בקשה לקו בין צומת גלילות לצומת הכפר הירוק

מצב
הנושא נעול.
בקשה לקו בין צומת גלילות לצומת הכפר הירוק

בקשה לקו בין צומת גלילות לצומת הכפר הירוק
אני תושבת חיפה ונוסעת אחת לשבוע לבקר את אמי ברמת השרון. לרוב אני נוסעת באוטובוס מחיפה לרמת אביב, ומשם קו 24 לרמה"ש. מאוד מתסכל להמשיך מצומת גלילות עוד קילומטרים עד רמת אביב, ואז לקחת את קו 24 המתפתל חזרה צפונה לרמה"ש, כאשר מרחק הנסיעה בין צומת גלילות לצומת הכפר הירוק הוא של דקות אחדות.
פניתי בעניין לעיריית רמה"ש, ותשובתם היתה שהם אינם קובעים בעניין, אלא נשרד התחבורה, וכן שאין דרישה לקו כזה. יחד עם זה, נאמר לי שעיריית רמה"ש פנתה למשרד התחבורה בבקשה להפעיל קו בין רמה"ש לקניון בגלילות, אך משרד התחבורה מסרב בטענה שאין לכך דרישה. מה דעתכם, האם יש כאן עוד אנשים שקו כזה יקל על חייהם?
 
בטח שכן!

בקשה לקו בין צומת גלילות לצומת הכפר הירוק
אני תושבת חיפה ונוסעת אחת לשבוע לבקר את אמי ברמת השרון. לרוב אני נוסעת באוטובוס מחיפה לרמת אביב, ומשם קו 24 לרמה"ש. מאוד מתסכל להמשיך מצומת גלילות עוד קילומטרים עד רמת אביב, ואז לקחת את קו 24 המתפתל חזרה צפונה לרמה"ש, כאשר מרחק הנסיעה בין צומת גלילות לצומת הכפר הירוק הוא של דקות אחדות.
פניתי בעניין לעיריית רמה"ש, ותשובתם היתה שהם אינם קובעים בעניין, אלא נשרד התחבורה, וכן שאין דרישה לקו כזה. יחד עם זה, נאמר לי שעיריית רמה"ש פנתה למשרד התחבורה בבקשה להפעיל קו בין רמה"ש לקניון בגלילות, אך משרד התחבורה מסרב בטענה שאין לכך דרישה. מה דעתכם, האם יש כאן עוד אנשים שקו כזה יקל על חייהם?
בטח שכן!
חייבים קו ממורשה דרך הכפר הירוק וגלילות למרינה הרצליה.
(סוג של 27 מהיר).
 
מצדי הוא יכול לצאת מפ"ת, עם תחנה במרכז הטניס

בטח שכן!
חייבים קו ממורשה דרך הכפר הירוק וגלילות למרינה הרצליה.
(סוג של 27 מהיר).
מצדי הוא יכול לצאת מפ"ת, עם תחנה במרכז הטניס
מה שמוזר זה שאין קו שמחבר בין צומת גלילות לצומת הכפר הירוק.אולי חושבים שלכולם יש רכבים שם. אני חושבת שקו כזה יכול לקצר מאוד את הדרך לתושבי אזור רמה"ש והאזור שנזקקים לתחבורה ציבורית צפונה.
 

olli3

New member
מנהל
יש, 149 מטרופולין.

מצדי הוא יכול לצאת מפ"ת, עם תחנה במרכז הטניס
מה שמוזר זה שאין קו שמחבר בין צומת גלילות לצומת הכפר הירוק.אולי חושבים שלכולם יש רכבים שם. אני חושבת שקו כזה יכול לקצר מאוד את הדרך לתושבי אזור רמה"ש והאזור שנזקקים לתחבורה ציבורית צפונה.
יש, 149 מטרופולין.
 
תודה רבה!


וגם 249 החדש
תודה רבה!

לא ידעתי על הקווים הללו.
 

olli3

New member
מנהל
הקווים כי עוצרים שם גם 532 ו553 אבל הם

רק 149, 249 לא עוצר שם.
התחנה של הקווים נמצאת מיד לאחר הפניה ימינה (מכיוון ת"א) אל כביש 5.
הקווים כי עוצרים שם גם 532 ו553 אבל הם
לא רלוונטיים עבורך.
 

olli3

New member
מנהל
249 לא עוצר, לא בגלילות ולא בכפר הירוק.

