ברוכים הבאים לפורום הכי "כתום" בפרדס !

Shiri from the block

Active member
 
עונה:)

הדמות האהובה עלי? נראה לי שבנט\דיה או רד
הדמות השנואה עליי-טאקי (הדתייה השמרנית)
היזה סצנה אהבתי במיוחד?-הסצנה שיש פלאשבאק לעבר של קלודט ורואים על מה היא יושבת בכלא. *נזהרת מספויילרים*

הייתי רוצה לראות דיונים מעניינים בפורום,אולי אפילו משחקים ובעיקר שירשורים ארוכים, עברו לפחות 5 שנים מאז שגלשתי בתפוז, ובעבר הייתי משתמשת די כבדה, בניק אחר :)
חג שמח ובהצלחה לפורום
 

Alex Burgess

New member
על הפלאשבקים:

ברור לגמרי שזה לקוח מאוז, אבל כאן עושים את זה יותר מעניין. יש מבט מעמיק יותר לחייהן של האסירות ולא רק לפשעים שלהן. כל הקטעים האלה מאוד מעניינים.
 

Alex Burgess

New member
יש לי דמות אהובה מפתיעה קצת.

פורנסטאש! כן, אני יודע, הוא אמור להיות הדמות הכי שנואה בערך. קודם כל, אני אוהב את השחקן הזה עוד מהסמויה. שנית, זאת אולי הדמות הכי קיצונית בסדרה והיא מאוד מצחיקה.

פייפר מאוד מעצבנת, אבל הילי הוא בהחלט הדמות שהכי לא מעוררת אמפתיה.


אחד הדברים שאני הכי אוהב בסדרה הזאת הוא שהיא מהווה הזדמנות אדירה עבור כל השחקניות "הדחויות" בביזנס להפגין את כשרונן. אין ספק שהן נתקלות בהרבה קשיים בגלל המראה שלהן במקומות אחרים, אבל השחקניות האלה מאוד מוכשרות וכיף לראות אותן מצליחות.
 

C l u e

New member
הילי לדעתי הוא דמות מאד חשובה.

(
למי שנמצאת בתחילת הסדרה לגבי הדמויות של הילי ופייפר)





גם בנו אותה טוב, כך שבהתחלה הוא ייחשב למושיע של פייפר, סוג של קלישאה למדריך או מלאך שומר, ולאט לאט הורסים את הרושם הזה ומראים כמה הוא גזעני והומופוב, עד שבסוף הילי בגדול אחראי לכל הדברים הרעים שקורים לפייפר- הוא אחראי לכך שהיא תגיע לצוללת, הוא לא נותן לה להתחתן עם בן הזוג שלה, הוא לא מגן עליה מפני דוגט.
הדמות הזאת לגמרי מגלמת את העיקרון של כבדהו וחשדהו. לא כל מי שנראה כאילו הוא הולך להציל אותנו באמת יהיה המושיע, יכול להיות שהוא זה שיהיה אחראי דווקא לסבל שלנו.
 

LeAnnDylan

Well-known member
נחמד שיש פורום

לא שלא הזלנו ריר על אלכס בכל פורום אפשרי עד עכשיו בכל מקרה אבל לפחות כאן זה המקום המתאים לעשות את זה בלי אייקונים של

למרות שבהתחשב בתכנים של חלק מההודעות ההן אני לא בטוחה שגם כאן אפשר לפרסם אותן בלי האייקון הזה


בכל מקרה לעניינו-
דמות האהובה - טוב זה קל- פייפר ואלכס. אבל ביחד! חוץ מהן אני אוהבת את פולי (החברה של פייפס מהאזרחות, היא ממורמרת כמו שאני אוהבת!), ניקי, טייסטי והטרנסג'נדרית.
דמויות שנואות - בערך כל השאר אבל במיוחד קרייזי אייז ונערת הג'יזס שעושות לי סיוטים בלילה


פרק/סצנה שאהבתי במיוחד - פרק 9, עד אז הסדרה הייתה די סתם והלכה סחור סחור, מאז הסצינה של הפרק- שמי שהגיע לפרק אני מניחה שיודע על איזה סצינה מדובר- הכל השתפר


מה הייתי רוצה לראות בפורום? אנלאדעת! אני לא טיפוס של משחקים וכאלה אז פשוט דיונים על הפרקים והרבה הזלות ריר כדי שארגיש בבית
 

LeAnnDylan

Well-known member
מאיזה זווית בדיוק?

בשבילי היא הפכה להיות התאומה השרופה של מיילי סיירוס ב-VMA
 

Alex Burgess

New member
לגבי דוגט, הנוצריה המשוגעת.

כמובן שהיא שנואה על הרבה, אבל אני חייב לציין לטובה את השחקנית שעושה עבודה מדהימה, לטעמי.

הכרתי אותה לראשונה ב-8 מייל (היא שיחקה את האקסית של אמינם), אבל מה שיותר הרשים אותי זה השיר הזה שהיה בפסקול:
http://www.youtube.com/watch?v=DavHPP49UPU
יש להם (בומקאט = היא ואחיה) עוד כמה שירים נחמדים. בחורה מוכשרת.
 

C l u e

New member
דוגט היא דמות גאונית עם ליהוק גאוני.

(
לסוף העונה)






מההתחלה היה ברור לי שהיא הולכת להיות מאד מאד משמעותית לעלילה. אהבתי גם את הפלשבקים שלה- האגו טריפ שהיא חטפה כשכל הנוצרים הפסיכים באו לתמוך בה במשפט, עצם השימוש הציני בדת כדי לטעון טענה משפטית ולהוריד מהעונש, ואיך שזה השפיע עליה והפך בחורה חילונית ווייט טראש לנוצריה אדוקה ופסיכית- גאוני!!!
את סוף הסדרה באופן כללי פחות אהבתי, מעניין אם היא תשרוד את התקרית או תמות.
 

מנומשת27

New member


לא אהבתי את הסיום, מכמה טעמים.

- עם כל המופרעות שלה, אני לא חושבת שדוגט הייתה בוחרת לרצוח את פייפר כתגובה על חוסר הנכונות שלה לחזור בתשובה. ההחלטה להרוג את פייפר מוגזמת לטעמי. בעיני, זו בחירה תסריטאית, לא פעולה שמשתמעת מההיגיון הפנימי של הדמות.
- כיוון שהבחירה לא מגיעה מהדמות (דוגט) עצמה, אלא מהתסריטאים, נשאלת השאלה למה לערב את פייפר בתקרית אלימה? התשובה משתמעת כאן. כדי שניתן יהיה להאריך את השהות שלה בכלא.
- פייפר משמשת מלכתחילה על תקן של צופה מהצד: האדם הנורמטיבי, הצופה הנורמטיבית, שנכנסת לכלא ל15 חודשים רק על מנת לעוף משם ברגע שתקופת המאסר תסתיים. ההפרדה הזו - עד כמה שמתחוור לנו שהיא מלאכותית - בין פייפר לאסירות האחרות, היא מה שמגדיר את פייפר כדמות.

אז אני מניחה שאם אני רוצה לתת קרדיט לסדרה, עלי להניח שהדמויות מסוגלות להתפתח מעבר לסטריאוטיפ הראשוני שבו יצקו אותן ויאדה יאדה יאדה. אבל... לאן כבר אפשר לדרדר את פייפר והאם באמת מתחשק לכן לראות אותה חווה משבר אישיות כתוצאה מההבנה שהיא כבר לא בחורה נורמטיבית שמעדה לפשע במקרה, אלא פושעת מועדת? כי לי, כאילו, so not.
 
למעלה