בעית גמילה.

קנגרi

New member
בעית גמילה.

שלום ומזל טוב לפתיחת הפורום. בני כבר בן 4 ועדיין מתקשה מאוד ב"לשחרר את המעיים". עד לפני כחודשיים הוא היה עושה בחיתול ואז החלטנו שהוא מספיק בוגר ומפותח כדי לעבור לשירותים. כיום אנו במצב שהוא מתאפק עד שבורח לו .. ואנו שמים אותו על האסלה, או שהוא כבר עומד לידה, אז ישר מתיישב ועושה. כשהוא עושה, זה תמיד מלווה במין בכי של פחד ואימה.. כאילו אין לו שליטה על הגוף שלו. זה בפירוש לא פחד של כאב. לא היתה לנו שום סיטואציה שכל הסיפור הזה יכול היה לנבוע ממנו. אמרו לי לפנות למרכז להתפתחות הילד וניסיתי ולא הצלחתי ממש לברר למי לפנות? שוב, אני לא חושבת שזו בעיה פסיכולוגית. מי בכל זאת יכול לעזור לנו?
 

nilig1

New member
פתרון לבעייה

אינני יודעת מהיכן אתם בארץ, אך אני יודעת בודאות שבתחנה לאבחון ושיקום הילד של משרד הבריאות בבאר שבע, מתמחים בפתרון בעיה מסוג זה. זהו המקום היחיד בארץ שבאמת מתמחה בבעיות של גמילה (וביניהם התאפקות).
 

קנגרi

New member
תודה. אנו מראשל"צ ../images/Emo10.gif

אם לא בבאר שבע, למי בכל זאת לפנות בהתפתחות הילד?
 
בעית גמילה

תודה על הברכות! הבעיה אותה את מתארת מוכרת וידועה, אמנם בדרך כלל בגיל צעיר יותר, אך יש לה פתרונות. אכן ההמלצה לפנות להתפתחות הילד או מכון לאבחון ושיקום הילד היא מתאימה, בשל היכולת שלהם לבדוק את הקושי במספר עיניים: רפואיות ופסיכולוגיות, תחת קורת גג אחת. בראשל"צ יש לקופות החולים מכוני התפתחות משלהם. אני ממליצה לך לבדוק במקביל בפורום גסטרו-ילדים עם דר' גבעוני, המלצות נוספות לגבי רופאים מומחים, אבל לא הייתי שוללת את הפן הפסיכולוגי של העיניין, כי ייתכן שהקושי לא נובע מאירוע מסויים, אבל הוא כבר הפך לנושא כאוב שההתייחסות אליו צריכה להיות גם ריגשית בנוסף לרפואית! בהצלחה!
 
למעלה