בעקבות ההדלפה של ערן סוויסה, "כאן" פרסמו את הגרסאות המלאות של 3 השירים של עדן

Willo the Wisp

New member
שיאים של בינוניות. איזו נפילה אחרי הקדם המוצלח דאשתקד, ציפיתי ליותר. אחרי שהשיר הנורמלי היחיד שהיה שם (כתפיים) נופה, ההשערה שלי היא שאף אחד לא ממש טרח להצביע והיוצרים שהמריצו חברים ומשפחה להצביע לשיר שלהם הם אלה שהתקדמו, ע"ע עידית כלשהי שניצחה בטלווט של קדם 2011. נגמרו הימים שטמירה ויואב היו תופרים את התוצאות לפי מה שמתאים להם, עכשיו המלחינים והמפיקים שקונים הכי הרבה כרטיסי סים הם אלה שמשפיעים. מבואס בשביל עדן, היא מותק וזמרת טובה. אם איכשהו נצליח להגיע לגמר זה כנראה יהיה נטו בזכותה. בהינתן כל זה, אלה ההעדפות שלי:
  1. לה לבב - לפחות זה קליט ולא יומרני, ואפשר לתפור לזה הופעה אפקטיבית עם רקדנים ו|שיט|. המילים דורשות שיכתוּב דחוף.
  2. או לה לה - שיר מחריד, נשמע כמו שהפרצוף של ההיא שכתבה אותו נראה. לא קשור לעדן בשום צורה ואני מתבאס בשבילה שהיא היתה צריכה לשיר אותו. ועדיין מעדיף את ערימת הצiאה המהבילה הזאת על גוש הסתמיוּת הפושר שבמקום השלישי שלי.
  3. שחררני - באירוויז׳ אין יותר גרוע מלהיות בסדר, תשאלו את הבריטים שכל שנה מזועזעים מהכישלון של הבלדה הסבירה עם הזמר/ת הממש בסדר גמור שהם שלחו ומחפשים למה כולם שונאים אותם הפעם. שיר בלי טעם ובלי ריח והכי חסר סיכוי מבין השלושה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
שיאים של בינוניות. איזו נפילה אחרי הקדם המוצלח דאשתקד, ציפיתי ליותר. אחרי שהשיר הנורמלי היחיד שהיה שם (כתפיים) נופה, ההשערה שלי היא שאף אחד לא ממש טרח להצביע והיוצרים שהמריצו חברים ומשפחה להצביע לשיר שלהם הם אלה שהתקדמו, ע"ע עידית כלשהי שניצחה בטלווט של קדם 2011. נגמרו הימים שטמירה ויואב היו תופרים את התוצאות לפי מה שמתאים להם, עכשיו המלחינים והמפיקים שקונים הכי הרבה כרטיסי סים הם אלה שמשפיעים. מבואס בשביל עדן, היא מותק וזמרת טובה. אם איכשהו נצליח להגיע לגמר זה כנראה יהיה נטו בזכותה. בהינתן כל זה, אלה ההעדפות שלי:
  1. לה לבב - לפחות זה קליט ולא יומרני, ואפשר לתפור לזה הופעה אפקטיבית עם רקדנים ו|שיט|. המילים דורשות שיכתוּב דחוף.
  2. או לה לה - שיר מחריד, נשמע כמו שהפרצוף של ההיא שכתבה אותו נראה. לא קשור לעדן בשום צורה ואני מתבאס בשבילה שהיא היתה צריכה לשיר אותו. ועדיין מעדיף את ערימת הצiאה המהבילה הזאת על גוש הסתמיוּת הפושר שבמקום השלישי שלי.
  3. שחררני - באירוויז׳ אין יותר גרוע מלהיות בסדר, תשאלו את הבריטים שכל שנה מזועזעים מהכישלון של הבלדה הסבירה עם הזמר/ת הממש בסדר גמור שהם שלחו ומחפשים למה כולם שונאים אותם הפעם. שיר בלי טעם ובלי ריח והכי חסר סיכוי מבין השלושה.
מה אכפת לך, גם כך גם השנה לא תזכה לשמוע את השיר הזוכה?
 

babyface9

Member
ראשית כל, אין מה להשוות בין הקדם שלה אשתקד לקדם הזה.
כעת אני מבין שכל מה שהוגש לוועדה אולי היה ערימת זבל . כל ששינו את הפורמט והורידו מסינון של 18 שירים לסינון של 9 שירים.

