בקשה למנהל או לאחרים שיודעים אינפורמציה

aaa123

Member
בקשה למנהל או לאחרים שיודעים אינפורמציה

האם אפשר לקבל לכל סוג של משחק רשימה של 10 בעלי התוצאות הגבוהות ביותר עם התוצאה שלהם? יש הרבה משחקים שאין לי שום מושג מי המוביל בהם,והייתי רוצה לדעת. אני יודע שהמצטיין בפריסל וסוליטר הוא Gigile00 עם תוצאה של 1482 בפריסל ו1165 בסוליטר(שם אנו עדיין מחכים לפירוט הניקוד המקסימלי) כאשר תוצאות אלו הם גם שיאי האתר אבל אני לא יודע מי המצטיינים בפירמידה ובמלך ההקפצות. השיא של Gigile00 בפירמידה הוא 15920 כאשר המספר הגבוה ביותר בסקלה של מצטיין הוא 16220 כך שכלל לא ברור לי אם Gigile00 הוא המוביל בפירמידה(כאשר ה16220 נקבע במשחק אימון) או שאולי יש שחקן אחר שקבע 16220 שאני לא יודע את זהותו. אני מצרף לינק לפרופיל של Gigile00 המוביל בפריסל וסוליטר. אני מצרף גם לינק לפרופיל של Oni7 אישה בת 40 לפי הפרופיל שמובילה במהג'ונג, וזכתה 8 פעמים בפרס ראשון במשחק זה ,ופרופיל של חברתה בת ה42 שגם שותפה לאותה תוצאה. אם יש אנשים אחרים שיודעים פרופילים של אחרים שמחזיקים בשיא האתר במשחק כלשהו אז אודה להם.
 

kd78

New member
שיאני האתר

ברור לכל בר-דעת שהתוצאות של Gigile00 הן בלוף (אולי בגלל זה הוא נעלם מהשטח). הנה כמה שיאים יותר לגיטימיים: מהג'ונג הפוך: 2547 - YuliyaA (יש משהו קצת חשוד בעובדה שמדובר בשחקנית מתחילה שלא שיחקה כביכול כמעט שום משחק באתר) ליצנים: 6508 - doron 1980 בסוליטר קבעו את תוצאת המקסימום האפשרית (בסוף תהיה הכרה רשמית בזה...) שהיא 1041 לפחות עשרה אנשים. במהג'ונג השיגו את המקסימום, 3380, שתי שחקניות כפי שציינת לעיל (יש לי ספק קל בנכונות הפרטים בפרופיליהן...). בכמה משחקים אחרים נתקלתי בתוצאות קרובות לשיא אבל לא בשיא עצמו, אם תרצה אני אפרט.
 

aaa123

Member
תודה על האינפורמציה

מעניינת אותי רשימה של הטובים ביותר ומעניין אותי כמה שחקנים בכלל נמצאים ברמת מתקדם או מצטיין במלך ההקפצות. חוץ מזה מעניין אותי אם ה1704 שהשגתי ממקם אותי במקום השני מאלו ששיחקו באיקס פלוס וואי או לא. בינתים הנה 2 תוצאות קרובות לשיא במשחקים שמצאתי מהסתכלות בפרופיל של יריבים שלי.
 
אתה לא יודע למה????

אנשים מחליפים ניקים. אני למשל עברתי מהניק הישן שלי כי באיזה שהוא שלב הגעתי למצטיין והרמות שם היו גבוהים וכשהייתי במתחילים הייתי חדשה ולא ידעתי איך משחקים ככה שנאכל לי כל הכסף וגם יש אפשרות לשחק בלי הרשמה.. שיכולים להתאמן על זה אפילו אחותי הקטנה בת 7 נכנסת לאתר הזה ומשחקת...
 

