בקשר לקווין לטיפה69 ומה שהלך פה העונה-לסיכום.

silkii

New member
בקשר לקווין לטיפה69 ומה שהלך פה העונה-לסיכום.

היי לכולם, נכנסתי רק בשביל לומר לסיום העונה שהלך פה די בזיון בשבועות האחרונים בגלל שהטרולית המדוברת נכנסה לפה. (היו פול קללות מריבות ועלבונות אישיים שהיא עוררה ,וכולם יודעים על מה אני מדברת ולא ניכנס לזה שוב לא להעכיר אוירה ) ,בכל אופן רציתי לומר שאישית זכיתי להתעלמות מהמנהלת לאחר שפניתי אליה פעמיים בקשר לבלגן.וזה למרות שחצי מהפורום בערך עזבו (לפחות כשאני ראיתי) בגלל הרפש שעלה כבר.. בקיצור הנקודה שלי היא שהיתה צריכה להיות התערבות מנהלת,והשגחה מה קורה במשך כל העונה פה,ולהרחיק אם צריך, ולהרגיש שיש מנהלת בכלל! לא יכול להיות שמנהלת נכנסת לכתוב הודעה אחת בבוקר וזהו לא טורחת בכלל לחזור ,ובכללי לא יכול להיות שמנהל לא טורח בכלל להיות נוכח או לקרוא בפורום שאותו הוא אמור לנהל.אני גם חושבת שזה מאד לא מכובד ולא ממלא את תפקיד המנהל שגולשים פונים אליו והוא לא טורח בכלל להגיב. כל ההודעות של לטיפה הועברו הלאה להנהלת הפורומים,כולל העניין של העדר מוחלט של ניהול שהיה העונה -שכן הובא לתשומת ליבי שהאחריות על מה שקרה היתה של המנהלת שלא תיפקדה.מציעה לנפגעי הגברת המדוברת נוספים(אלה שעוד קוראים פה..) לפנות גם כן ,כדי שזה לא יחזור על עצמו,ונאלץ להתמודד שוב עם עוד מעיין חודדה פה. בתקוה שבעונה הבאה אם תהיה כזו ישימו מנהל שאשכרה בעניין של לנהל,ולא יתנו פה עוד פעם הפקרות מוחלטת ,ואשה מבוגרת בת 40 שמתנהגת כמו אוטיסטית בת 15 (וסליחה על הביטוי )תתעלל באנשים ותצליח לגרש חצי מהגולשים. סורי על הפלשבק והכבדות,זה רק במחשבה איך לשפר לפעם הבאה למען כולנו:) בהצלחה לכל המתמודדים בגמר,ושכל החבר'ה פה יהנו מהצפיה!
 

BEAUTY האחת

New member
חבל ,סילקי

יש משהו בדברייך לגבי הניהול , היו ימים שהיה לי מאוד קשה להיות נוכחת עקב מחלה לא פשוטה שנחתה עלי . אך חבל שאת מציינת כי אני כותבת הודעה בבוקר ולא נמצאת בהמשך. זו טעות כי את לא יכולה לדעת כמה אני נכנסת ועוקבת . עניתי לאנשים בפרטי כמה שיכולתי עקב מחלתי. מחקתי וסדרתי עניינים ,שלחתי הודעות אזהרה ואף מחקתי תגובות לא נאותות. דווקא בזמן האחרון הפורום מתנהל על מי מנוחות. אל תשכחי שכל מנהלי הפורומים סך הכל מבצעים עבודתם בהתנדבות ויש להם גם עבודה ,משפחה,ילדים,וחיים.ומשתדלים להתנהל על הצד הטוב ביותר. שיהיה שבוע טוב ובהצלחה לכל הזמרים היום בגמר.
 
