בעיות של נשים

lila6969

New member
בעיות של נשים

שלום שירי יש לי בעיה שמאוד מביכה אותי מזה כחצי שנה מאוד מאוד מגרד לי הדגדגן, לדעתי הוא גם בולט יותר ממה שהיה לפני חצי שנה. כמובן שביקרתי אצל כל רופא אפשרי קבלתי אין סוף משחות וכדורים ושום דבר לא עוזר. א. האם כדאי לעבור לרופאה הסינית? ב. במסגרת הטיפול הסיני האם נדרש ממני להתפשט כיי אני קצת בישנית? לילך.
 

מאיר72

New member
נתחיל מהקל

אין צורך להתפשט בטיפולים (במקרים נדירים מאוד וגם אז זה נעשה בצורה מקצועית לחלוטין) תמיד כדאי להיות מטופל ברפואה סינית כיוון שיש לה מענה לדברים רבים שאין להם הסבר בקונבנציונלי. אשמח לעזור רפואה שלמה
 
תגובתי היא..

שניתן ללא ספק לעזור לך. גרד הוא סימפטום מוכר ומטופל היטב ברפואה הסינית, גם כאשר הוא מופיע במה שאנחנו מכנים "המחמם התחתון", הכולל גם את אזור הגניטליה. האבחנה המבדלת, עפ"י הרפואה הסינית, מונה מספר גורמים כגון: רוח, חום ולחות, חום בדם וכד', לכן חשוב לגשת לאבחן את הגורמים [הסיניים] ורק אז ניתן יהיה להתאים טיפול יעיל. אין צורך להתפשט בטיפול. הרבה בריאות. שירי.
 

lila6969

New member
עוד דבר קטן

תודה על התשובה ולגבי הערום, מתי כן צריך להתפשט ?
 
במקרים נדירים.

כאשר יש צורך לדקור נקודות שלא ניתן להגיע אליהן עם בגדים וישנן מעט כאלה, מכסים את המטופל בסדין וחושפים רק את אזור הדיקור. אזורים מוצנעים לא נחשפים.
 
בכל מקרה, אם לא נוח לך לחשוף איבר מסויים

פשוט יידעי את המטפל\ת שלך בעניין מראש, או אם תגיע בקשה שכזו תוכלי להסביר שזה מפריע לך. קשה לי להאמין שתתבקשי להחשוף איברים מוצנעים, ואם את חוששת מדיקור "מקומי" לבעייה, את יכולה להיות רגועה לחלוטין, לא יהיה דבר כזה. רק בריאות, אור.
 
למעלה