aaa123

Member
גם לי נאכל רוב הכסף שאפו אבל

החלטתי שלא מוסרי לשחק בניק אחר(למרות שיש לי ניק אחר),והתוצאה היתה שאני נוקט גישה בררנית יותר בטורנירים שאני משחק בהם כך שאני מרוויח קצת כסף שאפו שאני זוכה כמצטיין בטורנירים של איקס פלוס וואי שם אני מנסה ללא הצלחה בינתים לשבור את שיא האתר(אני מאמין שיש לי סיכוי ,והייתי במרחק של תרגיל אחד משיא האתר יותר מפעם אחת). מי שמעוניינת בעצות איך להצליח יותר באיקס פלוס וואי יכולה לפנות אלי במסר אישי,ואשלח לה כמה עצות. חוץ מאיקס פלוס וואי אני כמעט לא משחק כלל בטורנירים ברמת מתמלא,ואני מתכוון לשחק רק בטורנירים ברמת קבוע שאני מעריך שיש לי סיכוי טוב לזכות. לגבי החלק שיש אפשרות לשחק בלי הרשמה זה נכון וזה באמת יכול להסביר הצלחה של מתחילים בלי רמאות. הדרך היחידה לפתור את הבעיה היא פשוט לשנות את הכללים שלפיהם נקבעים הרמות,ולא לאפשר לשחקן שקבע תוצאה של מצטיין להיות מתחיל. כמו כן יש לקבוע שטורניר ברמה שאיננה רמת מצטיין לא פתוח לתוצאות גבוהות מדי,ומי שמקבל תוצאה גבוהה יותר מהמקסימום המותר עולה ברמה, והתוצאה שלו נרשמת בטורניר ברמה גבוהה יותר.
 

batya124

New member
ששבש

הי רציתי לדעת איך אפשר לשחק ששבש באתר הזה כי נכנסתי לששבש הזה ולא ראיתי שום דבר תוכלי להגיד לי איך? תודה רבה מחכה לתשובה בתיה
 

aaa123

Member
שש בש בניגוד למשחקים אחרים משחקים מול יריב

ולא מול המחשב כך שאם אין לך יריב את לא יכולה לשחק. מנסיון אישי אפשר לשחק אם יש יריב אבל כמעט ולא שיחקתי שש בש באתר.
 

AG151

New member
שיאים באתר

לגבי Gigile00 , היוזר התגלה מרמה והועף מיידית מהאתר ע"י המערכת ולא קיבל את הפרס שהיה באותו טורניר .
 

aaa123

Member
תודה אבל התוצאות שלו עדיין נשארו כתוצאות

המקסימליות בפריסל וסוליטר. השאלה שנשאלת היא מה הניקוד המקסימלי באתר שהושג על ידי יוזר שלא הוכח שהוא מרמה(אותה שאלה נשאלת גם לגבי משחק הפירמידה). אני אגב ניסיתי בימים האחרונים לשבור את שיא האתר באיקס פלוס וואי, והייתי במרחק של טעות אחת משבירת השיא (1718 כשהיתה לי טעות שהורידה לי 3 נקודות כששיא האתר הוא 1720). אני מאמין שעכבר קצת יותר טוב יכול לעזור לי. אני תוהה אם יש שחקן שרשום לו שיא של יותר מ1718 בפרופיל באיקס פלוס וואי כי המנצח בתחרות סוף שבוע רשום לו רק 1718. אם מישהו יודע על שחקן כזה אז אשמח לדעת במי מדובר. אם ה1720 הושג רק במשחק אימון, ולכן לא נרשם לשום אדם אז גם הייתי רוצה לדעת שזה המצב.
 
אני גם רוצה לעזור לך, אבל לצערי, הדרך היחידה

שאני מוצאת כרגע, היא פשוט לתת לך לינק לדירוגים האישיים שלי. יש כמה גבוהים, כמה נמוכים וכולם שוחקו ביושר ובכייף :) מקווה שזה יעזור לך. http://shapo.tapuz.co.il/skillgames/myAccount.do?action=rating&cid=1001 יום טוב.
 

aaa123

Member
בלינק הזה כל אחד רואה את הדירוגים האישים שלו

אני חושב שאין לך אפשרות לתת לינק לדירוגים האישים שלך על ידי העתקת לינק שאת מקבלת משאפו אבל אם יש לך אפשרות לתת לינק כזה אז הלינק חייב להכיל מחרוזת כלשהי שייחודית לך ולא לאחרים(או מספר או שם). אני משער שאפשר לתת לינק לצילום מסך של הדירוגים האישים שלך אבל נכון לרגע זה אני לא יודע איך עושים את זה.
 
aaa - אמרתי לך שניסיתי לעזור לך, זה מה שאני

יכולה. פשוט העתקתי לך את הלינק של הדירוגים האישיים שלי-בדיוק כפי שאני רואה אותו על המסך בהסטורית הדירוגים האישיים שלי. לגבי המחרוזת - יש לי הרבה מחרוזות בכל מיני צבעים, רוצה לקנות ממני אחד לאישה שלך? דווקא יעזור לי מאוד. ------------------------------------------------------------------------------- גם אני מקווה שאתה מבין את מה שאתה כותב, כי אני לא. שבוע טוב גם מעמוד 5 Alicia
 
למעלה