בקשר ללימודי תואר שני השנה

  • פותח הנושא mig76
  • פורסם בתאריך

mig76

New member
בקשר ללימודי תואר שני השנה

שלום לכולם, התקבלתי לתואר השני במידענות בבר-אילן, אבל אני עדיין לא בטוחה אם אני רוצה ללמוד את זה או לא. אני מחפשת בנרות לדבר עם מישהו שסיים את התואר. נורא נורא אשמח אם מישהו ישלח לי במסר שהוא מוכן להאיר קצת את עיני בנושא. שנית, מישהו יודע באילו ימים מתקיימים הלימודים השנה? שלישית - מכיוון שאין לי תואר ראשון בתחום, אצטרך לעשות כל מיני השלמות. מישהו יודע איך זה הולך? כבר שבוע שאני מנסה להשיג את המזכירות והם לא עונים.... נורא אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי כאן עם כמה תשובות.....תודה רבה!
 

abcd80

New member
הכל מפורט בידיעון שמצורף

לערכת הרישום. בעיקרון, מערכת השעות דיי מפוזרת על 3-4 ימים בשבוע. לרוב בשעות המאוחרות יותר של היום. אם את רוצה מידע מפורט יותר - תכנסי לאתר בר אילן ושם תחפשי את מחלקת לימודי מידע ותכנסי לשם ותלחצי על תוכנית לימודים. שם הכל מפורט - אילו קורסים צריך ללמוד. אם אין לך בכלל תואר ראשון בתחום, תצטרכי 13 ש"ש השלמה. כלומר, בערך 13 קורסים תצטרכי להשלים. כמעט כל הקורסים שנלמדים הם סמסטריאליים. אני גם רוצה ללמוד תואר שני במידענות (יש לי תואר ראשון במידענות כחוג משני) ושמעתי מכל מי שלמד/לומד תואר שני במידענות רק דברים טובים. לאיזו מגמה נרשמת?
 

chayahd99

New member
../images/Emo66.gif חופשה שנתית

כמדומני שבשבועיים הללו מתקיימת החופשה השנתית באוניברסיטה מה שאומר שרוב המשרדים סגורים. אני ממליצה לך לבדוק תאריכים מדויקים באתר האוניברסיטה ולנסות שוב את המזכירות בעוד כמה ימים.
בבירורים,
 
למעלה