סילקי עם כל הכבוד לך, קווין לטיפה מדהימה

מצחיקה, משעגעת, מכניסה תוכן לפורום, אני נהנת ממנה מאוד מאוד. ואם למישהו זה מפריע, שלא יכנס להודעות של הקווין, ואני מבינה את ביוטי, היא היתה חולה ולא יכלה להיכנס לפורום, מקוה שעכשיו היא בריאה, והכל בסדר, אבל המלכה לטיפה מקסימה בעיניי. בוקר טוב לכולם ובהצלה לרוחמה, סימסנו החברים בפעם האחרונה היום לרוחמה כדי שתגיע כמה שיותר גבוה בגמר ולא משנה אם זה לא המקום הראשון, את הכבוד שלנו היא נתנה לנו, הגמר, אין יותר מכובד מזה. בהצלחה רוחמה, נשיקות קווין.
 
נשמה טהורה!

כבר אמרתי לך שאני אוהבת אותך...? חחחחחחחחחחחחחחחחח
ראית את התמונה המהממת של רוחמה מצילומים שהם עשו לפני כמה ימים (העליתי את זה להודעה של ביוטי שנעוצה בתחילת הדף). אני כל כך מתרגשת מהערב, מרגישה כמו לפני טסט, פסיכומטרי, בגרויות, חתונה + צירי לידה אממממממממממממממממממממממממממממממממממא!!! שיהיה יום מקסים, נגההההההההה'לה!
 
חחחחחחחחחחחחחח קווין את משהו משהו,

כמובן שהתמונה שהעלת מדהימה, גם אני והחברים שלי מתרגשים לקראת הגמר הגדול, יאללה שתגיע כבר השעה המיוחלת.
 
תיכף מישהי תרשום פה שאת ואני זה 2 ניקים של

אותו משתמש, ושאני מתכתבת עם עצמי...
יאללה שיגיע הגמר ושיעבור בשלום = ניצחון של רוחמה! אולי לעונה הבאה אני אצטרף לביוטי כמנהלת הפורום, יכול להיות נחמד!
 
../images/Emo256.gif../images/Emo156.gifזה מה שחסר לנו באמת../images/Emo153.gif../images/Emo191.gif

מנהלת כמוך שתבוא ותסיס ותדליק את כל הפורום ותזרע רעל בקרב הגולשים. בתור גולשת את בלתי נסבלת ואם אני הייתי המנהלת מזמן היית נחסמת, אבל אנלא ולכן אנחנו צריכים לסבול את קיומך לעוד יום (לפחות עד העונה הבאה).
 
מבטיחה להגיש מועמדותי לניהול הפורום הבא!

אם זה מה שירחיק גולשות כמוך וכמו חברותייך, שכשמישהו רושם דיעה מנוגדת לשלהן הן נתקפות היסטריה ויורקות את כל הגועל שלהן החוצה, אז זה כבר יהיה שווה! לא יודעת מה איתך, אבל אני ממש נהנית פה!
 
../images/Emo62.gifנגה

את דוגמה מצוינת לגולשת שהשתנתה מאז שלטיפה נכנסה. מאז כניסתה את התחלת להתכתב בצורה בלתי נאותה ופגעת בגולשים אחרים פעם אחר פעם וזה דבר שלא נהגת לעשות לפני בואה של לטיפה. זה מה שנקרא לחץ חברתי. לטיפה+את+עצבנית אש - 3 גולשות שעשו יד אחת לגרום לבלאגן בפורום ולהעכיר את האוירה ולעשות הכל כדי לפגוע. השתמשתן במילים קשות, פוגעות, נמוכות גם כלפי מתמודדים בהיכל (ובייחוד נגד מתמודדת ספציפית בשם אילנה אביטל) ואף בגולשים שמעריצים את אותם מתמודדים.
 
לגבי עניין ההתנדבות מצד מנהלי פורום..

