בעלים! יש לי שאלה....

לבונה

New member
בעלים! יש לי שאלה....

תגידו, למה? אבל ל מ ה אתם לא יודעים לעשות קניות? זה מדהים! הם נורא מתעקשים לעשות לנו קניות, אם תסתובבי באחד מימי סוף השבוע במרכז קניות, תופתעי לגלות כמה גברים סוחבים עגלת קניות ודף קרוע ממחברת צמוד להם לעיניים מסתובבים שם. כאילו לא מספיק רשימת הקניות המפורטת שרשום ליד כל מצרך איזה גודל איזו חברה ומה כתוב על האריזה. ``אבל לא היה`` הם אומרים..אז הם מביאים דומה, והדומה הזה יכול להיות מעדנים 0% שומן לילדים, ואם יש תינוק בבית, כמובן גם אוסף טיטולים מכל הגדלים וכל היצרנים. ואם רשמת נס-קפה...הבחור המתוק מוצא את עצמו באגף המוקדש רק לנס קפה: מגורען, מוקפא, מרוסק, מיובש, 18 קראט, 24 קראט, נטול קופאין, דיאט קפה, לייט קפה,מברזיל, מלונדון, תוצרת הארץ, אריזה אדומה, אריזה ירוקה אריזה כחולה ובצנצנת. מדהים איך לעולם אין להם קליטה בסלולארי כשאת נזכרת בעוד משהו שצריך לקנות. אז הם חוזרים לבית ומשביעים אותך- שבפעם הבאה את באה איתם. תבינו-את הכשרון לקניות רק לנו יש!!! הלא לחזור מקניות ועם כל כך הרבה מצרכים ושקיות- ואין מה לאכול, זה כשרון!!! :cool:
 

קשוח31

New member
זה עניין של תרבות ...

תראי, גברים, כשהם הולכים לקניות, חשוב שזה יהיה קצר. כמו כן, הכוונה הכללית היא שקונים מה שצריך. - לכן כדאי שתהיה רשימה מסודרת ומדויקת. אצל נשים לעומת זאת, צריך להתחיל מהמחלקה בכניסה ולעבור על פני כל המוצרים עד שמגיעים למחלקה האחרונה בקצה בקצה, ואם מפספסים איזה מוצר בדרך - אסון !!! (יתכן שאולי אפילו מתחילים מהתחלה במקרה כזה). אז מה הפלא שנשים לא מפספסות כלום (ואפילו זוכרות לראות ולקנות דברים שלא היו בתכנון, כמו בגדים ונעליים, - כישרון שכזה ...)
 

ZzZzZz

New member
מוחמה מוחה ושוב מוחה

שאתן יוצאות לקניות תמיד חוזרים אם מה שלא צריך... שאנחנו יוצאים לקניות אנחנו חוזרים אם הטוב ביותר ותפסיקו להתלונן כל הזמן
 

The ofer

New member
עם כל זה....

איך תסבירי שכל הבעלים....ממש כולם...בלי יוצא מן הכלל....אחד אחד... איך שתסבירי שכל הבעלים.....נשואים...?????
 

phantom

New member
מי אמר את זה ???

מי אמר שבעלים לא יודעים לעשות קניות ??? מי ??? אהה, רגע.....בעצם אני לא נשוי אז מה כ`פת לי בכלל ??? וואלה אתם הבעלים זה משהו, לא יודעים לעשות קניות -- חבל``ז... ;-)
 
תקשיבי.......

למה אתן שולחות אותנו שוב ושוב לקניות?.........בגלל שזה נוח?בגלל שזה יותר קל?......לא....כמו כל היהודים אתן בוכות כשטוב לכן!!!אתן בוכות מפני שיותר טוב לבכות מאשר לומר``יווווו.איזה מותק,בדיוק לזה התכוונתי`` ולמה תמיד,אבל תמיד,כל מה שאנחנו עושים אתן חושבות שאתן עושות יותר טוב? ובכל זאת ממשיכות לבקש? (ולידיעתך.......אשתי תמיד אומרת את ה``יווווו``!!) ותחשבו על זה.....נשותינו היקרות.
 
למעלה