ברוך שפטרנו מעונשו של בן שבת!!!

ברוך שפטרנו מעונשו של בן שבת!!!../images/Emo39.gif

"בתי הקברות מלאים באנשים שחשבו שאי אפשר בלעדיהם" (ג´ורג´ קלאמאנסו) אני מאחל לבן שבת עד 120 - רחוק ממורי ומחנכי ישראל שיסתדרו היטב בלעדיו. ועכשיו, אני מקווה שמחנכי ומורי הדור, חברי הסתדרות המורים, יבחרו יו"ר אחר עם אישיות "מעט יותר מפותחת" ופחות נלעגת ומביישת מבן שבת. דמעות התנין של חלק מהמורות שנכחו באירוע ההתפטרות המתוקשר גרמו לי לבכות בכי מר על כך שמורות מסוג זה קיימות במערכת החינוך; או שישנה אפשרות שהבכי היה בכי של שמחה...מי ידע לב מורה עברייה... מנשה לוי - שבמקרה הציץ בפורום הזה - הציץ ונפגע לטובה!
 

ayly

New member
נכון וגם הרבה בושות

הגדולה ביותר אי התפטרותו לאלתר כאשר נחשד באמינות אותה אנו מנסים בכל דרך להקנות לדור הבא. ואוי לבושתנו גם אנו לא דרשנו זאת
 
המורה, דברייך גרמו לי לפרץ בכי נוסף

אולי תשכילי אותי בדברים שבן שבת עשה למען המורים?! דמותו הנלעגת ומעשיו המבישים גרמו לנזק אדיר לתדמית כל מורי ישראל. מצער שדווקא אדם כזה עמד בראש אירגון המורים הגדול בישראל שבו למעלה ממאה אלף מורים שלא השכילו לבחור באישיות ראוייה יותר.
 

שלךhamora

New member
מי היו המועמדים האחרים?

גד דיעי-ש"ס? אכן ראוי היה........................... אבל בן שבת אכן ידוע בהיותו"גנב סוסים" ,הודיע על הבחירות מעט זמן לפני כל התארגנות ראוייה,ויחד עם זאת שכחת ידידי שלכל מערכת בחירות צריך כסף,בפורום וואלה בזמנו דיברו על חנה להב שתלך להיות במקומו,היית מוכן לתרום ממעט כספך למען הרעיון? לאדם זה או אחר? האם המורים היו מוכנים לתרום? מי מהם? איך יכוליחם להגיע אל כל התורמים? תן לי עיצה ונשתמש בה,או כתוב לאחד מהמועמדים הראויים בעינייך את הצעתך,ואל תשכח לספר לנו על זה
 
אין לי מושג מי זה גד עידי או חנה לה

אינני חבר בהסתדרות המורים. לא הבנתי את הקטע של הכסף: מדבריך אני מבין שרק למועמדים עלובים יש כסף ואילו מועמדים ראויים סובלים מחסרון כיס כרוני. לא כתבתי את דבריי כיועץ פיננסי למועמדי בחירות או גניבות סוסים. "כאזרח מודאג" עצוב לי שמאה אלף מורים בישראל אינם מסוגלים להוציא מקרבם מועמד ראוי אחד לתפקיד כל כך חשוב כמו יו"ר הסתדרות המורים שייצג אותם בכבוד המגיע למורים העושים מלאכה כה חשובה תמורת משכורת כה עלובה.
 
למעלה