וגם 249 החדש
249 לא עוצר, לא בגלילות ולא בכפר הירוק.
המטרה בו הייתה שהוא יהיה קו מהיר, שלא עולה במחלפים אלא ממשיך ישר בלי עיכובים מיותרים.
 

amithi1

New member
תודה על התיקון

249 לא עוצר, לא בגלילות ולא בכפר הירוק.
המטרה בו הייתה שהוא יהיה קו מהיר, שלא עולה במחלפים אלא ממשיך ישר בלי עיכובים מיותרים.
תודה על התיקון
בטעות סברתי שהחל מצומת מורשה הוא עושה מסלול זהה ל149 מבחינת תחנות הורדה.
אגב, אם הוא היה עוצר בכפר הירוק זה היה מוסיף לו מחלף אחד למסלול בלבד, בגלילות ממילא הוא פונה.
מישהו יודע לגבי כמות הנוסעים ב249? האם האוטובוסים נוסעים בתפוסה מלאה, כפי שהייתי צופה שיקרה?
 

אורי404

New member
לפחות בחלק מהנסיעות הוא נוסע מלא

תודה על התיקון
בטעות סברתי שהחל מצומת מורשה הוא עושה מסלול זהה ל149 מבחינת תחנות הורדה.
אגב, אם הוא היה עוצר בכפר הירוק זה היה מוסיף לו מחלף אחד למסלול בלבד, בגלילות ממילא הוא פונה.
מישהו יודע לגבי כמות הנוסעים ב249? האם האוטובוסים נוסעים בתפוסה מלאה, כפי שהייתי צופה שיקרה?
לפחות בחלק מהנסיעות הוא נוסע מלא
בסביבות 07:00 מכיוון הוד השרון האוטובוסים מלאים בנוסעים.
 

amithi1

New member
אורי

לפחות בחלק מהנסיעות הוא נוסע מלא
בסביבות 07:00 מכיוון הוד השרון האוטובוסים מלאים בנוסעים.
אורי
מעניין גם מה קורה בנסיעות בשעות ה"שפל". לדעתי התדירות של הקו עדיין נמוכה מאד, ואני חושב שצריך לשפר אותה בכל שעות היום לפעם ב15-20 דקות. בגלל זה חשוב לי לדעת מה כמות הנוסעים בשעות יותר מאוחרות.
 

אורי404

New member
זה עדיף, ממה שהיה עד כה

אורי
מעניין גם מה קורה בנסיעות בשעות ה"שפל". לדעתי התדירות של הקו עדיין נמוכה מאד, ואני חושב שצריך לשפר אותה בכל שעות היום לפעם ב15-20 דקות. בגלל זה חשוב לי לדעת מה כמות הנוסעים בשעות יותר מאוחרות.
זה עדיף, ממה שהיה עד כה
אולי לא המצב האידיאלי, אבל עדיף ממה שהיה קודם לכן.
בשעות הבוקר אני נוסע בהוד השרון ובכביש 5, כך שאני רואה את 249 מלא בנוסעים. לא יודע מה קורה בשעות אחרות.
לצד זה אני מסכים עמך, עמית, שיש מקום להוסיף לקו נסיעות במשך היום וכן נסיעות מאוחרות יותר מכיוון תל אביב. גם בימי שישי הקו לא פועל ונראה, שיש מקום להפעילו בימי שישי.
ולגבי מוצאי שבת? גם קו 249 לא פועל. אולי יש מקום להפעיל את קו הלילה 231 במוצאי שבת, בשעות מוקדמות יותר. כך שתהיה אלטרנטיבה ל-247.
 

droriko

New member
אני לא מבין את זה

249 לא עוצר, לא בגלילות ולא בכפר הירוק.
המטרה בו הייתה שהוא יהיה קו מהיר, שלא עולה במחלפים אלא ממשיך ישר בלי עיכובים מיותרים.
אני לא מבין את זה
למה 149 כן עוצר ו-249 לא ? תסלחו , אבל זאת אפליה לכל דבר .
 

olli3

New member
מנהל
הרעיון מאחורי 249 היה קו סופר מהיר, לא?

אני לא מבין את זה
למה 149 כן עוצר ו-249 לא ? תסלחו , אבל זאת אפליה לכל דבר .
הרעיון מאחורי 249 היה קו סופר מהיר, לא?
אז איך הוא יכול להיות כזה אם הוא יעצור בכפר הירוק? בגלילות אני מסכים שזה מטופש שהוא לא עוצר ואם תשאל אותי אז גם במחנה גלילות.

אבל, אם תוסיף תחנות לקו, איזה סיבה יש לאנשים לעזוב את הרכב הפרטי? קו כזה מהיר עוד אין בין השרון לתל אביב ואם 149 יפעל כך, זה רק ישפר את השירות לנוסעים לתל אביב וממנה. אבל איך ישרתו את מחנה גלילות ומהכפר הירוק גם יש ביקוש...

