בעקבות הבלאגן בירושלים, האם אגד

מצב
הנושא נעול.

seffic

New member
בעקבות הבלאגן בירושלים, האם אגד

בעקבות הבלאגן בירושלים, האם אגד
ישנו את מסלול הקווים 480/405, כך שיעברו דרך כביש 443? אולי כדאי לעשות נת"צ בכניסה לעיר כדי לא לדפוק את האוטובוסים? מה אתם אומרים?
 

שמש27

New member
אלף, לא מאמין שישנו את מסלולי

בעקבות הבלאגן בירושלים, האם אגד
ישנו את מסלול הקווים 480/405, כך שיעברו דרך כביש 443? אולי כדאי לעשות נת"צ בכניסה לעיר כדי לא לדפוק את האוטובוסים? מה אתם אומרים?
אלף, לא מאמין שישנו את מסלולי
הקוים. בית, גם ככה צימצמו שם משלושה נתיבים (פקק רגיל עד סחרוב לפחות) לשניים (פקק עד מוצא/שורש) - אתה רוצה לצמצם את זה לנתיב אחד? הפקק יתחיל בקיבוץ גלויות... P-:
 

bernuli

New member
איפה בדיוק ידחפו נת"צ בנתיב וחצי

בעקבות הבלאגן בירושלים, האם אגד
ישנו את מסלול הקווים 480/405, כך שיעברו דרך כביש 443? אולי כדאי לעשות נת"צ בכניסה לעיר כדי לא לדפוק את האוטובוסים? מה אתם אומרים?
איפה בדיוק ידחפו נת"צ בנתיב וחצי
שנשארו שם? השינוי שנעשה הוא ביטול הנת"צים לצורך בניית הגשר
 
היום הייתי שם והבאלגן הוא באמת גדול

איפה בדיוק ידחפו נת"צ בנתיב וחצי
שנשארו שם? השינוי שנעשה הוא ביטול הנת"צים לצורך בניית הגשר
היום הייתי שם והבאלגן הוא באמת גדול
לאלה שיש להם ברירה ויכולים לנסוע בדרכים חלופיות הייתי ממליץ להתרחק מהכניסה לי-ם כמו מאש
 
זאת אומרת אתמול הייתי שם../images/Emo12.gif

היום הייתי שם והבאלגן הוא באמת גדול
לאלה שיש להם ברירה ויכולים לנסוע בדרכים חלופיות הייתי ממליץ להתרחק מהכניסה לי-ם כמו מאש
זאת אומרת אתמול הייתי שם
 
אני הגעתי אתמול באוטובוס לירושלים

היום הייתי שם והבאלגן הוא באמת גדול
לאלה שיש להם ברירה ויכולים לנסוע בדרכים חלופיות הייתי ממליץ להתרחק מהכניסה לי-ם כמו מאש
אני הגעתי אתמול באוטובוס לירושלים
הכניסה לעיר נראית כמו אנרכיה מוחלטת למרות שבשעה 19:10 לא היו פקקים מיוחדים בכניסה. הבעיה המרכזית כרגע היא לא מספר המסלולים המוגבל אלא היעדר רמזורים שיכוונו את הנהגים מתי לנסוע ומתי לא.
 
באתי משם עכשיו. תשמע טוב:

אני הגעתי אתמול באוטובוס לירושלים
הכניסה לעיר נראית כמו אנרכיה מוחלטת למרות שבשעה 19:10 לא היו פקקים מיוחדים בכניסה. הבעיה המרכזית כרגע היא לא מספר המסלולים המוגבל אלא היעדר רמזורים שיכוונו את הנהגים מתי לנסוע ומתי לא.
באתי משם עכשיו. תשמע טוב:
המצב בכניסה לעיר = קטסטרופה. אני לא מבין למה לא עובדים רק בלילה.
 
נכון צודק לדעתי העבודות צריכות

באתי משם עכשיו. תשמע טוב:
המצב בכניסה לעיר = קטסטרופה. אני לא מבין למה לא עובדים רק בלילה.
נכון צודק לדעתי העבודות צריכות
להתבצע בלילות או לפחות לא להתבצע בשעות השיא של העומס...יש לזכור שמדובר בציר המרכזי שמוביל לבירת ישראל מבצעי הפרוייקט מוכרחים למצוא פיתרון הולם...
 
הבעיה היא שגם בחלופות עובדים

נכון צודק לדעתי העבודות צריכות
להתבצע בלילות או לפחות לא להתבצע בשעות השיא של העומס...יש לזכור שמדובר בציר המרכזי שמוביל לבירת ישראל מבצעי הפרוייקט מוכרחים למצוא פיתרון הולם...
הבעיה היא שגם בחלופות עובדים
בעליה מרמות להר החוצבים גם סגרו נתיבים צריך לעבוד בשלבים לא לעבוד על הכל ביחד
 

אלון 58

New member
מי שאחראי על הפרויקט...../images/Emo132.gif

באתי משם עכשיו. תשמע טוב:
המצב בכניסה לעיר = קטסטרופה. אני לא מבין למה לא עובדים רק בלילה.
מי שאחראי על הפרויקט...