דווקא משמיעה ראשונה הכי עשה לי את זה ונראה שיושב עליה הכי טוב זה "או לה לה", שאפשר להעמיד שם אחל'ה הופעה, ונאה לי גם כבעל הסיכויים לצלוח סמי לא קל בכלל (לפחות לפי רשימת המדינות המתמודדות בו). אם היינו מתמודדים בסמי השני אולי היה שם יותר סיכוי.
זה יהיה לא קל השנה לעלות לגמר ,ויחד עם זאת הייתי מחכה לשמוע את יתר השירים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
שיאים של בינוניות. איזו נפילה אחרי הקדם המוצלח דאשתקד, ציפיתי ליותר. אחרי שהשיר הנורמלי היחיד שהיה שם (כתפיים) נופה, ההשערה שלי היא שאף אחד לא ממש טרח להצביע והיוצרים שהמריצו חברים ומשפחה להצביע לשיר שלהם הם אלה שהתקדמו, ע"ע עידית כלשהי שניצחה בטלווט של קדם 2011. נגמרו הימים שטמירה ויואב היו תופרים את התוצאות לפי מה שמתאים להם, עכשיו המלחינים והמפיקים שקונים הכי הרבה כרטיסי סים הם אלה שמשפיעים. מבואס בשביל עדן, היא מותק וזמרת טובה. אם איכשהו נצליח להגיע לגמר זה כנראה יהיה נטו בזכותה. בהינתן כל זה, אלה ההעדפות שלי:
  1. לה לבב - לפחות זה קליט ולא יומרני, ואפשר לתפור לזה הופעה אפקטיבית עם רקדנים ו|שיט|. המילים דורשות שיכתוּב דחוף.
  2. או לה לה - שיר מחריד, נשמע כמו שהפרצוף של ההיא שכתבה אותו נראה. לא קשור לעדן בשום צורה ואני מתבאס בשבילה שהיא היתה צריכה לשיר אותו. ועדיין מעדיף את ערימת הצiאה המהבילה הזאת על גוש הסתמיוּת הפושר שבמקום השלישי שלי.
  3. שחררני - באירוויז׳ אין יותר גרוע מלהיות בסדר, תשאלו את הבריטים שכל שנה מזועזעים מהכישלון של הבלדה הסבירה עם הזמר/ת הממש בסדר גמור שהם שלחו ומחפשים למה כולם שונאים אותם הפעם. שיר בלי טעם ובלי ריח והכי חסר סיכוי מבין השלושה.
מסכימה.

1. LA LA LOVE – פופ חמוד וקליט, נדבק אליי אחרי שתי האזנות, וגם הקליפ סבבה. הצבעתי לו. יש מי שמסתייג מההקשר למגפה, אבל אני דווקא אהבתי את הרעיון של הדבקה ב"אהבה" (עכשיו בניסוח הזה נשמע קצת כמו מחלת מין, אבל השיר עצמו לא עורר בי אסוציאציה כזאת). נראה לי שעדן התחברה אליו יותר מלאחרים.

2. SET ME FREE – עדיין קליט, אבל סתמי ונוסחאתי מדי, ולתחושתי אין בו נשמה.

3. UE LA LA – מחריד! המילים גרמו לי לזוע במקום בחוסר נחת מהשורה הראשונה, וגם הלחן דלוח, ולפרקים נשמע כמו חיקוי זול של TOY.

לצערי אף שיר לא מצליח להיות "פקר ליבי" ולהביא איזה משב רוח אתני מקורי או משהו מעניין, וחבל. אפשר היה לצפות שאם הצליחו לתפור שיר טוב בזמן דחוק אפשר יהיה לכתוב שיר לא פחות טוב אחרי כמעט שנה... (או אולי דווקא הלחץ משפיע לטובה?). מקווה שהראשון יזכה ושיהיה לכולנו בהצלחה.
 
למעלה