ברוכים הבאים לפורום לגליזציה

mtg2008

New member
ברוכים הבאים לפורום לגליזציה

שלום לכם חברים

קיימת בארץ ובעולם כולו אוכלוסיה גדולה מאוד הנוהגת לעשן מריחואנה.

המריחואנה הייתה חוקית בעולם משך אלפי שנים עד שנות השלושים של המאה הקודמת, אז, יצרני התרופות והסיבים הסינטטיים פעלו להוציא את המריחואנה מחוץ לחוק, היות והם שיווקו מוצרים שהמריחואנה היוותה להם תחרות של ממש...

מזה שנים פועלות תנועות הדוגלות בלגליזציה של צמח הקנאביס בעולם כולו, וכעת גם אצלנו בישראל. אנו, שנחשבים למובילים בתחום הקנביס בעולם, בזכות מחקריו פורצי הדרך של פרופ' משולם בתחום וכן בתחום השימוש הרפואי בקנביס.

ואכן, כיום חוקרים מדעיים מובילים רבים מכירים בכך שהקנביס אינו מזיק ואינו מסוכן כלל כפי שכה התאמצו להציג אותו אינטרסנטים שונים. ויותר מכך - חוקרים מגלים שימושים רפואיים לקנביס חדשות לבקרים. כיום מטופלים אלפי אנשים בישראל בקנביס רפואי בחסות משרד הבריאות!

היתרונות בלגליזציה של המריחואנה רבים. נתחיל בכך שרק באמצעות ליגליזציה תתאפשר מלחמה אמיתית בסמים האמיתיים. מאות אלפים של מעשני קנביס חיים בישראל. היועץ המשפטי הבין כבר בשנת 2003 כי לא ניתן להאשים את כולם בעבירה על החוק, ולפיכך, קבע כי מי שהינו אדם נורמטיבי ללא עבר פלילי, שנתפס בעבירות הקשורות לשימוש עצמי בקנאביס, לא יוגש נגדו כתב אישום.

ולא לשכוח! -מדובר בעבירה שהעונש שלה על-פי דין - 3 שנות מאסר. למותר לאמר כי לא מדובר במצב משפטי תקין. מובן שכיום משאבים רבים מופנים למלחמה בקנאביס, על חשבון מטרות אחרות, חשובות בהרבה, של כוחות אכיפת החוק.

במדינות מערביות רבות אנו עדים למדיניות מתירנית יותר בקשר לשימוש במריחואנה: מותר לשאת מריחואנה בכמות קטנה לשימוש עצמי. לעתים העבירה היא מנהלית ומוטל קנס בגינה. בצ'כיה הגדילו לעשות עת התירו לכל אדם לגדל חמישה שתילי קנביס בביתו.

אבסורד גדול הוא כי מריחואנה, שאינה מסוכנת כמעט כלל (אין אף לא מקרה מתועד אחד של אדם שמת בעקבות שימוש במריחואנה), והמלחמה בה מלחמת חורמה היא, בעוד שאלכוהול וטבק, מהם מתים מאות אלפי בני אדם בכל שנה ברחבי העולם (!), נמכרים בכל פינת רחוב.

אנו כולנו ערים לבעית האלימות בחברה הישראלית. כל עוד הקנאביס אינו חוקי ואינו בנמצא, יש צריכה מוגברת של אלכוהול וכך פגיעה חמורה בביטחון האישי של כל אחד ואחד מאיתנו.

טוענים כי הקנאביס הינו 'סם שער' המוביל לשימוש בסמים קשים - טענה זו נכונה בשל העובדה כי כיום נאלץ משתמש בקנאביס להשיג את החומר מקרב עבריינים.

המדיניות הנוכחית הינה מדיניות שגויה הגורמת לנזקים חמורים במישורים רבים. לראיה, חברי כנסת, אנשי מדע ורוח רבים הינם בין התומכים בלגליזציה.

נציין גם את הטיעון העיקרי אולי לטעמי: האיסור הנוכחי מהווה חדירה בוטה לתחום הפרט תוך הפרה של זכויות יסוד.

בצריכה של תרופות, שכה מקובלת בחברה בה אנו חיים, טמונות סכנות של ממש ותופעות לוואי מזיקות. נדמה כי כל עוד קיים גוף כלכלי המרוויח ממוצר מסויים, הדבר זוכה לעידוד הרשויות. ויודגש - ידוע היום ויעידו על כך מומחים רבים, כי קנביס יכול להחליף תרופות רבות, יקרות ומזיקות.

לאור כל האמור לעיל, ברי כי מדובר במטרה ראויה שאם תושג ינבע מכך טוב רב, ובין היתר:
- ארגוני הפשיעה יחלשו.
- צריכת האלכוהול תרד.
- המשטרה תתעל את משאביה באופן אפקטיבי יותר למלחמה בפשיעה.
- המדינה תהנה מהכנסות משמעותיות שכיום מוצאות את דרכן לארגוני פשיעה וטרור.

נזכיר ניסיון העבר הכושל למנוע אלכוהול מאזרחי ארה''ב - בתקופת האיסור שגשגו ארגוני הפשיעה ועלה שיעור צריכת האלכוהול.

האם אין אנו חברה שלמדה מניסיון העבר?

מדי יום נעלה לכאן כתבות, שאלות ותהיות...
נשמח לשיתוף פעולה

 
שלום שלום ברוכים הבאים וברוכים הנמצאים

ילד קטן סובל מאסטמה, חי "הודות" לונטולין אינלציה משאפים. חי ומקלל את אלוהים: "מה זה? זה חיים זה? בשביל מה אתה נותן לי לחיות? לעזאזאל האינלציה הזו, אילולא היא לא הייתי כלל חי, ואני כבר מעדיף, אני מצטער שהמציאו אותה. לפחות ניסו לעשות משהו עבורי, אתה מה עשית? כלום!!! בגללך אני סובל בצורה כזו..."

FASTFORWARD 15 YEARS LATER

אלוהים בסדר גמור מסתבר, הוא להפתעתי, דווקא כן נתן לי תרופה שאוכל לחיות בכבוד... אלא שאלו שאמונים על בריאותי החליטו שלא מגיע לי. הגיע לי לסבול, לעבור יסורי תופת עוד בחיי, אולי להתרגל למה שמצפה לי אני לא יודע, אני רק יודע שיש שם בחוץ תרופה טבעית [טבעית - לא עולה כסף ואפשר לגדל אותה בחצר רחמנא ליצלן].

'התרופה' הזו מסתבר הינה חלק טבעי באבולוציה. לכל הגופים מרמת רכיכה ועד בן אדם יש מערכת שנועדה לקלוט את החומרים האקטיביים של הצמח. ה'תרופה' הזו כל כך טבעית לגופנו שלמעשה הישיבה הראשונה, אתם ודאי לא זוכרים אותה, עשינו לא בצבא, לא גם לא בתיכון, ואפילו לא ביסודי... הישיבה הראשונה קרתה כבר בהנקה הראשונה שהפרישה לגופינו חומרים אקטיביים הזהים ל-THC במטרה לעודד את הרעב שלנו ולבקש מאמא אוכל כדי שלא נמות. כל כך טבעי הוא הצמח לגופו של האדם. הרעיון לקרוא לצמח הזה תרופה הוא פשע כמו לקרוא לו סם.

האם הבשילו התנאים ללגלזיציה? נראה שחוץ מהחברלך שמה למעלה שיושבים במגדלי השן שלהם ומדשנים את עצמם לדעת אנחנו האזרחים כבר החלטנו:





 
למעלה