ברוכים הבאים למגזרת האמת הבלתי תלויה בכבלים

ברוכים הבאים למגזרת האמת הבלתי תלויה בכבלים

כולכם מוזמנים, להתנות אהבים במילים, לפשט את המכאובים ואת הבגדים, של הרוצים, ההסכמים, להפוך אותנו לחוטאים. למי יש שאלות בנוגע לסורגים וקולות?
 
ברוך הנמצא

שלום, אני סגולית ויש לי מרירות. חוץ מזה רציתי לפרוק את האוטו ולדבר עם זרים אבל אין לי אוטו. בכל מקרה, אם אתה מדבר על קולה אז זה ככה אומרים "תחת" בשפה של הארגנטינאים. ואם אתה רוצה לשאול שאלות על התחת שלי אז פשוט תשאל. אני ממליצה לך לעשות רשימה מסודרת.
 
אם אתה רוצה תקשורי אור מהתחת אתה מוזמן

לשאול שאלות. רק תעשה רשימה מסודרת.
 
תקשורי אור ארגנטינאים מה"תחת", ברשותך.

למרות מגמת ההשתנות, איך ייצא אדם מבור תחתית אפל? כאשר חוטאים כנגד החיים האחת, נולדים, האם אורות העפיפון המרחף כבים או רק אורם נחלש? מתי הרגש ההפכפך יגשים מהותו ביחס להגדלת מודעותו של היצור האנושי? והאם מים משומשים גם להגיינה?, הכוונה למים חיים, כמובן.
 
תתחבר לעצמך

ש:למרות מגמת ההשתנות, איך ייצא אדם מבור תחתית אפל? ת: בור תחתית אפל הרבה פחות טוב "משתי אבעות מצידו" או מ"דור מזוין". או תשובה חלופית הוא פשוט גמר. ש: כאשר חוטאים כנגד החיים האחת, נולדים, האם אורות העפיפון המרחף כבים או רק אורם נחלש? ת: זה תלוי כמה אצבעות מצידו ש: מתי הרגש ההפכפך יגשים מהותו ביחס להגדלת מודעותו של היצור האנושי? ת: זה כמו, מתי הזין ההפכך יגשים מהותו ביחס להגדלת החזה של הייצורה האנושית? או תשובה חלופית יש לי גם בכתום את אתה רוצה. ש:האם מים משומשים גם להגיינה?, הכוונה למים חיים, כמובן. ת: בפורטוגל אולי.
 
אני שמח שנכנסתי לפורום הזה.

האם יש מקום שאליו ניתן להפנות אנשים ללמוד את תקשורי העור מהתחת?
 
שלום סגולית.

אנסה לשזור (סוג של טיפוס - השוזר, לפי הטקסטים) מעט מתיקות אך לא טיפשות. לפי כתב ידך ניתן לראות שיש בך את מגמת ההשתנות. (רצוי לכבס אחרי - יענו לשזור שחזורים). פריקת אוטו היא כנגד ה"חוקים", אך המודעות גדלה - וזוהי משמעותינו והצדקתנו כיצורים (בני אדם) עם גוף פיזי. (מתוך אפוריזם נודע). מתוך ראייתי ממליץ בחום לפרוק את כל המכונות ואת האוטומטיים שצברת. זה לא עולה הרבה אך המחיר מורגש ככבד. ולגבי קול ה', ברשותך, רשימה: - האם ערמומיות שווה לערך לחלקלקות? - כמה פעמים בשנה הנך שוברת שתיקה? - מי הוא המוציא לפועל בעולמו הנשגב של "נעים וחמים"/המקום שבו מתגורר גם האלוהים?
 
אוקי, אני לא מבינה איך זה קשור לתחת

אבל אשתדל לענות על שאלותיך כמיטב הנבתי: 1. לא. 2. אני לא שוברת שתיקה. כמו שאתה לא שוזר בעודך מתקלח, אחרת בטעות ישזר לך הזין. 3. תלוי מי האקטיבי ומי הפאסיבי. תראה, אני מרגישה שלא ירדת לסוף דעתי.
 
למעלה