ברוכה הבאה מיכל עדן

דינוש

New member
ברוכה הבאה מיכל עדן

מיכל, אני חושבת שזה נפלא שאת משתתפת בפורום החשוב הזה. כל פמיניסטית, במיוחד כזו שפעילה כל כך בנושא הזה. ברוכה הבאה, דינוש
 
אכן ברוכה הבאה מיכל עדן !!!

מיכל מתחברת ברגעים אלו לפורום ומעיינת בשאלות ובתכנים. אנא ``התפקדו`` (מי כאן ?) והכניסו חופשי חופשי את שאלותיכן. חנה
 

טל קר

New member
אני כאן. קראתי את האתר ומאוד

התרשמתי, חשבתי שאני יודעת על מיכל עדן וגיליתי עוד דברים שאני לא יודעת. ומכאן השאלה: כיצד מגדילים את הניראות של פוליטיקאיות נשים? מה דעתך על השילוב של פוליטיקה מדינית ופוליטיקה פמיניסטית? איך משתלבת שתי הזהויות? מה דעתך על הצועדים בשחור במצעד הגאווה?
 
היי טל..

באתי להשתתף בדיון, והשארתי הודעה/שאלה (לפני בערך רבע שעה) הבעיה שאני לא רואה אותה. נראה לי שהיא מוקמה בטעות בדף מאד אחורי, כתגובה לכרמי - משהו... בבקשה תנסי לאתר אותה, ולמקם אותה כראוי. השאלה מופנית למ. עדן. תודה. בהתנדבות. מ``נשים בלבד``.
 

כרמית מ

New member
הי מיכל - נעים לפגוש אותך.

ראיתי באתר שלך שאת פועלת למען אפליה מתקנת למען נשים. אני אישית מתנגדת עקרונית לאפליה מתקנת מתוך חשש שתמיד נצטרך לעשות זאת ולא יהיה שינוי אמיתי ומערכתי שבו תיבחרנה נשים לתפקידים בלי מנגנון חיצוני. רציתי לשאול אם את רואה בפועל שהדבר אכן עובד - האם נשים מצליחות להתקדם הלאה בעזרת האפליה המתקנת ולהכניס עוד נשים מסביבתן (שאני מבינה היא אחת המטרות של האפליה המתקנת) או שהן נותרות ``בודדות בצמרת``?.
 
שלום לך.

אני רוצה לשאול אותך, כחברת מועצת עיריית ת``א, מה ניתן לעשות, ועדיין לא נעשה, לקידום הכרה של זוגות חד מיניים, כ``ידועים בציבור``, לכל הפחות, וכזוג נשוי, לכל עניין ודבר - הנוגע לזכויות אזרחיות. החל ממשכנתא, ועד זכויות ירושה, כבן/בת הזוג? תודה. בהתנדבות. מפורום ``נשים בלבד`` - יואל. (כלומר פורום הלסביות). לטל (וגם לחנה) מזל טוב ובהצלחה! מקוה שימצאו דרך להחזיר אתכן למשבצות החדשות של יואל-וואלה. יש פה סמיילים מוזרים במיוחד.
 

נעה גל

New member
לי יש שאלה למיכל קצת מכיוון אחר

ראיתי את האתר ואת פועלך בכל הנוגע ללסביות והומואים ואני חייבת להגיד שהתרשמתי מאוד. גם מהאתר וגם ממעשיך. יש לי שאלה, שאולי תראה לך מובנת מאליה, אבל אותי היא מטרידה: היה משפט באתר שלך בסגנון : ``... בהיותה הלסבית המוצהרת הראשונה בתפקיד..`` שהטריד אותי. יש לי חברים רבים שהם הומואים וקרובת משפחה שהיא לסבית, ומעולם לא הצלחתי להבין למה אדם שהחליט להיות פתוח לגבי אורחות חייו (וכך צריך להיות על פי אמונתי) צריך להציג את עצמו דבר ראשון כ``הומו`` או כ``לסבית``. נתקלתי ברבים שממש לא מסוגלים לנהל שיחה מבלי להכניס רמיזות בנושא. למה? למה זה חשוב לי? או יותר נכון, למה הם חושבים שזה חשוב לי? הרי זה לא מעניני מהן העדפות המיניות של אדם זה או אחר (אלא אם כן בחרתי להכנס איתו למערכת יחסים). אני יכולה להבין למה אדם שמחליט לחשוף את היותו גאה זקוק להגדרה הזו כחלק מהחשיפה. אבל אנשים ששנים חיים עם בני זוגם עדין ממשיכים להציג את הנטיות המיניות שלהם כחלק בלתי נפרד מהצגה ראשונית.
 
למעלה