בקשה לבטל חזקה מיידית של גרושות על

beky1

New member
בקשה לבטל חזקה מיידית של גרושות על

בקשה לבטל חזקה מיידית של גרושות על ילדיהן ארגוני הגברים קוראים לבטל המשמורת האוטומטית על ילדים עד גיל 6. ארגוני הנשים: "התוצאה - יד הנשים תהייה בד"כ על התחתונה"
 
במידה ואין הסכמה בין ../images/Emo103.gif

בני הזוג <לשעבר>, יש לדעתי לבחון כל קייס לגופו . יהיו מקרים שילדים ישארו אצל האם ויהיו מקרים שילדים ישארו עם האב .
 

beky1

New member
החוק הגדיר השארת ילד עם גיל

6 אצל אימו משום שעד לגיל הזה הוא מאוד תלוי באם ונוטה תחת צילה וזקוק לה , מה גם שעד גיל מסויים ילד אינו יכול להביע את דעתו האוביקטיבית. מה גם שרוב האחריות בדר"כ נופלת על האישה בין כה וכה . במקרים שיש צורך בית המשפט בוחן את שיקוליו ומחליט בהתאם. לכן אין שום צורך בתביעה הנ"ל היא קנטרנית ומיותרת פשוט ארגוני הגברים רוצים לעשות שריר ולהוכיח שיש הצדקה לקיומם.
 
לדעתי, טעות בידיך ../images/Emo70.gif ../images/Emo103.gif

אני באופן אישי מכיר שני גרושים ששני הילדים נשארו בחזקתם עוד טרם הגעתם לגיל 6 . ואם לא ציינתי, לילדים שלום !!! בכוונת אותו אירגון גברים לנסות ולשנות את החוק וזה לגיטימי .
 

beky1

New member
במדינה דמוקרטית

כמעט הכל מותר , גם דברים אבסורדיים. לגיטימי שגבר יבקש חזקה על ילדיו.לגיטימי לנסות לשנות את החוק. אבל כמו שציינת חבריך קיבלו את הילדים לחזקתם , בית המשפט התעלם מהתקנה האוטומטית , אז בשביל מה לשנות ?
 

tlingit

New member
בעיני זו תקנה לא חכמה

משום שהיא לא מתייחסת לגופם של אנשים אלא לטענות ומוסכמות חברתיות הנכון הוא להחליט בכל מקרה לגופו ולא לתת החלטה גורפת כוללנית שכזו ואני אומרת זאת משום שיש אמהות שבהחלט עושות נזקים לילדיהן בדיוק בגילאים הרכים האלה בדיוק בזמן התלות הגדולה אם שופטים היו צריכים בכל מקרה לבדוק אולי חלק מהנזקים היו נמנעים
 

beky1

New member
ארגוני נשים נגד הכוונה לבטל משמורת

אבל הד"ר אסתר הרצוג, שיזמה את ההתכנסות במסגרת פרלמנט הנשים שהיא מובילה, סבורה שאסור לעבור לסדר היום לנוכח התנהלותם של ארגוני הגברים. בנוסף על המאמר של פישלזון, היא מצביעה על אמירות חריפות אחרות המתפרסמות באתרי האינטרנט של ארגוני הגברים, כגון "שיטות הפעולה הסחטניות והטרוריסטיות של הפמיניסטיות הרדיקליות בע"מ", "שקרי הפמיניזם הרדיקלי כמדע פתולוגי" ו"דע את האויב - הד"ר אסתר הרצוג".
 
כמובן שבמקביל

אם אשה נואפת היא מאבדת את הזכות להחזיק בילד או לקבל חלק כלשהו מהרכוש המשותף. אם הגבר נואף נרשמות לו נקודות וכשהוא מגיע ל 50 נקודות הוא הולך לקורס "בגידה נכונה". נכון? מה? אני חזיר שוביניסטי? באמת? עכשיו ברצינות: מי שקובע בחוק/ תקדים שמינו של אדם הוא פרמטר אוטומטי למשהו שלא יתפלא כשישתמשו בפרמטר הזה בדברים אחרים גם כן. ובבקשה לחסוך לי את הקישקוש שב 99% מהמקרים המיגדר משמש מנבא טוב מספיק. זה לא שיכנע אותכן כשחיל האויר השתמש בזה כדי למנוע מנשים לגשת לקורס טיס (למשל)
 
למעלה