בעייה בהעלאת תמונות לאלבומים

hilali1

New member
בעייה בהעלאת תמונות לאלבומים

זו ההודעה שזה כותב לי. גם לאחר שאני מתקינה את הפקד זה לא מסתדר וכנראה שמשהו חוסם את האופציה. בעבר יכולתי בקלות להעלות כמות תמונות בלי בעיה. מישהו נתקל בזה ויש לו פתרון
כדי להוסיף כמות גדולה של תמונות וקבצי וידאו לאלבום נדרשת התקנת פקד (ActiveX) במחשבכם. הפקד מאפשר להעלות מספר רב של תמונות לאלבום. מערכות הפעלה Windows ודפדפן אינטרנט אקספלורר: משתמשי Windows XP עם SP2 - ייתכן שההתקנה נחסמה על ידי SP2. כדי להתקין את הפקד: 1. חפשו את הבאר הצהוב המופיע בחלק העליון של חלון הדפדפן ובו הסמל - הוא אמור להראות כך ולהופיע בראש העמוד: 2. עמדו עם העכבר על הבאר הצהוב. 3. הקליקו על הכפתור הימני של העכבר ובחרו באפשרות "Install ActiveX Control" להתקנת הפקד. משתמשי מערכות Windows אחרות - יתכן ותתבקשו לאשר את התקנת ActiveX Control במחשבכם. עליכם ללחוץ על אישור ההתקנה בכל החלונות שיפתחו. משתמשי מערכות הפעלה אחרות או דפדפנים אחרים כגון Firefox: על מנת להעלות תמונות עליכם להשתמש בגירסת Java של הפקד. נא לחצו כאן למעבר לעמוד המתאים.
 

Nimrod H

New member
ייתכן ששדרגת את הדפדפן או שהתקנת גירסא חדשה

ששינתה את ברירת המחדל שלך. ניסית לפעול בהתאם להנחיות? ומה קרה אז? איזו הודעה את מקבלת?
 

hilali1

New member
לא שידגרתי כלום. אני מתקינה וזה מחזיר אותי

לאותו החלון.
 

perrinat

New member
גם לי זה קורה ../images/Emo10.gif

אמור להיות פס צהוב בראש הדפדפן שם אני אמורה לאשר לדפדפן להשתמש בפקד אקטיבX, אבל חלון כזה לא מפיע לי, נראה לי שזה בגלל איזה עדכון אבטחה. מה עושים? נמרוד, הושיע נא!
 

Nimrod H

New member
אויש... אני בודק...

עדכון אבטחה? איזה? של הווינדואוז?
 

darab

New member
גם לי זה קורה

יש לי windows xp with sp2 עותק חוקי IE7 - האקספלורר האחרון שיצא- אני לא סגורה על המספר
 

Nimrod H

New member
יש פתרון!!

עכשיו, בתחתית המסך של העלאת הקבצים, יש קישור לדפדפנים - גם לאקספלורר. הסיבה היא שמי שמחובר לפייסבוק ומעלה תמונות בפיסבוק, נדפק לו האקטיבX של תפוז כי זו גירסא ישנה יותר, אנחנו מטפלים בזה, בינתיים, ליחצו על השיקור בתחתית עמוד העלאת התמונות וזה ייפתר.
 
למעלה