בעקבות הודעת שלי יחימוביץ' - יש לרכז מאמצים

Ram Kol

New member
בעקבות הודעת שלי יחימוביץ' - יש לרכז מאמצים

היום שלי יחימוביץ' הודיעה כי או שתהיה ראש ממשלה או שתהיה ראש אופוזיציה.
כמו תמיד, כשמסננים את כל מפלגות השעה שקמות ונופלות עם כיוון הרוח, מערכת הבחירות היא על 2 אידיאולוגיות. הליכוד מול העבודה.

אנחנו כל הזמן קוראים לשינוי שיטת הממשל כדי שלא יהיו ריבוי מפלגות סקטוריאליות, אבל הכח הוא בידיים שלנו לשנות את זה בעצמינו. על ידי הצבעה לאחת מהמפלגות הגדולות שמייצגות 2 גישות.

על כל אחד לשאול את עצמו מי הוא חושב שהכי מתאים להיות ראש ממשלה ולתת את הקול למפלגה של אותו מועמד על מנת שיוכל לנהל את הממשלה עם גב מנדטורי גדול.

* איזה ראש ממשלה הוא טוב יותר לבטחון ישראל? בנימין נתניהו או שלי יחימוביץ'?
* איזה ראש ממשלה ישמור על האינטרסים המדיניים של ישראל ואזרחיה טוב יותר מול מדינות אוייב כמו אירן, סוריה וארגוני הטרור? נתניהו או שלי?
* איזה ראש ממשלה יעמוד על האינטרסים הישראלים גם מול מדינות העולם והאו"ם? נתניהו או שלי?
* איזה ראש ממשלה הוא בעל נסיון, ידע וכלים יותר טובים לנהל את הבעיות המורכבות של המדינה הקטנה הזאת במזרח התיכון? נתניהו או שלי?
* איזה ראש ממשלה מציג אג'נדה כלכלית יותר טובה ויותר אחראית שתקדם את המשק? שוק חופשי ליברלי שמציע נתניהו או כלכלה סוציאליסטית שמציעה שלי?
* איזה ראש ממשלה מוביל אחריו אנשים טובים יותר, מנוסים יותר וראויים יותר? הליכוד או העבודה?

כל אחד שיקבל את החלטתו, אבל חשוב מאוד לחזק אג'נדה ברורה ואמיתית ולהצביע למפלגה אשר את ראשה אתם רוצים לראות כראש ממשלה ומאמינים כי הוא או היא המתאימים ביותר.

כמו תמיד, אני אומר את דעתי.
אני מצביע לבנימין נתניהו ולליכוד כיוון שכאשר אני עונה על כל אחת ואחת מהשאלות מעלה אני מאמין כי בנימין נתניהו הוא האדם המתאים ביותר, הן מבחינת נסיון, הן מבחינת אידיאולוגיה, הן מבחינת הצוות שעומד מאחוריו והן מבחינת היכולת להתמודד באמת עם הזירה המורכבת הזאת בה פועלת ישראל.
שלי היא אדם ראוי אך האידיאולוגיה המדינית שלה היא אידיאולוגיה שמאלנית אשר מקדשת וויתורים על שטחים ללא קבלת תמורה אמיתית של שלום אלא מדינות טרור.
גם האידיאולוגיה הכלכלית שמציגה שלי היא אידיאולוגיה סוציאליסטית שמחזקת את המונופולים והוועדים הגדולים בניגוד לעידוד שוק חופשי שגרם לצמיחה בשנים האחרונות.
בנוסף, התוכנית הכלכלית שהיא מציעה סותרת כל תבונה כלכלית כלשהי שדוגלת בצמצמום ההוצאה הממשלתית ואינה מתחשבת באתגרים הקיימים ובמקורות המימון.
אחרון, שלי היא מחוקקת ראויה אבל אין לה שום נסיון ניהולי כלשהו. שלא לדבר על חוסר הנסיון שלה באיזה שהוא תפקיד מיניסטריאלי. תפקיד ראש הממשלה של המדינה בין המורכבות בעולם עוד גדול עליה בכמה מידות.

לסיכום, על מנת לשמור על האינטרסים המדיניים והבטחוניים שלנו, על מנת להמשיך את הפיתוח הכלכלי, את השיפור בחינוך, בתחבורה ולקדם נושאים גדולים וחשובים שעל הפרק אני מציע להצביע לבנימין נתניהו ולליכוד ביתנו.

אל תהיו שאננים. יכולה לקום פה ממשלת שמאל אם הקולות בתוך גוש הימין יתפצלו. הצביעו ליכוד על מנת לוודא שהפלגה הגדולה ביותר היא מפלגה מתוך המחנה הלאומי.
 

mr dish

New member
אל דאגה. הכרזתה המופרכת והבומבסטית, תקיפה

ב ד י ו ק כהכרזתה ההפוכה, אך לפני שלושה שבועות, כשסירבה להיענות לדרישתו של הבכיין משדרות...
 

ayb1

Well-known member
מאז ומעולם את ישראל מובילה הממשלה ולא רוה"מ

שהוא לא יותר מראשון בין שוים.
לכן החשיבות שאתה מנסה להקנות לשקרניהו הזגזגן שיום אחד תוקף את נפתלי ולמחרת מחבק אותו אין לה מקום.
 
למעלה