לא מעוניין לשלם % של לילה לעובדים,יצטרך להוסיף להם "50%" לשכר היומי הרגיל,אז בשביל מה לו?מה משנה לו שהבלאגן "חוגג" ובאישור הרשויות!!!
 
גם אני באתי משם עכשיו

באתי משם עכשיו. תשמע טוב:
המצב בכניסה לעיר = קטסטרופה. אני לא מבין למה לא עובדים רק בלילה.
גם אני באתי משם עכשיו
הכניסה הייתה פתוחה לחלוטין והתנועה זרמה. כנראה זה עניין של שעות מסויימות שחוסמים חלק מהנתיבים למטרות של עבודות נקודתיות. אני מניח שהעניינים ירגעו עוד חודש חודשיים כשיסיימו את השינויים בהסדרי התנועה. השינויי הוא לא כזה דרסטי כמו שעושים ממנו. לגבי עבודות בלילה: 1. כרגע עובדים גם בלילה או רק ביום? 2. אם יעבדו רק בלילה ולא מסביב לשעון הסבל רק יתמשך עוד יותר. עדיף עבודה מסביב לשעון כדי שיגמרו את הפרוייקט כמה שיותר מהר. הרווח מסיום הפרוייקט בסופו של דבר ישרת את כולם.
 

בועז ל

New member
ואני הייתי שם אחה"צ.

גם אני באתי משם עכשיו
הכניסה הייתה פתוחה לחלוטין והתנועה זרמה. כנראה זה עניין של שעות מסויימות שחוסמים חלק מהנתיבים למטרות של עבודות נקודתיות. אני מניח שהעניינים ירגעו עוד חודש חודשיים כשיסיימו את השינויים בהסדרי התנועה. השינויי הוא לא כזה דרסטי כמו שעושים ממנו. לגבי עבודות בלילה: 1. כרגע עובדים גם בלילה או רק ביום? 2. אם יעבדו רק בלילה ולא מסביב לשעון הסבל רק יתמשך עוד יותר. עדיף עבודה מסביב לשעון כדי שיגמרו את הפרוייקט כמה שיותר מהר. הרווח מסיום הפרוייקט בסופו של דבר ישרת את כולם.
ואני הייתי שם אחה"צ.
מספר פעמים. לא כל כך נורא.יתכן שישנן מספר נקודות זמן בעייתיות. למזלי לא נפלתי עליהן...
 

alantan

New member
מזכיר את הימים הראשונים של מ' קפלן

ואני הייתי שם אחה"צ.
מספר פעמים. לא כל כך נורא.יתכן שישנן מספר נקודות זמן בעייתיות. למזלי לא נפלתי עליהן...
מזכיר את הימים הראשונים של מ' קפלן
כשהתחילו לבנות את מחלף קפלן YNET יצא בכותרות צהובות ומעוררי דאגה שתהיה קטסטרופה תחבורתית. לא היה ולא נברא: תוך ימים ספורים הכל התברר כמוגזם, ולמרות אי נוחות מסויימת, הכל בא על מקומו בשלום.
 

mucool2

New member
../images/Emo45.gif והתוצאה (ההפוכה):

מזכיר את הימים הראשונים של מ' קפלן
כשהתחילו לבנות את מחלף קפלן YNET יצא בכותרות צהובות ומעוררי דאגה שתהיה קטסטרופה תחבורתית. לא היה ולא נברא: תוך ימים ספורים הכל התברר כמוגזם, ולמרות אי נוחות מסויימת, הכל בא על מקומו בשלום.
והתוצאה (ההפוכה):
כמה צפוי. בימים הקרובים תהיה "תנועת מטוטלת" בין הכניסה הראשית והדרכים החלופיות, עד שתהיה התייצבות מסוימת.
 

seffic

New member
תאמין לי אם היו רוצים היו יכולים

איפה בדיוק ידחפו נת"צ בנתיב וחצי
שנשארו שם? השינוי שנעשה הוא ביטול הנת"צים לצורך בניית הגשר
תאמין לי אם היו רוצים היו יכולים
לשים נת"צ, גם על חשבון המפרדה והמדרכות. נראה לי פשוט חלם/ בזיון לעכב את תנועת האוטובוסים והמוניות בכניסה לעיר. אני מקווה שמהנדס העיר יתעשת ויחליט לשים שם נת"צ. למה קשה לאגד לשנות את מסלולי האוטובוסים? משרד התחבורה לא מרשה?
 

אוהד11

New member
אגד פרסם אתמול הודעה ובה ציין, כי

תאמין לי אם היו רוצים היו יכולים
לשים נת"צ, גם על חשבון המפרדה והמדרכות. נראה לי פשוט חלם/ בזיון לעכב את תנועת האוטובוסים והמוניות בכניסה לעיר. אני מקווה שמהנדס העיר יתעשת ויחליט לשים שם נת"צ. למה קשה לאגד לשנות את מסלולי האוטובוסים? משרד התחבורה לא מרשה?
אגד פרסם אתמול הודעה ובה ציין, כי
משרד התחבורה אינו מאפשר לו להפעיל את קווי האוטובוס לירושלים דרך 443
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה