בעקבות תלונה שהגשתי לרשות לניע פורסמו

חגי

New member
בעקבות תלונה שהגשתי לרשות לניע פורסמו

פרטים נוספים שפורסמו כעת(!!!) לגבי ההודעה המאוחרת לריקול בשחרית 7
לפי מייל ששלחה אלי הרשות הם רואים בהבהרות סוף לעניין

מה שהרשות לא מבינה כנראה שבמהלך ה"עיכוב" בהודעה של 16(שש עשרה!!!!!!) יום , מקורבים לסוכן ניע הישראלי יכלו לחגוג על מידע הפנים הזה.

עוד דוגמה לכך שגם כשמנסים להאיר את עינהם...פשוט אין להם מושג על משמעויות של מידע קריטי כזה והיכולת למנף אותו לרווח לא חוקי.
 

גיס נו

New member
הרשות לני"ע גוף כושל

שנכשל כשלון חרוץ בשמירה על כספי המשקיעים והביא את שוק ההון
למצב העגום שהוא נמצא בו ובעקיפין גרם לבועת נדלן כאשר דירות הפכו לאלטרנטיבה ראויה למשקיעים המובסים.

גם בימים אלה הרשות מאשרת תשקיפים הזויים ומסכנת מאות מליונים
מכספי המשקיעים והחוסכים בקרנות הפנסיה וההשתלמות

יו"ר הרשות והבכירים שם משתכרים סכומי עתק יותר מראש הממשלה
והנשיא והכל מכספי הציבור
 

gili667

Member
רק בשביל שתכתוב כאן זה היה שווה (-:

האמת דאגתי , עד שהתברר לי שאתה מככב בדיבורסה
 

חגי

New member
כהרגלי אני לא ממש קולט מה כתוב בקריאה ראשונה.

עכשיו אחרי שקראתי שוב אתן פה סיכום קצר של ההבהרות
1.שחרית הנפקות אומרים שקיבלו את ההודעה על פדיון מלא של ה NOTE יום אחד בלבד לפני הפדיון בפועל ומיד הוציאו הודעה לבורסה על ריקול לשחרית 7. פרשנות- לא אנחנו אשמים.
2.שחרית הנפקות חוזרת שמותר למנפיק כמובן לבצע פדיון מוקדם רק שההודעה על כך צריכה להגיע לפחות 5 ימי עסקים (יוצא בדרכ 8 ימים כי זה כולל ימי עסקים שהינם גם בארץ וגם בחול) לפני הפדיון בפועל. פרשנות- אכן לא נעים לאמר אבל ההודעה הגיעה אחרי הזמן שהיתה צריכה להגיע . אנחנו מקווים שאף אחד לא יתבע אותנו בעניין כי למעשה ההודעה הגיעה אחרי הזמן ובאיחור רב.
3.ה NOTE הוחזק בחשבון של בנק לאומי והא ה"סוכן". פרשנות- אנחנו לא רוצים ללכלך על בנק לאומי ובשורה אחת לכתוב גם את השם המפורש וגם את המחדל/ פשלה/ שערורייה או רחמנא ליצלן ....שימוש במידע פנים!!!
4.ההודעה של המנפיק (CBA בנק אוסטרלי מכובד שלא עושה פשלות) הגיע ל"סוכן" ב 18.9 והועברה אלינו(כה מוזר...) רק ב 4.10. חישוב פשוט מראה שהאיחור הוא של 16 ימים עד ששחרית הנפקות מגלה על הריקול. פרשנות- טוב , זה היה די ברור ...עוד רגע נדבר על ההשלכות
5.לאור האמור...בלה בלה...הכל נעשה כדין וכשורה ...לפי דעתה של שחרית הנפקות!!!! כן כן, לפי דעתנו הכל בסדר - לא נגרם שום עיכוב בתשלום או בתמורה למחזיקים.
פרשנות- יאללה חבר'ה עזבו שטויות...מה קרה? קיבלתם פחות כסף? לא! עשו לכם דחייה בתשלום ? לא!!!. אז הכל תקין וחוקי...............................

אני חייב להתנצל שהפרתי את איסור הכתיבה פה שהטלתי על עצמי אבל זה פרצופה של הרשות לני"ע וזה פרצופם של האנשים האמונים על ניהול שוק ההון- חברות חתמים, מנפיקים , הנהלת הבורסה - הכל פה פשוט סמטוכה, חארטה ואיטלולה (סליחה על שגיאות הכתיב)

האם לא ברור שההבהרות שהוציאה שחרית הנפקות הם עוד לבנה בטיוח של שימוש במידע פנים? סעיף 5 מסיט את דעתכם שהתורה לא נפגעה והעיתוי לא השתנה כדי שלא תחשבו מה קרה במהלך אותם ימים שלמישוהא היה מידע קריטי ולשאר השוק לא. הוא מסית את דעתכם מכך שאנשים שחיכו להודעת הריקול והתאכזבו לא לקבל אותה כנראה הלכו ומכרו את האגח בשוק והפסידו לפחות 8%.

האם הרשות לניע שחדשות לבקרים מטילה קנסות על גופים שונים חושבת להגיש תביעה ייצוגית כנגד ה"סןכן" בשם כל אלו שיצאו משחרית 7 במהלך אותם שבועיים? האם היא שוקלת להטיל עליו (על ה"סוכן") קנס? האם היא בודקת מי היו הרוכשים במהלך אותם שבועיים? מי פתאום החליט לרכוש שחרית 7 בימים שהדולר נראה צולל בבטחה מתחת רף התשלום????? תרשו לי לנחש שהתשובה לכל השאלות האלו היא מילה בת 2 אותיות ואינה מתחילה באות "כ"

יש פה אחד שתמיד זועק שכולם גנבים וכולם רמאים. אני לא חושב ככה.
הבעייה היא שהשוטר פה הוא אנאלפבית (בתחום עליו הוא אחראי) וקליקה כל כך צפופה ששיטת אשמור לי ואשמור לך - חוגגת!

היום דווקא לא התחפשתי.
פורים שמח.
 
למעלה