בקשר להיסטוריה מוגבר

sophie17

New member
בקשר להיסטוריה מוגבר

אני לומדת בכיתה י''א, השנה אני עושה את היחידה השניה בהסטוריה, מאוד הייתי רוצה להמשיך ל5 יחידות, אך אף תלמיד מהשכבה שלי לא מעוניין להמשיך ללמוד הסטוריה, רציתי לשאול אם יש איזושהי אפשרות לגשת ל5 יחידות? תודה מראש!! סופי.
 
תשאלי בתיכון שלך אבל כנראה שלא

אחרי שתהיה לך תעודת בגרות תוכלי ללמוד עצמאית כנבחנת משנה אבל תקווי שזה לא יגיע לכדי כך. אם את ממש מתעקשת נדמה לי שיש אפשרות להגיש עבודת גמר בהיסטוריה אבל זה שוב באישור בי"ס שלך ולדעתי כבר היית צריכה להתחיל את ההכנות לכך השנה.
 

sophie17

New member
ok

קראתי שאפשר להגיש את הבקשה עד 15 בספטמבר (לתלמידי כיתה י''ב), מה שאני לא יכולה להבין זה, כתבת ''אחרי שתהיה לך תעודת בגרות תוכלי ללמוד עצמאית כנבחנת משנה'', בשביל מה לחכות עד שאני אקבל תעודת בגרות? למה אני לא יכולה לגשת עכשיו? ויש לי בעיה רצינית עם הבית ספר, המנהלת תעשה הכל רק כדי לא לתת לי את האפשרות להיבחן (ובמקרה היא גם רכזת המקצוע), אוף!
 
תשובה

כתלמידת תיכון את צריכה לגשת עם ציון הגשה, וציון כזה לא יכול להינתן לך אם לא למדת היסטוריה בזמן הלימודים. אחרי שתקבלי תעודת בגרות יפתחו בפניך "פריבלגיות" שונות ביניהן אפשרות להיבחן במקצועות שלא נבחנת בהם כתיכוניסטית. עבודת גמר היא לא מחויבות שלדעתי מומלץ לך להסתבך בה, היא דורשת המון השקעה, לדעתי מעבר למורחב "רגיל" שנבחנים בו... אז תשקלי כמה באמת חשוב לך להרחיב הסטוריה..ואם יש לך זמן לזה. י"ב עמוסה במבחנים לא הייתי מסתבכת בזה אם לא "נפטרת" עדיין מאחד המקצועות הגדולים אנגלית או מתמטיקה ובמיוחד לא אם יש לך עוד מורחב.
 
למעלה