אולי הפתרון הוא הפעלת חלופת קו מהיר יותר במסלול של 149 ללא עצירות על כביש 5.
 

droriko

New member
אז למה ש-149 לא יהיה מהיר

הרעיון מאחורי 249 היה קו סופר מהיר, לא?
אז איך הוא יכול להיות כזה אם הוא יעצור בכפר הירוק? בגלילות אני מסכים שזה מטופש שהוא לא עוצר ואם תשאל אותי אז גם במחנה גלילות.

אבל, אם תוסיף תחנות לקו, איזה סיבה יש לאנשים לעזוב את הרכב הפרטי? קו כזה מהיר עוד אין בין השרון לתל אביב ואם 149 יפעל כך, זה רק ישפר את השירות לנוסעים לתל אביב וממנה. אבל איך ישרתו את מחנה גלילות ומהכפר הירוק גם יש ביקוש...

אולי הפתרון הוא הפעלת חלופת קו מהיר יותר במסלול של 149 ללא עצירות על כביש 5.
אז למה ש-149 לא יהיה מהיר
האם תושבי הוד השרון הם במעמד אחר מתושבי כפר סבא?

למה בכלל צריך לעשות קו מכפר סבא לתל אביב שעובר בגלילות(??) שיפצלו אותו לשני קוים ,קו לחיילים עד גלילות , וקו ישיר לתל אביב דרך גשר אם המושבות . ושיעשו את זה עכשיו ולא יחכו עד הפעימה הרביעית או החמישית .
 

olli3

New member
מנהל
תושבי הוד השרון סבלו במשך המון המון זמן מתח"צ

אז למה ש-149 לא יהיה מהיר
האם תושבי הוד השרון הם במעמד אחר מתושבי כפר סבא?

למה בכלל צריך לעשות קו מכפר סבא לתל אביב שעובר בגלילות(??) שיפצלו אותו לשני קוים ,קו לחיילים עד גלילות , וקו ישיר לתל אביב דרך גשר אם המושבות . ושיעשו את זה עכשיו ולא יחכו עד הפעימה הרביעית או החמישית .
תושבי הוד השרון סבלו במשך המון המון זמן מתח"צ
גרועה לת"א.

אז עכשיו סוף סוף כששיפרו באמצעות 249, עשו אותו קו סופר מהיר.

כפר סבא במשך השנים זכתה לתח"צ דיי טובה יחסית להוד השרון (ביחס, לא בכלליות). עכשיו כל מה שנותר לשנות זה שתהיה חלופה מהירה של 149 שלא תעצור בגלילות והכפר הירוק.

ולמה צריך קו שיסע דרך כביש 5? כי מלבד גלילות יש את קרית לוינסקי, יש את דרך נמיר ויש את סמינר הקיבוצים, מכל אלו עולים ויורדים נוסעים. ביטול קו שיכנס לת"א מדרך נמיר, זה הרעה בשירות למי שצריך את דרך נמיר.
 

amithi1

New member
תחנה בכפר הירוק כמעט ולא מאריכה את הקו

תושבי הוד השרון סבלו במשך המון המון זמן מתח"צ
גרועה לת"א.

אז עכשיו סוף סוף כששיפרו באמצעות 249, עשו אותו קו סופר מהיר.

כפר סבא במשך השנים זכתה לתח"צ דיי טובה יחסית להוד השרון (ביחס, לא בכלליות). עכשיו כל מה שנותר לשנות זה שתהיה חלופה מהירה של 149 שלא תעצור בגלילות והכפר הירוק.

ולמה צריך קו שיסע דרך כביש 5? כי מלבד גלילות יש את קרית לוינסקי, יש את דרך נמיר ויש את סמינר הקיבוצים, מכל אלו עולים ויורדים נוסעים. ביטול קו שיכנס לת"א מדרך נמיר, זה הרעה בשירות למי שצריך את דרך נמיר.
תחנה בכפר הירוק כמעט ולא מאריכה את הקו
לעיתים קרובות (בעיקר בשעות השיא) התנועה מתחת לגשר הכפר הירוק זורמת באיטיות לעומת התנועה למעלה. לפעמים אני בעצמי עולה לגשר, עובר את הרמזור ויורד מהגשר, ועושה זאת במהירות גבוהה יותר מאשר מכונית שנוסעת מתחת לגשר. גם אם יוסיפו תחנה בכפר הירוק, זה יאריך את זמן הנסיעה בכדקה בערך. לא על זה ייפול הקו לת"א.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה