בעייה קשה: הנרגילה כבר לא משפיעה!

Soviet Spy

New member
בעייה קשה: הנרגילה כבר לא משפיעה!

>: כמו שהבנתם בוודאי מהכותרת, אני וידיד אחר שלי הגענו למצב שבו הנרגילה לא משפיעה עלינו, או שיותר נכון יהיה לומר "לא משפיעה באופן הרצוי". עד לפני שבוע וקצת היינו מעשנים בממוצע 10 ראשים בשבוע, בעיקר עם החברה בסופ"ש ולפעמים שנינו. ביום ראשון הנוכחי הברזנו שנינו מביה"ס על מנת להסתגר בחדרי ולאפוף עצמנו בעשן, אך אבוי! 4 ראשים עפו חלפו ביעף וכלום. אפילו לא דגדוג. רק הבחילה המגעילה הזאת שבאה אחרי שמעשנים יותר מדי. הבטחנו להיגמל למשך שבוע ככה, וביום שישי הנוכחי (אתמול) עישנו שוב, 3-4 ראשים עם עוד כמה אנשים. בהתחלה לא היה כלום, חוץ מהתחושה המגעילה ההיא של הבחילה, ואז לידיד שלי היה "סרט רע" והוא כמעט התעלף מהנרגילה. בקיצור, מה עושים? האם פיתחנו סבילות לנרגילה? האם המצב הפיך? עזרו לנו! >:
 

JustThomas

New member
קודם כל,

בתור עצה - הייתי מוריד קצת מהמינון. אבל זאת רק עצה. דבר שני, יכול להיות שהשתמשתם בטבקים\גחלים לא משהו, אז זאת התוצאה. או שהנרגילה סתם בטראומה. אולי באמת פיתחתם סבילות, תנסו ללכת לנרגל בנרגילה אחרת טוב עם איזה ראש מלון ותבדקו.
 

Soviet Spy

New member
תודה!

אנחנו משתדלים לעשן פחות עכשיו, נכנסנו מאתמול לתקופת גמילה של שבועיים לפחות. באמת החלפנו גחלים, ודיברתי עם כמה מהנוכחים וכולם טוענים שהיה משהו מוזר בטבק, שניים מהם הקיאו כשהם חזרו הבייתה >: ניסינו את שתי הנרגילות, כולל הסורית שקנינו לו לפני שבוע ב-200 ש"ח. אותו דבר... ונשמע לי טוב הרעיון עם המלון, כבר חודשים לא טעמתי מלון.. תודה!
 

kranves

New member
מה אתה דפוק?

נרגילה זה לא סמים! אין סטלה או משהו.... אתה מתכוון שאין טעם? זה לא הגיוני. אם אתה אוכל יותר מידי לחם, אז אתה כבר לא מרגיש טעם של לחם?
 

Soviet Spy

New member
למה, אתה מעשן נרגילה בגלל הטעם?

אני מעשן בשביל הסטלה, תחושת השכרון הקלה, הסחרור שמרגישים אם קמים ומתחילים לזוז, כאילו המוח מנסה להימלט דרך האוזניים... ועכשיו אין זה. אני מרגיש כמו פילטר לעשן בין הנרגילה לחלל החדר.
 

TiKiMAN

New member
שמע...

אני הייתי מביא במשך שנה וחצי בממוצע של 3 ראשים ליום...ובחיים לא קיבלתי שום סטלה (להוציא מקרים שעירבבתי דברים בראש\בוואזה [למי ששואל את עצמו מה, אז אלכוהול וכדורים שונים ומשונים]) אז זה די חדש לי שמישהו אומר שהוא לא "מושפע" יותר מהנרגילה... אבל לך תדע..כל אחד והגוף שלו.
 
היה לי את זה...

שמע לפי מה שסיפרת בדוקקק שהטבק מקולקל אני מציע שתקנה טבק חדש ותנקה טוב טוב טוב את הנרגילה ואז יהיה לך כיייף :)) שוב - נרגילה זה לא סמים!!..אז כל הקטע הזה של ההפסקות לא עובד...אני יודע על איזה תחושה אתה מדבר אם אתה לא מקבל את הסטלה שלך אז פשוט שים עוד חצי גחל על איזה טעם חזק..מה שאתה אוהב דובדבן תפוח בלה בלה... ויש לי גם חבר שמעשן נרגילה עם רד בול אבל לא נסיתי... אני גם הקאתי מנרגילה...אבל אני פשוט הייתי על בטן ממש ריקה אז זה קרה לפני איזה 3 שנים.... והבחילות זה מה שקורה אם הטבק מקולקל... קיצר - שים לב איזה טבק אתה קונה.
 

D a r k m a n72

New member
ניקיון של הנרגילה מאוד חשוב

אחרת .. הנרגילה יוצאת על הפנים , וזה מנסיון שלי כמובן שאם הטבק ישן נושן .. אז הטעם יהיה בהתאם. יש חשיבות גם להכנת הנרגילה כמו שצריך , ובדיקת אטימות הנרגילה.. מומלץ להשתמש בצינור מזגן <כמוני> הכי טוב !
 
תשמע בחור...

אני מעשן נרגילה כבר 10 שנים ואני מעשן בערך 3-5 ראשים ביום כאשר על כל ראש 3 גחלים. שחכתי לציין שאני עוסק בספורט רוכב אופניים וזה לא משפיע בכלל. והנרגילה לא אמורה להשפיע עליך רק לתת לך תחושה כללית של פאנן אז תמשיך לעשן בסבבה
 

xyzz

New member
אתה מעשן 15 גחלים כל יום?!?!?!?

יש לך המון זמן פנוי חבוב...השיא שלי היה 18 וזה היה ב24 שעות
 
אתה מעשן 15 גחלים כל יום?!?!?!?

יש לך המון זמן פנוי חבוב...השיא שלי היה 18 וזה היה ב24 שעות אופס..נכנסתי על שם אחותי.. :))
 

CKYbeer7

New member
לכל אלא שאמרו שנרגילה לא ממסטלת

אז למה אתם מעשנים? זה עושה כזה סחרחורת ותחושה טובה של שיכרון שעובר מהר
 

exter

New member
חחחח מה אתה מפגר?

מה אתה חושב כולם ילדודס קטנים שמעשנים בשביל ה"סטלה" כמוך? מעשנים בשביל הכיף, יש טעם טוב ועשן זה דבר משעשע... מעבירים את הזמן אני בספק אם מישהו מעל גיל 18 מעשן בשביל "הסטלה"
 

yoci12

New member
תגיד מה אתה דפוק??

קודם כל באמת כדאי ללך להוריד מהמינון נרגילה זה לא משהו שמגזימים פה זה משהו שעושים בשביל הכיף.. וואלה ראש אחד פעם פעמיים בשבוע תאמין לי אתה תהנה יותר כל פעם הרי אסור להגזים בשום דבר... ובקשר לתחושת סיחרור אתה יכול להשיג אותה גם בלי נרגילה.. פשוט אל תנשום :) לכל אלה שעוד לא הבינו תחושת הסיחרור לא באה מהטבק... טבק זה טבק לא סמים הסיחרור זה בגלל שאתה מעשן לא נכנס לך הרבה חמצן למוח אז המוח מתחיל להתחרפן.. אז תתחיל להבין למה נרגילה נועדה באמת...
 

FreeSpider

New member
קודם כל...

לא מעשנים נרגילה עד כדי בחילה זה לא בריא.... מעשנים בפנאן עם החברה לא בשביל להתמסטל בשביל זה יש וודקה גראס וכ"ו דפוק כמה ראשים יהיה טוב ...
 
למעלה