בעקבות ההודעה של NEOMI Y מלמטה

בעקבות ההודעה של NEOMI Y מלמטה

(או למעלה, קשה פה
) בגילאים כאלה (8-9 וצפונה), מה הדרך הכי טובה שלכן "להגיע אליהם"? אני ממש מרגישה שינוי בשנה האחרונה אצל שניהם. קשה למצוא דברים שמהנים אותם ואפשר לעשות איתם. אם פעם היה אפשר לעשות את זה עם כל משחק קופסא וכל ספר, היום צריך למצוא דברים שיהיו לטעמם, צריך למצוא את הרגע הנכון, וכו'. זה מתווסף לצערי לעובדה שאנחנו שורפים הרבה מהזמן על שיעורים ומבחנים ולא תמיד נשאר כח/ זמן לדברים אחרים. אני אומרת לעצמי שצריך להוציא כל אחד מהם בנפרד, אבל לא תמיד זה יוצא, במיוחד בתקופה האחרונה (כשאנחנו רצים מרופא לרופא..
). בקיצור, הילדים שלי גדלים ואני צריכה להיות צעד קדימה כל הזמן ואני מרגישה שאני צעד אחורה.
 

מיוליקה

New member
ברוכים הבאים לגיל ההתבגרות

כן, אני לא צוחקת. בדיוק היום בבוקר ניסיתי להיזכר מתי הגדולות שלי התחילו אותו, ואכן זה היה כבר בסביבות גיל 9. תקופה לא פשוטה בכלל, לא לנו (ולכם) ולא להם. לנסות בכל זאת למצוא מה הם אוהבים לעשות, או מה הם אהבו פעם לעשות, ולחזור על זה. הגדולות שלי תמיד ישמחו ללכת איתנו לסרט או לפארק אתגרי וכאלה. הן לא יסכימו ללכת איתנו לטיול בטבע או לחברים (שלנו). בהצלחה !!
 

יוליק12

New member
בלילה במיטה

כשהיא במיטה אני נכנסת איתה גם, אני מלטפת אותה ואנחנו מדברות.
 
ננסה גם את זה

למרות שהם שניים + עוד קטן שצורח לצומי מהחדר השני. אולי יש לך רעיונות לדברים שאפשר לעשות אחד על אחד בבית? (הכי טוב זה להוציא, אבל לא תמיד מתאפשר).
 

יוליק12

New member
לשבת לקרוא ביחד

להתחבק קצת על הספה, להתכרבל. ליזום שיחות כאילו אקראיות בשיטת ה"מה עבר עלי היום" - את משתפת וגם הוא ישתף מתישהוא. אני יודעת שקשה מחוץ לבית אבל אולי בסופ"ש אפשר לצאת לשעה לבית קפה אחד על אחד, שבוע עם זה וושבוע עם השני, שעה רק עם אמא. ואם קשה לצאת אז אולי זמן בסופ"ש שכל אחד בתורו ידע שזה הזמן שלו ורק שלו עם אמא, מסתגרים באיזה חדר ושותים שוקו. סתם דוגמא. מה עם ספורט משותף? נניח לצאת להליכה ביחד? חצי שעה מסביב לבלוק, יש ילדים שממש נפתחים בהזדמנויות כאלו. בהצלחה
 
למעלה