בעיית כוננים

Ligeiro

New member
בעיית כוננים

שלום
מזה זמן רב אני נתקל בבעיה מעצבנת שנוגעת בכוננים: כבר לאחר קניית המחשב, לא ניתן היה לגשת לכונן (מדגם Sony AD-5170A) כאשר הכיל דיסק ריק. בנסיון כזה הייתי מקבל את השגיאה:
D:/ not accessible - Incorrect Function​
דבר שמנע ממני להשתמש בצריבה של הXP. בהמשך שמתי לב שגם נסיונות צריבה באמצעות תוכנות כמו Nero או Ashampoo נכשלת. התוכנה היחידה שהצלחתי לצרוב איתה, היא Roxio Easy Media Creator. בעיה נוספת היא, שדיסקים (צרובים, לרוב) רבים אינם נקראים כלל! לעיתים אני מקבל את השגיאה שצויינה, ולעיתים קופצת שגיאה כאילו הכונן אינו מכיל כלל דיסק. יש לציין שבדקתי את הדיסקים הללו במחשב אחר, ובו הם כן נקראים. את הכונן העברתי חזרה לחברה ממנה נרכש, שם הורכב על מחשב כלשהו, ועבד כראוי. כעת קיבלתי כונן חדש (מדגם Samsung SH-S182M) והבעיה קיימת גם בו! לא נותר לי אלא להבין שקיימת בעיה כלשהי במחשב, אך אין לי מושג מה היא. האם בעיית תוכנה כלשהי עשויה לגרום לבעיות כאלו? תודה מראש
 

frankthe

New member
ככה

מאמרים - חומרה - לאן נעלמו הכוננים. תעשה תיקון של הרגיסטרי. - אולי יש התנגשות בין הדרייברים של הכוננים השונים. אם לא- אולי כבל המחשב בין הלוח לכונן הוא הגורם לצרה. אולי הבקר על לוח האם הוא המקור לצרה. החלפת כבל היא דבר פשוט יחסית. בקר שעל הלוח האם לא ניתן להחליף, ניתן להחליף לוח אם. איזה לוח אם יש לך?
 
למעלה