ברוכים הבאים לפורום הורות טבעית

אמארונה

New member
ברוכים הבאים לפורום הורות טבעית

הפורום הוא המשך ישיר לקומונת הורות טבעית שבה העשרנו זה את זה בתכנים הנוגעים לגידול ילדינו מתוך השקפת עולמנו המכבדת את הטבע. ציטוט חלקי ממכתב הפתיחה על מהות הפורום: "...הגוף שלנו והאדמה שעליה אנו חיים הם תוצר של תהליך התפתחותי של מיליוני שנים. הם מכילים חוכמה עצומה וגדולה לאין ערוך מהחוכמה שהצלחנו לצבור על ידי השכל והטכנולוגיה שלנו במאתיים השנים האחרונות. עם צבירת הידע המודרני מצאנו את עצמנו מאבדים ידע עתיק יומין אשר טמון ביכולת שלנו להקשיב לעצמנו ולסובב אותנו. לידע ולטכנולוגיה המודרניים יתרונות עצומים, אולם השימוש המופרז שלנו בהם והפנייה לאנשי הטכנולוגיה והמסחר בכל בעיה או צורך, קטנים ככל שיהיו, יוצרים מסך של ערפל שמקשה עלינו להקשיב לכוחות הפנימיים שטמונים בנו. ההורות שלנו מעצבת את פני הדור הבא. אנו מעניקים לילדינו יותר מאשר מזון, מחסה ואהבה. אנו מעניקים להם צורת הסתכלות אשר תשפיע על הדרך בה הם יתמודדו עם אתגרי החיים. הורות טבעית היא הנסיון להציג בפני ילדינו את יתרונות התרבות שלנו והעושר שלה, מבלי שיאבדו את העושר ואת הכוחות שאיתם הם הגיעו..."
שיהיה לכולנו המשך פורה ושופע בשמחה והצלחה
 

פנינצה

New member
מזל טוב ואנשאללה נדע לגדל ולחנך את

ילדנו עם המון אהבה, שמחה ואושר אך בעיקר נדע להקשיב לצרכיהם היחודיים
 

einatgross1

New member
מזל טוב להולדת הפורום../images/Emo171.gif../images/Emo172.gif

ואבתי את הציטוט של אלברט אינשטיין בחתימה שלך.האם אתה ואלברט מרשים להשתמש בו
 

ayala26

New member
סוף סוף! ועכשיו אציג את עצמי גם

היי, ביום שני הגעתי לקומונה במקרה בדיוק בזמן כדי לקרוא את ההודעה המשמחת שנפתח פורום הורות טבעית. לפני כחצי שנה הפכתי לאם והיה חסר לי פורום שעוסק בדיוק בדברים שכתבת (דברי הפתיחה של הקומונה). אשמח להשתתף בפורום החדש ולכן אציג את עצמי: שמי איילה, בת 29, מתגוררת עם בן זוגי בהולנד במשפחה חסרת-דת, מתום חופשת הלידה עובדת במשרה חלקית כמתכנת אתרי אינטרנט ובמשרה מלאה כאמא לדנזל בן חצי שנה - תינוק שלם ומושלם, מתנסה בללא-חיתולים, מקווה להצליח להעניק לבני את האהבה לטבע, לבעלי החיים, לאומנות ולמוסיקה.
 

אמארונה

New member
ברוכה הבאה איילה

ללא ספק יהיה מעניין לשמוע על חווית ההורות בהולנד. את יכולה לפרט קצת לגבי ההתנסות שלך ב"ללא חיתולים"?
 

ayala26

New member
תודה על קבלת הפנים

כשדנזל היה בן שבוע התחלתי עם עקרונות השיטה שקראתי באינטרנט לא באופן לחוץ ואינטנסיבי בלי חיתולים בכלל כי הוא נולד בחורף ומכיוון שהשירותים אצלנו בקומה השניה בבית, זה לא פשוט להספיק להגיע איתו כל פעם. אז הוא כן עם חיתול רוב הזמן ואני מנסה לקרוא את הסימנים בזמן. הוא גם הולך למעון 3 ימים בשבוע והם אמרו לי שהם לא עוסקים בגמילה של כאלו קטנים, אני מקווה שכשהוא יתחיל ללכת או לפחות לעמוד ולהצביע לכיוון השירותים הם יסכימו לשתף פעולה. זה משתפר מיום ליום - קודם כל הוא יבש לגמרי בלילה. הוא מתעורר לפעמים אז אנחנו הולכים לשירותים והוא חוזר לישון אחר כך (בהתחלה פחדתי שאני מעירה אותו) קקי הוא לא עושה בכלל בחיתול - בדרך כלל הוא עושה פעם אחת ביום אחרי ארוחת בוקר ואז אפילו במעון הוא לא צריך אבל בפעם האחרונה שאיחרתי להגיע הביתה ברח לו.. כתבתי על כך בבלוג שלי. שמתי לב בזמן האחרון ש - או שהוא מסמן יותר ברור או שאני קוראת אותו יותר ברור כי מצליח לי יותר ויותר פעמים לא לפספס ולהגיע איתו בזמן לשירותים אבל אני לא רוצה שכל היום יסבוב סביב הלחץ שלי לא לפספס ולקלוט בזמן בגלל זה אני כן מחתלת רוב הזמן בשביל שזה יבוא בטבעיות ובאמת זה כך. מאוד מספק כשזה מצליח.
 

tookmy

New member
זה באמת לא פשוט

אנחנו עינו כמה חודשים עד שהשתנו כל מיני דברים והפסקנו, אחר כך המשכתי הרבה זמן הציע לה בין החתלות והיא שיתפה פעולה יפה. לפני כחודשיים היא הפסיקה לשתף פעולה וזה רק עיצבן אותה ואני מרגישה שזה הלך לה לאיבוד בגיל המופלג של כמעט שנה. כל כך חבל לי, אבל כרגע אני לא מנסה שוב בינתיים, מכל מיני סיבות, כי זה באמת מתיש אותי... מאחלת לך שיצליח לכם.
 

ayala26

New member
../images/Emo24.gif

טוב לראותך כאן. אנחנו כבר כמעט לא נפגשות
 

liza26

New member
מזל טוב לפתיחת הפורום

אני אציץ גם בקומונה כי הנושא נשמע ממש מעניין אני ליזה , בת 30 אוטוטו, אמא ללירון בת שנתיים וקצת ואשמח להצטרף להשתתף ולשתף, לעזור ולהעזר
 

ק י ק ה

New member
מזל טוב גדול ../images/Emo65.gif

שמי ליאת אמא לילדה בת 7 אשמח להשתתף
 

קלנדיה

New member
איזה יופי של פורום, מזל טוב ובהצלחה

אני אפרת בת 27 ואני אומנם עדיין לא אמא אבל בקרוב עוד 5 חודשים... וכבר מתחילה להתעניין בכל מה שקשור בהורות טבעית. אני בטוחה שאמצא כאן המון דברים ונושאים מעניינים. חג שמח לכל חברי הפורום
 

Manty

New member
גם אני מצטרפת ../images/Emo140.gif

לא בטוחה לגבי ההגדרה של אמהות טבעית ואם אני בדיוק מתאימה, אך בנתיים מרגיש לי פה נכון
 
למעלה