בעיית קקי זקוקה לעזרה דחוף!!!!

בעיית קקי זקוקה לעזרה דחוף!!!!

שלום לכן, ראשית הפורום נהדר, קראתי והתרשמתי כיף שיש פורום כזה. בתי בת שנתיים ושלושה חודשים, מתאפקת לקקי. כל פעם שיש לה קקי היא נשכבת על הספה שם הכי נוח לה להתאפק. היא יכולה להתאפק גם4 ו 5 ימים. מדובר על ילדה שעד עכשיו הגידול עבר חלק, ישנה טוב בלילה, שמחה, בדרך כלל ילדה טובה. הבעיה להערכתי התחילה לפניי חודשיים במקלחת שיצא לה קקי במים. ומאז היא אמרה לי כבר פעמיים "עשיתי קקי במים". לפני שהתחילה בעיית ההתאפקות היא היתה בוכה כשהיא היתה עושה ובדרך כלל הולכת הצידה. ניסיתי לפתור את הבעיה בעצמי, אך אני רואה שהיא רק מחמירה. כל פעם שאני רואה שהיא מתאפקת, לפניי שהיא מגיעה לספה בשביל לשכב עליה, אני או בעלי תופסים אותה חזק מחבקים אותה ומחזיקים לה את הרגליים על הרצפה.(כמובן שאומרים לה שאוהבים שאנחנו אוהבים אותה וגאים בה) ואז יש בכי וצרחות של פחד נוראי. אחריי שהקקי משתחרר היא מיד מבקשת להחליף את החיתול אפילו שאני יודעת שהיא לא סיימה. הקיבה שלה בדרך כלל רכה. ניסיתי לדבר איתה ולהסביר לה מה זה קקי, אפילו נזהרתי להשתמש במילים שעלולות ליצור קונוטציות שליליות עבורה. ניסיתי גם מתנות ואפילו גלידה כל פעם שעשתה קקי, אבל זה לא עוזר! אין לי מושג איך היא מצליחה להתאפק ככה. מבחינה רפואית לא נראה לי שיש בעיה אין תולעים ואין דם בקקי. השבוע אני הולכת לרופאה שתבדוק אותה. אני ובעלי ממש מתוסכלים ועוד יותר כואב לנו לראות אותה סובלת ככה. ניסיתי לפנות ל 2 פסיכולוגיות שקיבלתי את שמן בטיפת חלב. אך לצערי הן עמוסות במטופלים. אולי אתן מכירות מישהוא טוב באזור השרון שעובד עם מכבי.
 
תשובה (זמנית)

לאור הפניות המרובות בתחום זה, אנו נארח ממש בקרוב את הפסיכולוגית של מרכז "צעד-צעד" מתל אביב, שתענה בשירשור לכל השאלות בנושא הכאוב הזה. אם הבעיה אינה סובלת דחייה של מספר ימים, ננסה לעזור לך באופן אישי.
 

libe3

New member
אכן מתסכל אבל

ישנו טיפול טבעי, משלים שנקרא- תמציות קריסטלים, שיכול מאוד לעזור, שווה לנסות. כל טוב ובשורות טובות.
 

libe3

New member
טיפול בתמציות

זוהי שיטה יחודית. שמטפלת בילדים, ומבוגרים, עם בעיות של פחדים, הפרעות קשב וריכוז, פוריות ועוד... (בתוספת, לרפואה הרגילה). (כמו בהומאופטיה) זוהי פורמולה טבעית-שתפקידה לאזן ולשקם את הגוף. את התוצאות ניתן לראות לאחר כחודש-3 חודשים. כמו בכל טיפול אין הוקוס פוקס, זה עניין של התמדה, סורי אבל אין קיצורי דרך. על מנת לקבל תמונה כללית, כל מקרה נבדק לגופו. צריך לבדוק לעומק, מספר דברים כגון: הרגלי אכילה של הילד/ה, כמובן שכשנולד אח/ות אז זה גם יכול אולי להוות בעיה. ועוד... מנסיון של עם ילדיי זה עובד פשוט נפלא. הבן הקטן שהוא בן 7, היו לו התפרצויות זעם, בלתי נשלטות, בורח מהכיתה, מקלל, מרביץ, צועק, מתחצף. ולא עזרו לא מתנות, ולא הפתעות, ממש שום כלום, היתה לו התנהגות מצ'ואיסטית ממש כך. בלתי נסבל גם בבית. לאחר שהוא טופל בתמציות, השינוי הוא פשוט מקצה לקצה. הוא יותר רגוע, מכין שיעורים, אפילו המורה התפלאה ואומרת שהוא ממש ילד חדש. מקווה שעזרתי, כל טוב.
 

galitgm

New member
אשמח לדעת לגבי התמצית

איך אפשר לקבל אבחון? איך אפשר לקבל את התמצית?
 
למעלה