בעלי נוחר ואני לא ישנה כמעט. מה לעשות?

galya13

New member
בעלי נוחר ואני לא ישנה כמעט. מה לעשות?

מקווה שזה הפורום המתאים, אם יש עוד פורום של שינה אמשח להמלצה. האם יש איזשהו פתרון לנחירות? בעלי בן 40 בערך כל לילה נוחר... אני חושבת שאולי תמיד הוא היה נוחר, אבל אני פשוט הייתי ישנה פעם יותר חזק וזה לא היה כל כך מפריע. או שיכול להיות הוא התחיל לנחור יותר, לא יודעת... הוא נוחר ואז זה מעיר אותי ואני לא יכולה להירדם אחר כך, מאוד קשה. וגם אם אני דוחפת אותו והוא מתעורר לשנייה, אז אחרי כמה שניות הוא שוב נוחר. האם יש פתרום לנחירות, כמובן אם יש משהו בלי ניתוח או תרופות?
 

elhanan10

New member
המלצה

אני ממליץ להיבדק במכון שינה, בהפנית רופא משפחה. מעבר להפרעה לשינה שנגרמת לך, נחירות עלולות להצביע על בעיות בריאותיות מסוימות אצל בעלך, ושווה לבדוק את הנושא במעבדת שינה.
 

elhanan10

New member
הערה

ההמלצה להיבדק במכון שינה מכוונת לבעלך, לא לך. עד שזה יקרה, ואר אם זה מפריע, הייתי ממליץ לך להשתמש באטמי אזניים ( יש ספוגיות נוחות ויעילות במחירים מצחיקים שעושים עבודה טובה, להשיג בבתי מרקחת ), או פשוט לישון בחדר אחר, אם מתאים לכם.
 

galya13

New member
האמת חשבתי על אטמי אוזניים, אבל פחדתי שאם אני

אשים את האטמים לא אשמע את הילדים בחדר הסמוך. והם עדיין קטנים ולפעמים קוראים לנו בלילה (לא כל לילה).
 

elhanan10

New member
תתיעצי עם בעלך מה עושים

כמו כן, אולי שווה לבדוק לשים בייבי מוניטור על ווליום גבוה במיוחד, שיעיר אותך כשהם קוראים למרות האטמים. תשקלי אם דבר כזה מתאים לך. שווה גם להתיעץ עם חברות, מכרים, ואני מזמין גם את חברי הפורום שלנו להעלו רעיונות.. בהצלחה.
 
למעלה