בעקבות הקרנה של ׳קארי' שבה הייתי אתמול...

בעקבות הקרנה של ׳קארי' שבה הייתי אתמול...

האם אתם חושבים שלכל אדם יכולים להיות כוחות טלקינטיים?
אם מישהו לא ראה את הסרט ׳קארי׳ מעולם, אז זה הזמן לראות. קארי היא הילדה הדחויה והאאוטסיידרית של התיכון. טוב, קשה להיות פופולרית כשאמא שלך היא אשת דת הדוקה שמגדלת אותך על ערכים דתיים וגורמת לך לחשוב שכל חייך את חיה חיי חטא. קארי מגלה במהרה שהיא באמת שונה מיתר הנערות מכיוון שיש לה כוחות טלקינטיים, כך שהיא למעשה יכולה להזיז חפצים בכוח המחשבה. כשהחתיך של התיכון מזמין אותה לנשף היא בהתחלה מהססת, ולבסוף מתרצה והולכת איתו. אלא שלקבוצת נערים ונערות זו הזדמנות מעולה לצחוק עליה מול כולם ולשים אותה ללעג בפני כל התיכון, ודווקא אז קארי לא נשארת חייבת ובעזרת הכוחות שלה גורמת לכולם לשלם על מה שעשו לה...

אז קודם כל תודה לתפוז על ההזמנה לסרט.

ו.. מה אתם חושבים? האם אין לבני האדם יכולת להזיז דברים בכוח המחשבה בלבד? מדענים חקרו וגילו שאכן ניתן ליצור ולהזיז דברים בכוח המחשבה. נכון להיום קיימת תוכנה שמאפשרת לערוך רשימת שירים בכוח המחשבה בלבד, ואפילו קיים שלד רובוטי שעוזר למשותקים לצעוד באמצעות כוח המחשבה. אני די בטוחה שככל שהטכנולוגיה שלנו הולכת ומתקדמת, כך גם היכולות של האדם הולכות ומתפתחות. מי יודע, אולי בעתיד אנשים יוכלו להיות בעלי כוחות של ממש.
 
הניצוץ הוא סרט חובה לדעתי

יש אפילו סרט מרתק שיצא בעקבות הניצוץ וטוען שיש לכל סצינה ופרט בסרט משמעות פילוסופית נסתרת וושהסרט עמוס מסרים מוצפנים, שזה די מעניין. אני לא זוכרת מה שם הסרט אבל אוכל לברר אם זה יעניין אותך.
 

einat162

New member
כן! אני אשמח לדעת!

יש לי את הסרט ממתין- אני צריכה לפנות זמן (או יותר נכון להיכנס למוד) ולראות אותו.
 

Feanor75

New member
שלום

ברכות לפתיחת הפורום
כוחות טלקנטיים - להשפיע השפעה פיסית בכוח המחשבה?
האם לכל אדם יכולים להיות כוחות כאלה? לדעתי לא. האדם היום דווקא בגלל ההתפתחות שלו התרחק מאוד מהרוח ורוב היכולות האלה אבדו לו. הניתוק הזה מהרוח היה הכרחי לצורך השלמת המעבר של האדם לדרגה של אינדיבידואל, כלומר יצור בעל עצמיות ברמה שמעולם לפני כן עוד לא התקיימה באנושות. עמים יחסית פרימיטיביים כמו האינדיאנים ופגנים למיניהם יכלו כנראה לרתום את כוחות הרוח ולחולל באמצעותם דברים כאלה שנחשבים לקסמים או כישוף...חלקם אולי עדיין יכולים.

המטרה היא לחזור אל הרוח אבל בתור אינדיבידואלים בהמשך הדרך
 
ברוך הבא


אני לא לגמרי בטוחה לגבי זה. מדענים טוענים שאנחנו משתמשים רק ב-80% מהמוח שלנו, כך שמעניין מה קורה עם ה-20% הנותרים. האם הם מיועדים לפיתוח יכולת על טבעית/ תפיסה על חושית כלשהי? אולי זה באמת נועד כדי לחבר אותנו לכוחות חבויים שייתכן ויש לנו ואנחנו עדיין לא יודעים איך להשתמש בהם או לנצל אותם... אני בכל אופן חושבת שקיימים אנשים עם כוחות טלקינטיים, אם כי לא בצורה מוגזמת כמו שמציג הסרט.
 

Feanor75

New member
ה20 אחוז הנותרים

לדעתי הם מתכוונים רק ליכולות שכליות, אבל המדענים ברובם רואים את המציאות בצורה מאוד שטחית, הם בוחנים את הכל לפי המימד הפיסי בלבד
 
אי אפשר באמת לדעת למה זה באמת משמש

כל עוד המדע לא מציג הוכחה חד משמעית לכך.
 

Apotheosis

New member
אולי החלקים האלה נועדו להתעורר?

אם המידע הרוחני נקלט לנו לנשמה דרך הגוף ופעילותו - זה די מובן שאם יש לנו אחוזים מסוימים במוח - שלא מנוצלים - הם צריכים לקלוט מידע שהיה חסר להם עם השנים - כמו ילד הלומד ללכת.

מה שכן - בואי ולא נסמוך על המוח במאה אחוזים - גם כאשר אנחנו משתמשים ב"רובו" מאחר וגם המוח "מתועתע" מספיק מהשטויות שאנו רואים ועושים במשך היום - לכן יש לנו עבודה ויש לנו עיסוקים רחוקים מרוחניות - שייתנו לנו מנוח קצת.. אי אפשר לנצל את כל המוח למען מטרה אחת מאחר ואנחנו סופגים המון מידע - מכל מיני מצבים.
 

Apotheosis

New member
"תיקשורי ויקיפדיה" - אני מבקש בבקשה פורום חדש

זה אפילו יותר טוב מתעלומות.
 
שיט. פיספסתי את ההקרנה

לא נורא. נתנחם בקריאת הספר.

וכן אני אישית מאמינה בכוחות האלה.
 
למעלה