ברוכים הבאים לפורום חדש

ברוכים הבאים לפורום חדש

אני מברכת אותכם לרגל פתיחת פורום חדש, אשר - אני מקווה - יעשיר את הידע והמודעות לתחום חשוב זה, אשר הגילוי המוקדם הנו חלק מרכזי בו. אשמח לעמוד לרשותכם בכל הנוגע לתחום זה. בברכה, ד"ר ליזי פיירמן מנהלת הפורום
 
שאלה/ות על המחלה../images/Emo35.gif

אבי חלה במחלה שנקראת "אפיזמה", לאחרונה מצבו החמיר והוא נזקק לחמצן. האם יש טיפול נוסף שאפשר לתת לו? האם את מכירה פרופסור שאפשר להתייעץ איתו בתחום הזה? האם יש מרפאה או בית-חולים שמתמחה בתחום הזה? תודה מראש.
 
אמפיזמה.

אמפיזמה זו מחלה שיכולה גם להגרם ממחסר באנזים - אלפא אחד אנטי טריפסין-כך שרצוי מאד לבדוק את רמת האנזים בדם של האבא. אם זה מחסור אנזימתי - יש תרופה חדשה בעולם - שעומדת להכנס גם בארץ שיכול לעכב החמרה נוספת. אנחנו לא מבצעים את הבדיקה אך זה ניתן לעשות בכל קופת חולים. שם הבדיקה = alpha 1 anti trypsin עם התשובה ניתן לפנות למכון שלנו - אם יש חסר של אנזים - נוכל להמשיך את הבירור.
 
עוד שאלה בבקשה

אבי סובל המהמחלה בעקבות עישון כבד, לאורך שנים. האם טיפול בלבד יכול לעזור? (עד עכשיו לא עזר כלום). האם יש צורך בהשתלת ריאה? המלצת על המכון שלכם, איזה מכון? היכן אתם ממוקמים? עם מי עוד אפשר להתייעץ? תודה רבה
 
אמפיזמה המשך

אני מבינה שאביך סובל ממחלה מתקדמת - בקשר להשתלה תלוי בהרבה גורמים כמו גיל ומצב קליני אשר יאפשר לו לעמוד בהשתלה. אנחנו ממקומים במכון ריאות ואלרגיה ב"ח איכילוב רח' ויצמן 6 תל אביב.
 
למעלה