בקשה לפרסום הודעה

Iris y

New member
בקשה לפרסום הודעה

היי אשבל!
אני לא יודעת אם את זוכרת אותי, כי לא כתבתי המון זמן. אני איריס, בעבר כתבתי תחת השם good vibrations.
רציתי לבקש את עזרתך ולפרסם כאן הודעה, שתעזור לי לאסוף חומר לעבודת הסמינריון שלי, ולסיים את התואר הראשון! שלחתי לך מסר עם כל הפרטים, מאוד אודה לך אם תוכלי לקרוא אותו.
שיהיה שבוע נפלא לך ולכל בנות הפורום :)
איריס
 

Iris y

New member
הכול טוב

לא מזמן חגגתי יום הולדת 30. זה היה מוזר ומרגש מהרבה מאוד בחינות. ובין היתר כואב שאמא לא הייתה כאן לחגוג איתי. מאוד הייתי רוצה לדבר איתה על איך זה להיות אישה, איך זה להתבגר. איך הכול עבר אצלה? אבל כנראה שהדברים האלה יישארו רק בלב ובדמיון. ממרחק הזמן (היא נפטרה לפני 11 שנים) אני מבינה כמה החיסרון שלה השפיע לי על החיים, וכנראה ימשיך להשפיע. בתקופה האחרונה אני מנסה לקדם את החיים שלי בכל מיני מובנים. אחד מהם זה סיום התואר. וגם המשך התפתחות אישית, מציאת זוגיות ועוד... לפני שבוע גם חזרתי אל הפסיכולוגית שלי שהיא ממש טובה, כדי שתעזור לי. אז זה בגדול מה שקורה איתי לאחרונה.
ומה איתך, מה שלומך?
 

אשבל1

New member
אני שמחה לשמוע שהפעם טוב לך יותר עם הלימודים

שבחרת, ומקווה שתהינה התפתחויות טובות ומעניינות בכל התחומים .

לפני מספר ימים חגגתי יום הולדת ובחרתי להעניק לעצמי מתנה מאמא שלי :) , לקחתי תכשיטים שאינם מתאימים לי במידה ונתתי למעצבת/יוצרת תכשיטים שאני סומכת עליה , והיא יוצרת לי מזה משהו לפי מידתי, וזה גרם לי אושר גדול, החיבור הזה לאימי דרך התכשיט....

מה שאני רוצה לומר זה שמעניין לראות איך עם השנים שחולפות אנחנו מוצאות את הדרך שלנו להתחבר אליהן....
 

Iris y

New member
תודה רבה לך

איזה רעיון יפה עם התכשיטים!
גם אני שומרת תכשיטים שלה וכמה חפצים ופסלונים, וזה עוזר לי להרגיש קרובה אליה. כל חפץ שקשור אליה מאוד חשוב לי. אני גם מרגישה בזמן האחרון שאני רוצה לעשות משהו לזכרה. זו מחשבה ממש ראשונית ואני לא יודעת לאיזה כיוון אני אקח את זה, אם בכלל. אני לא בטוחה שאני מוכנה.
בכל מקרה מזל טוב ותתחדשי על התכשיט :)
&nbsp
 
למעלה