ברוכה הבאה, ציקדה

ihtiyar

New member
ברוכה הבאה, ציקדה

כשהיא מגיחה מהנשל, הכנפיים עדיין קטנות ורכות, לא כשירות לתעופה.

 

ihtiyar

New member
עומדים על הנשל

נעזרים בכח המשיכה כדי לפרוש כנפיים עד שיתארכו ויתקשו

 
תמשיך להביא כאן תמונות נהדרות כמו שתמיד העלית לפורום צמחי בר

לי אין... אני רק מסריט והכל ילך לסרט רצוף וארוך אחד. בינתיים כלום: רק הכל (בבוא העת).
יש לך את חוף הים הכי יפה בארץ, אם צילמת או תצלם סרטני חוף, חלזונות ים, תולעים צינוריות
קווצי עור למיניהם, אצות בחוף ועל הסלעים וכל מה שעולה על דעתך - זה יהיה נפלא לראות כאן!
 

ihtiyar

New member
שוב תודה לך, דורון. הפסקתי להיות פעיל ב"תפוז"

בעיקר בגלל מתקפת הפרסומות האינסופית שנחשפים אליה בכל כניסה ל-
.
לכל שרת באינטרנט שמורה הזכות להרחיק גולשים, כמובן.

ניפרד עם חבר'ה מקורסיקה: כחליל, לטאה ו-






 
חבל מאוד. ההפסד כולו שלנו. אני יכול להבין אותך בדיוק

כיוצר סרטים, מחרידה אותי הפלישה הנוראית והמזהמת ממש לשטח מסך הטלויזיה למשל (מקבילה להתקפת הפירסומות באינטרנט כמו במשחק פקמן העתיק): תשים לב שאין למעשה אף ערוץ טלויזיה, גם בעולם, ששטח המסך שלו נקי לגמרי ורואים בו רק את הסרט המשודר. בהתחלה זה היה "רק" סמל הערוץ בקטן למעלה באחת הפינות. אח"כ - ובהשראת הטלויזיה העיראקית של סדאם חוסיין במלחמת המפרץ, התחילו להופיע למטה עידכוני חדשות רצופים במין רצועה תחתית עם מילים שלא מפסיקות לרוץ . הנגע הממאיר הזה עבר לטלויזיה הרומנית, הטורקית, לבי.בי.סי. ועוד. עכשיו יש תרגום עברי לכל כתבה (בעברית!) בחדשות, זלג גם לכל תוכנית טלויזיה כמעט. האיש או האישה בעיגול הקטן לחרשים כבר כמעט נעלמו. ועוד מיני זיהומי-שטח-תמונה: כותרות תקצירי נאום, שם הדובר, פרסומות קופצות באמצע תוכנית בחלק העליון הפנוי לתוכנית שתשודר מיד / מחר ואולי שכחתי עוד. ממש מייאש! מזהמים לנו את איכות החיים הנקייה והפשוטה שהייתה פעם ואיפשרה לנו ליהנות מיצירה כמו שהיא - ובשלמותה!!! עוד דוגמא מהרדיו בשישי ושבת - פתאום התחילו פרסומות וקדימונים ביום הכי רגוע שבו תמיד היה כיף כל כך גדול להקשיב לתוכניות נטו - שהתחילו אחרי החדשות והסתיימו לפני הבאות עם מעבר מוזיקה עד למהדורה הבאה. כיום אין מנוחה מפרסומות מעצבנות גם בשבת. כך בגלל תאוות עשיית ממון בכל שניה פנויה אנחנו חשופים לזיהומים האלה בכל רגע.
וזה מוריד לנו משמעותית את איכות חיינו. כל מה שאתה רוצה זה לברוח מהכל ולזעוק עד השמיים - די!!!!!
אבל אל תיפול רוחך: לדעתי יצרת עד היום המון תמונות נהדרות ועתירות יופי - אם לא היה יקר כל כךהייתי מציע לך להוציא ספרי תמונות.
אולי יום אחד תעשה תערוכת צילומי טבע עם הגדלות מרשימות באיזו גלריה או אולם אחר שבו הרבה אנשים אוהבי אומנות יזכו לראות את אומנותך באופן נקי ובלתי אמצעי. תתפלא עד כמה אנשים זקוקים ליצירות כאלו שנובעות מאהבה עמוקה לטבע כמזון לנשמה. חומר למחשבה.
 

xfwind

New member
מדהים


משום מה לא שמעתי בארץ ציקדות מחרישות אוזניים...

 
למעלה