כל הכבוד לכל מתנדב,אבל כשקיימת בעיה הנהלת הפורומים אמורה לתת לה מענה הולם. מודה שכרגע גם אני שוגה,כאשר אני כותבת כאן את הדברים ולא במסר.
הרבה בריאות
 

יונתנסקי

Well-known member
BEAUTY האחת והיקרה

אני מקווה שמבחינה בריאותית העל אצלך בסדר. אני יודעת כמה בעיות בריאות שלך ושל בן-משפחה יכולים להטריד אותך ולהוציא אותך מריכוז. בטוחתני שאת גם עושה את עבודתך נאמנה, ויכול להיות שהרבה "ליכלוך" טוטא מהפורום עקב התערבותך, ואנחנו אפילו לא יודעים עליהם., ועל כך תודה לך. ובכל זאת: לפני כמה ימים פניתי להנהלת הקהילות עם הודעה מצוטטת של אחד הגולשים כאן שבו הוא מאשים גולשת אחרת וכותב לה שבצבא היא שירתה כמזרון. ביקשתי לסלק את ההודעה. אחרי כמה ימים עברתי ובדקתי - ההודעה היתה עדיין באותו מקום אז כנראה שהמטאטא שלכם לא מספיק חזק.
 

BEAUTY האחת

New member
יונתנסקי שלחי לי במסר את הקישור

לתגובה המדוברת , אמחק במיידי לא מקובל ולא יהיו תגובות מזויעות כאלה .
 

יונתנסקי

Well-known member
שלחתי לך, אבל זה כבר מאוחר

זה היה ב- 9/7. תראי רק איך היא הגיבה לדברי אליך היום, ותסיקי מסקנות.
 
../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

מסכימה עם כל מה שכתבת. גם אני כתבתי לא פעם על גבי הפורום שהאוירה בו מתדרדרת מדחי אל דחי מאז כניסתה של גולשת ספציפית לפורום. גולשת זו עשתה כל שביכולתה לעורר ויכוחים אישיים עם כולם ואף להתסיס את הגולשים הותיקים יותר בפורום ונוצר מצב בלתי נסבל של בלאגן שהביא לאי נעימות להיות בכלל בפורום. בימים האחרונים אותה לטיפה לא הייתה נוכחת ובהחלט ניכר שהפורום חזר למקום יותר שפוי ורגוע. יש אנשים שניזונים ממלחמות ובלאגנים והתססות וחבל שמיעוט מאוד מצומצם של 2 גולשות גג פוגע בפורום כולו. גם אני פניתי לאפיקים אחרים והרגשתי שאין עם מי לדבר. חבל, שלא לוקחים בתשומת לב את מה שהגולשים אומרים ומקשיבים לתלונות האמיתיות שלהם. סה"כ זה נובע מדאגה ורצון טוב של להיות במקום שכיף להיות בו ולא להיות עסוקים במלחמות שיורדות לפסים אישיים ומכוערים. חבל שדווקא לקראת הסוף צריך להישאר בפינו טעם מר משהותנו כאן, כי הגלישה כאן כשהפורום רק נפתח ובהמשך הייתה נפלאה, נעימה וכיפית.
 
עמירו, אני זורמת, אני אוהבת אנשים מצחיקים

ומשעשעים, כולכם הייתן נגד קווין, אתן גוליית והיא דוד, הצטרפתי להגנתה. מה רע בזה? ולא איפכת לי מי שאומר שאני זה היא הוא היא זה ניקים אחרים, נגה זאת נגה, ואני כאן בשביל הכיף שלי, אני מכבדת כל אחת ואחד, ובהצלחה לרוחמה ולכולם הערב.
 
כל הכבוד לך סילקי!תומכת בתרבות

דיבור בפורום. מאז שלטיפה ניכנסה לפורום היא לא רק היכפישה מתמודדים אלה ניסתה לפגוע בתומכיה בשפה בלתי ניסבלת.אם נגה חברה לה זה כניראה מתוך אינטרס לתמיכה ברוחמה אולי .מה שבייש יותר שיש שחושבים שהיא מצחיקה, ורוחמה יכולה להתבייש בתומכות אלו.חבל שההנהלה היתה חסרה כאן!
 
למעלה