה שהם עשו לי,זה עבר את כל הגבולות וגם אמרתי להם את זה שהם איבדו את כל האמינות שלהם ואת המוניטין והשם שלהם בעייני. אני מבקש ממי שמתעסק בנושא שיעזור לי לפרסם את זה.
גלעד
 
למעלה